Microsoft Lumia 535 8 GB / blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Lumia 535 8 GB / blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Makemp1997 20-01-2017

goede alternatieve

Wel ik heb gekozen voor dit produkt , vanwege af wilde de opdringerige beleid van Google op mijn vorige andriod telefoons en ik ben geen Apple fan. En deze toestel is een goede alternatieve daarop.
Aantal apps vallen wel tegen maar voldoende, echter ik vind wel dat de apps fabrikanten te veel links laten liggen terwijl de mogelijkheden en potenties zijn er wel.
Heb deze geupdate naar Windows 10 mobile, dan werk het echt ideaal.

Pluspunten

• Overzichtelijk start venster
  • goede bestandsbeheer
  • goede communicatie, met een Windows pc
  • makkelijk te vinden geïnstalleerde apps
  • standaard apps van Microsoft zijn te verwijderen

Minpunten

• knopjes zitten op een onhandige plaats
  • aantal apps is voldoende, maar kan meer

FL 18-11-2015

Fijne telefoon die genoeg mogelijkheden heeft wat apps aangaat. Helaas mist de windows store hier en daar wel wat.
Foto's prima, flits valt ook niet tegen. Telefoon is nu eenmaal geen fotocamera.
Ik gebruik heel veel de navigatie Here drive, echt een aanrader. De kaarten staan op je telefoon en update is gratis.

sa.qu 24-08-2015

ik had een lumia 535 gekocht en na 4 dagen heb ik besloten hem terug te sturen.
ik zou de lumia echt niet aanraden.
je kan niet normaal whatsappen of typen omdat het toetsenbord al je woorden veranderd en zelf letters intypt.
ook kan je hier vele andriod apps niet downloaden zoals snapchat.
op de instagram app kan je niet instagram directen.
en de zalando app duurt verschrikkelijk lang om te laden.
ik zal nooit meer deze telefoon nemen!

FL 18-11-2015

Onzin, wahatsapp werkt bij mij perfect. Woorden worden niet automatisch veranderd. Ik denk dat je ergens een instelling verkeerd hebt.

multinop 13-04-2015

Voor de prijs is dit wat mij betreft een goede telefoon, in vergelijking met mijn vorige Huawei is deze telefoon een verademing hij is lekker snel en is sinds ik hem heb nog niet vastgelopen ook heeft hij voor mij meer dan genoeg opslag capaciteit ook maakt de telefoon mooie foto's alleen er zit geen zoom functie op de camera,als je niet te veel wil betalen dan is dit wat mij betreft een goede telefoon.

multinop 27-08-2016

Inmiddels de telefoon ruim een jaar in mijn bezit, ben nog altijd heel tevreden het enige probleem wat zich heeft voorgedaan is dat de usb aansluiting niet goed meer werkte dit is keurig opgelost door de fabrikant.

Rosita9185 28-03-2015

Leuke telefoon met aardige mogelijkheden maar niet helemaal gebruiksvriendelijk. Veel omslachtige handelingen bij gebruik. Cover is van goedkoop plastic! Na een dag is de witte achterkant al vies. Ziet er nu al niet uit. Ik ben benieuwd hoelang de telefoon meegaat.

james12bond 24-03-2015

Ik heb de Lumia 535 sinds begin februari. Tot nu toe doet het prima. Bij Windows Phone Store, kun je alle apps vinden die je wilt. Van toptitels zoals Instagram en WhatsApp tot fonkelnieuwe games zoals Subway Surfers.Voor een betaalbare prijs krijg je alle voordelen van Skype, Office en Microsoft OneDrive, ingebouwd. Het toestel heeft een kleurrijk design, gemakkelijke leesbaarheid in zonlicht op een 5" groot scherm en een quad-core-processor voor een vlotte smartphone-ervaring. Heeft 8 GB ingebouwde interne opslag en 15 GB gratis OneDrive-opslag.Verder een uitbreiding mogelijk via een microSD-kaart.

luca 19-12-2015

hallo ik wil er vandaag een gaan kopen maar kun je de volgende apps downloaden;
whatsapp
instagram
snapchat

en hoe vind je het toestel tot nu toe?

woutnes 21-03-2015

Totale miskoop touchscreen deugd voor geen meter google wat op internet voordat u tot aanschaf overgaat van dit wanprodukt

FL 18-11-2015

Ga er dan mee terug. Scherm werkt gewoon goed.