Motorola Moto E 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto E 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

An1960 20-01-2018

Helaas na 2 maanden al defect

Het scherm gaat regelmatig op zwart en het enige wat dan helpt is om de batterij eruit te halen. Heel vervelend dus

Pluspunten

• Werkt ongeveer net als Samsung dus prettig

Minpunten

• Snel defect

Robin 04-07-2017

Top smartphone voor weinig

Deze smartphone is een top toestel voor heel erg weinig voor wat die allemaal kan.
Het enigste waar ik moeite mee had was het batterijpercentage te vinden die standaard uit staat en alleen op YouTube staat een filmpje waar je hem aan kan zetten.
Verder reageert de vingerafdrukscanner razend snel en apps installeren gaat ook al super snel.
Er zit ook weinig troep op zodat je een vrijwel lege smartphone in je handen hebt en dat is heerlijk en daarom reageert die zo snel op handelingen.
Hij doet niet onder voor mijn iPhone 7 die ik ernaast mag gebruiken .
Ook de foto's zijn niet slecht en het geluid is redelijk.
Het beeldscherm is scherp en de kleuren prachtig.
Er moet wel een hoesje omheen , omdat de telefoon erg glad is.
Waarom ze hem zo goedkoop aanbieden is mij een vraag , want hij voelt ook degelijk aan.
Wat die ook heeft overgenomen van de iPhone is dat het beeldscherm even aan gaat als je hem op pakt en dat is handig.
Tot slot kan je hem helemaal aanpassen en als je iets niet weet is er YouTube.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Vingerafdrukscanner
  • Weinig overbodige apps

Minpunten

• Batterijpercentage standaard uit

mh76 28-07-2016

goedkoop blijkt duurkoop

Geschreven voor: Motorola Moto E 8 GB / zwart

Wat een aanfluiting, Heb het toestel ruim een half jaar in mijn bezit heb het gekocht omwille van de prijs en de goede beoordelingen en omdat ik in het verleden goede ervaringen had met Motorola. In de eerste 2 maanden heb ik hem 2 keer retour moeten brengen omdat de radio het niet deed. Bellen kan ik alleen maar via de speaker omdat het toestel aan mijn oor een dusdanig trillend geluid maakt dat het haast onmogelijk is om te verstaan wat degene zegt met wie ik bel. De mogelijkheden zijn zeer beperkt en het werkgeheugen en intern geheugen is snel vol. Met een sd-kaartje kun je helaas bijna niets van in- naar extern verplaatsen. Als ik het toestel uit mijn broekzak haal, blijkt soms dat ie zichzelf unlocked heeft en allerlei apps heeft gestart. Mocht je overwegen om dit toestel te kopen... Niet doen!!

volvo87 26-03-2016

Review Motorola 2015

Geschreven voor: Motorola Moto E 8 GB / zwart

Heb deze telefoon enkele weken bevalt zeer goed voor de lage prijs heb al Nokia 630 en Microsoft 640xl maar deze is niet zoveel minder is ook up tot date met Android heeft nu nog lolipop5.11 en krijgt zelfs nog zo ik begrepen heb ook nog mashmellow of zoiets in ieder geval de laatste of een van de laatsten en dat voor de een goedkope telefoon is ook wel degelijk bvb.scherm is van gorilla glas dus ook minder snel krassen

GJvanderLee 19-10-2015
Geschreven voor: Motorola Moto E 8 GB / zwart

Heb deze telefoon nu enkele weken. Had ik met mijn oude telefoon nogal eens dat hij na een werkdag echt leeg was, deze zit dan nog op meer dan 80%. Kan verder alles wat ik nodig heb. Ik gebruik hem vooral voor bellen, whatsappen en af en foto's maken op mijn werk. Een flitser ontbreekt. Ik verwachtte die wel te gaan missen maar dat valt ook alles mee. Geluid is ook prima.