Motorola Moto E SM4019AE7T1 zwart / 8 GB

8,8 (153)

6,9

volvo87 26-03-2016 Product paar weken in bezit

Review Motorola 2015

Heb deze telefoon enkele weken bevalt zeer goed voor de lage prijs heb al Nokia 630 en Microsoft 640xl maar deze is niet zoveel minder is ook up tot date met Android heeft nu nog lolipop5.11 en krijgt zelfs nog zo ik begrepen heb ook nog mashmellow of zoiets in ieder geval de laatste of een van de laatsten en dat voor de een goedkope telefoon is ook wel degelijk bvb.scherm is van gorilla glas dus ook minder snel krassen

GJvanderLee 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Heb deze telefoon nu enkele weken. Had ik met mijn oude telefoon nogal eens dat hij na een werkdag echt leeg was, deze zit dan nog op meer dan 80%. Kan verder alles wat ik nodig heb. Ik gebruik hem vooral voor bellen, whatsappen en af en foto's maken op mijn werk. Een flitser ontbreekt. Ik verwachtte die wel te gaan missen maar dat valt ook alles mee. Geluid is ook prima.

mh76 28-07-2016 Product half jaar in bezit

goedkoop blijkt duurkoop

2,4
Wat een aanfluiting, Heb het toestel ruim een half jaar in mijn bezit heb het gekocht omwille van de prijs en de goede beoordelingen en omdat ik in het verleden goede ervaringen had met Motorola. In de eerste 2 maanden heb ik hem 2 keer retour moeten brengen omdat de radio het niet deed. Bellen kan ik alleen maar via de speaker omdat het toestel aan mijn oor een dusdanig trillend geluid maakt dat het haast onmogelijk is om te verstaan wat degene zegt met wie ik bel. De mogelijkheden zijn zeer beperkt en het werkgeheugen en intern geheugen is snel vol. Met een sd-kaartje kun je helaas bijna niets van in- naar extern verplaatsen. Als ik het toestel uit mijn broekzak haal, blijkt soms dat ie zichzelf unlocked heeft en allerlei apps heeft gestart. Mocht je overwegen om dit toestel te kopen... Niet doen!!