Samsung Galaxy S6 wit / 64 GB

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1687 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Aas1980 15-06-2015
  • Product maand in bezit

Mooie vormgeving en heel gebruiksvriendelijk. De accu gaat wel snel leeg dat is het grootste minpunt

Amy Emmen 15-06-2015

Een super toestel met een lange batterijduur. Met de bijgevoegde oplader is daarnaast het toestel binnen no time opgeladen, een uitkomst!

Wel hoop ik dat bij een update de wekker weer wordt aangepast, zodat je kunt zien over hoeveel tijd je wekker gaat.

Al met al ben ik erg tevreden over het toestel, met een mooi strak uiterlijk en snelle processor.

mayo4ever 15-06-2015

9,4
Aantal dagen in mijn bezit en zeker erg tevreden.
Mooi degelijk toestel met mooi helder scherm. Erg gebruikvriendelijk en snel. Foto's zijn ook heel mooi en helder. Accu gaat wel snel, maar gebruik hem dan ook veel.

Garrad 14-06-2015

toestel is makkelijk in gebruik en ligt goed in de hand,
Het is mijn eerste Galaxy maar bevalt mij tot nu toe goed

Kimberley94 14-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

9,6
Prima telefoon! Word alleen af en toe wel sloom.. Verder geen problemen tegen gekomen, camera maakt ook goede foto's.

amymanon 14-06-2015

7,4
fijn toestel in gebruik. ligt makkelijk in de hand en heeft veel mogelijkheden. nu mijn 3e samsung en zeer tevreden.

Osman83 14-06-2015

Ik heb nu net een paar dagen de S6 in huis en het is een top toestel, erg snel, gebruiksvriendelijk, stijlvol en krachtig!

Liefhebber15 14-06-2015

Dit model overtreft de verwachtingen. Supersnel, prachtig vormgegeven en haarscherp beeld. Voor mij geen ander merk.

wendy. 13-06-2015
  • Product maand in bezit

altijd al samsung fan, maar dit toestel slaat echt alles, echt helemaal top is ie !!!Ben er helemaal blij mee zou me geen ander toestel kunnen wensen.

Sally Borgh 13-06-2015

Het is een lichtgewicht, mooi van vorm, maakt scherpe foto's.
het toestel blijft zeer mooi.
Fantastisch product.

Don79 13-06-2015

Overgestapt van de S5. het toestel voelt degelijk aan en design is naar mijn mening mooi. Echter vind ik dat de camera ook in de body verwerkt had moeten worden, zonder dat het uitsteekt. Het toestel is tov de S5 sneller en het beeld is prachtig.

Quin05 12-06-2015
  • Product maand in bezit

De Samsung galaxy S6, een super telefoon met weinig woorden. Hij doet wat hij moet doen en werkt naar behoren zonder vast te lopen. De functionaliteit van het toestel is ook perfect er zit alles op wat je van een telefoon van 2015 mag verwachten. Vooral het snel laden en draadloos opladen is zeer gebruiksvriendelijk. Het design is ook zeer mooi uitgevoerd met haar aluminium design en Gorilla glass 4 aan beide kanten. Aldus een perfecte aankoop en zeer aan te raden om aan je wish-list toe te voegen.

AsKriz 12-06-2015

Geachte heer/mevrouw,

De toetsenbord is van goede kwaliteit op het scherm. Het is makkelijk te gebruiken t.o.v andere toestellen. Het geluid is goed geordend in sterkte. Daarbij zijn de mogelijkheden binnen en buiten het toestel onbeperkt. Veel leuke tools en essential app die handig zijn voor ieder ander. Daardoor op het werk vind ik fijn om te gebruiken.

Ik gebruik nu sinds een aantal dagen, maar merk al snel dat de telefoon veel handiger is dan samsung galaxy S3 en Iphone. Het is overzichtelijker en het scherm is groot waardoor alles in een oog opslag zichtbaar is.

Bedankt Samsung!

bob van blij 12-06-2015

Waanzinnig toestel! Erg blij met het eenvoudig overzetten van alle gegevens en apps vanaf de SIII. Geluidskwaliteit is echt geweldig en een hele mooie camera.

Gunmar1234 12-06-2015

Snelle telefoon met mooi design en scherp beeldscherm. Handige vingerafdruk controle voor inloggen. Net iets voordeliger dan de iPhone 6.

Maris123654 11-06-2015

Super telefoon, altijd handig om voor whatsapp en facebook enzo. Zou er zo nog een halen wat een top telefoon

gangstabilo 11-06-2015

7,6
Ik heb eerder een samsung galaxy s4 gehad, waardoor het redelijk aansluit en het meer een upgrade is naar een nieuwere versie. Ondanks dat ik het enkele weken in gebruik heb ben ik er in de uiterste blij mee. Hij is sneller dan s4 en natuurlijk een veel beter camera en dergelijk. Qua geluid voelt het ook dat hij veel minder ruis heeft. De vorm spreek me vooral aan, omdat ik de s4 gewend ben.Verder is hij gewoon makkelijker te gebruiken. Dus de s6 is top!!! Geef hem een 7,8 gemiddeld, voor nuuuuu

Gerwin2107 10-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

De telefoon is erg robuust.Ik vind het zoals vele erg jammer dat hij niet waterdicht is, maar je krijgt hiervoor wel erg veel design terug! Hij word echter wel vrij warm. Persoonlijk vind ik dit geen probleem, daartegen staat dat de batterij extreem snel oplaad. Binnen een aantal min. zit er genoeg stroom in voor een aantal uur ideaal!

Het scherm is helder. Zelfs in de zon werkt het beter dan elk ander scherm wat ik tot nu toe heb gezien.
Er kan geen SD kaart in en ook de achterkant kan er niet meer vanaf. Ook in vergelijking met vorige Samsung's is hij erg snel. Vanwege de octacore processor (2x quad core) is hij echt merkbaar sneller.
Kortom een fijne nieuwe high end telefoon.

Michielprevoo 10-06-2015

Super degelijke mobiel

Het enige minpunt is dat de linkertouchscreen knop (naast de menuknop) is gewijzigd is in alle programma's sluiten

Poya 10-06-2015

Samsung 6 is een elegante, dynamische en efficiënte mobiele telefoon. Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Je kunt er veel mee, de mogelijkheden zijn eindeloos. Hij is makkelijk te gebruiken en alle veel gebruikte apps staan er standaard al op de telefoon geprogrammeerd.