Samsung Galaxy S6 64 GB / wit

Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)
8,3 (149)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)
8,3 (149)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1692 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jiraiya38 17-06-2015

Supertelefoon zeker aan te raden. Perfect in alle opzichten. Hele goede serie van Samsung. Telefoon is snel. Duurzaam gemaakt en een geweldige camera!

AW75 17-06-2015

Na jarenlang HTC te hebben gehad ben ik overgestapt op de Samsung Galaxy S6. Met wisselende tevredenheid... Het is een mooi en snel toestel met heel veel gebruikersmogelijkheden. Erg handig en goed werkend is de vingerafdruk scanner in de home knop. De camera is fenomenaal; hij werkt snel en je maakt ook goede foto's als het wat donkerder wordt. Iets wat mij met mijn HTC One Mini nooit lukte. Met zijn 16 megapixels is het wel een geheugenvreter, maar dat is natuurlijk makkelijk aan te passen.

Ik heb er wel een protector bij gekocht, want ik vertrouw er niet op dat de glazen achterkant heel blijft als hij per ongelijk eens zou vallen, verder voelt de telefoon degelijk aan (stevige, mooie materialen).

Het batterijgebruik valt mij zwaar tegen, zeker als je wifi bluetooth en locatie constant aan zou laten staan. Ondanks dat ik van alles uitzet om energie te besparen moet hij elke dag worden opgeladen bij normaal gebruik.En bij intensief gebruik vaker. Daarentegen laadt hij wel razendsnel op. Minpunt is wel dat je de batterij niet meer kan vervangen zoals bij de vorige Galaxy modellen, maar dan kan tegenwoordig bij bijna geen enkele high-end telefoon meer.

HTC mag dan met de Sense skin niet bekend staan om stabiliteit etc., maar op een aantal punten (indeling, batterijgebruik) is het beter doordacht, veiliger en gebruiksvriendelijker dan de Samsung TouchWiz skin. Ook ik heb last gekregen van de recente wereldwijde bug, waarbij systeemsnelkoppelingen spontaan verdwijnen. (Enige remedie tot nu toe; reset naar fabriekinstellingen !!) En het blijkt dat er al geruime tijd een veiligheidslek zit in Samsungs toetsenbord-app, zonder dat Samsung snel adequate oplossingen biedt. Al met al ben ik wat TouchWiz betreft bepaald nog niet om!

Als frequente muziekluisteraar vind ik het geluid t.o.v. mijn oude HTC (met Beats audio) belabberd. Niet alleen de ingebouwde speakers, maar ook de bijgeleverde oortjes zijn van ronduit matige kwaliteit. Met de Adapt Sound functie en het gebruik van mijn oude HTC oortjes is e.e.a. wel iets te verbeteren, maar voor het geluid hoef je geen €650 of meer neer te tellen. Een top model onwaardig! Verder hebben ze in al hun wijsheid bij Samsung de hoofdtelefooningang aan de onderkant van het toestel geplaatst; in de praktijk erg onhandig! Met de hoofdtelefoon er in, heb je de neiging om hem ondersteboven te houden, zodat de bediening en volumeknoppen ook ondersteboven zitten.

Nog een praktische tip; Er gaat een nano SIM in. Heb je (net als ik) een nano SIM die bijgeknipt is? Ruil hem dan snel bij je provider om voor een nieuwe. Ik was met de bijgeknipte SIM niet te verstaan aan de andere kant.

LauraaMilder 16-06-2015
  • Product maand in bezit

Ik vind het een hele fijne telefoon, ik mis wel sommige samsung apps die op de samsung galaxy s4 zaten, maar dit is geen hinder, want deze is erg fijn en ligt ook erg goed en fijn in de hand. Ook de oordopjes die erbij zaten zijn erg fijn, want bij de samsung galaxy s4 kon ik die niet in doen vanwege dat mijn gehoorgangen zo klein zijn. Dus kortom een top telefoon!

Nikelyn 16-06-2015

Mooi, strak toestel, zeer gebruikersvriendelijk
Ik denk dat ik hier net als mijn voorgaande Samsung telefoons weer veel plezier aan mag beleven

ElineAnnelijn 15-06-2015
  • Product maand in bezit

Een geweldige telefoon. Makkelijk in het gebruik, snel, mooi vormgegeven en afgewerkt. Zou geen andere willen.

Aas1980 15-06-2015
  • Product maand in bezit

Mooie vormgeving en heel gebruiksvriendelijk. De accu gaat wel snel leeg dat is het grootste minpunt

Amy Emmen 15-06-2015

Een super toestel met een lange batterijduur. Met de bijgevoegde oplader is daarnaast het toestel binnen no time opgeladen, een uitkomst!

Wel hoop ik dat bij een update de wekker weer wordt aangepast, zodat je kunt zien over hoeveel tijd je wekker gaat.

Al met al ben ik erg tevreden over het toestel, met een mooi strak uiterlijk en snelle processor.

mayo4ever 15-06-2015

9,4
Aantal dagen in mijn bezit en zeker erg tevreden.
Mooi degelijk toestel met mooi helder scherm. Erg gebruikvriendelijk en snel. Foto's zijn ook heel mooi en helder. Accu gaat wel snel, maar gebruik hem dan ook veel.

Garrad 14-06-2015

toestel is makkelijk in gebruik en ligt goed in de hand,
Het is mijn eerste Galaxy maar bevalt mij tot nu toe goed

Kimberley94 14-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

9,6
Prima telefoon! Word alleen af en toe wel sloom.. Verder geen problemen tegen gekomen, camera maakt ook goede foto's.

amymanon 14-06-2015

7,4
fijn toestel in gebruik. ligt makkelijk in de hand en heeft veel mogelijkheden. nu mijn 3e samsung en zeer tevreden.

Osman83 14-06-2015

Ik heb nu net een paar dagen de S6 in huis en het is een top toestel, erg snel, gebruiksvriendelijk, stijlvol en krachtig!

Liefhebber15 14-06-2015

Dit model overtreft de verwachtingen. Supersnel, prachtig vormgegeven en haarscherp beeld. Voor mij geen ander merk.

wendy. 13-06-2015
  • Product maand in bezit

altijd al samsung fan, maar dit toestel slaat echt alles, echt helemaal top is ie !!!Ben er helemaal blij mee zou me geen ander toestel kunnen wensen.

Sally Borgh 13-06-2015

Het is een lichtgewicht, mooi van vorm, maakt scherpe foto's.
het toestel blijft zeer mooi.
Fantastisch product.

Don79 13-06-2015

Overgestapt van de S5. het toestel voelt degelijk aan en design is naar mijn mening mooi. Echter vind ik dat de camera ook in de body verwerkt had moeten worden, zonder dat het uitsteekt. Het toestel is tov de S5 sneller en het beeld is prachtig.

Quin05 12-06-2015
  • Product maand in bezit

De Samsung galaxy S6, een super telefoon met weinig woorden. Hij doet wat hij moet doen en werkt naar behoren zonder vast te lopen. De functionaliteit van het toestel is ook perfect er zit alles op wat je van een telefoon van 2015 mag verwachten. Vooral het snel laden en draadloos opladen is zeer gebruiksvriendelijk. Het design is ook zeer mooi uitgevoerd met haar aluminium design en Gorilla glass 4 aan beide kanten. Aldus een perfecte aankoop en zeer aan te raden om aan je wish-list toe te voegen.

AsKriz 12-06-2015

Geachte heer/mevrouw,

De toetsenbord is van goede kwaliteit op het scherm. Het is makkelijk te gebruiken t.o.v andere toestellen. Het geluid is goed geordend in sterkte. Daarbij zijn de mogelijkheden binnen en buiten het toestel onbeperkt. Veel leuke tools en essential app die handig zijn voor ieder ander. Daardoor op het werk vind ik fijn om te gebruiken.

Ik gebruik nu sinds een aantal dagen, maar merk al snel dat de telefoon veel handiger is dan samsung galaxy S3 en Iphone. Het is overzichtelijker en het scherm is groot waardoor alles in een oog opslag zichtbaar is.

Bedankt Samsung!

bob van blij 12-06-2015

Waanzinnig toestel! Erg blij met het eenvoudig overzetten van alle gegevens en apps vanaf de SIII. Geluidskwaliteit is echt geweldig en een hele mooie camera.

Gunmar1234 12-06-2015

Snelle telefoon met mooi design en scherp beeldscherm. Handige vingerafdruk controle voor inloggen. Net iets voordeliger dan de iPhone 6.