Samsung Galaxy S6 64 GB / wit

Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)
8,3 (149)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)
8,3 (149)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1692 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Tim 25-12-2015
  • Product maand in bezit

Het is werkelijk waar een prachtig apparaat. Ik wist toen ik het kocht dat het mooie was, maar nu ik 'm heb denk ik nog iedere dag: wauw!

rina 25-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Een schitterend toestel met een makkelijke bediening
Kwaliteit goed, foto's zeer goed, alles op het toestel is zeer duidelijk in het gebruik ook.

noefel2 25-12-2015

Dit is een goed toetstel. ALS HET WERKT !!!!
Twee keer ! TWEE KEER ! werkte de vingerafdrukscanner niet meer.
En ook het back-up wachtwoord niet.
Dat heb je aan apparaat in handen waar je niets mee kunt. Een waardeloos apparaat dus.
Van de zijde van Samsung is er geen actie te verwachten.
Conclusie: een mooi maar onbetrouwbaar apparaat

roffermans 13-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Heb hem enkele maanden, over het algemeen zeer tevreden. Met name scherm bijzonder mooi, maar de camera heeft me ondanks positieve reviews verrast. Start snel op en wat een kwaliteit. Achteraf spijt dat ik de 32 ipv 64GB versie heb want ik blijf schieten. Ik zal dus vaker in de cloud moeten opslaan/backups maken.

Wel af en toe problemen met de automatische beeldstabilisatie waardoor hij bij het starten 1 of 2 seconden enorm trilt en ook het beeldscherm even helemaal van slag is. Heeft verder geen effect maar ik zal de camera module binnenkort toch binnen de garantie laten vervangen bij een Samsung winkel.

Verder is hij zeer snel en kun je heel veel apps op de achtergrond open hebben, maar af en toe wat afsluiten (gaat makkelijk) en herstarten is wel nodig om niet te vertragen. Ook als ik echt veel instagram foto's bekijk loopt de buffer blijkbaar vol want dan wordt hij ook trager.

De nieuwe snellader is fantastisch en ondervangt het feit dat je niet kunt verwisselen bijna (praktijk bij mijn S4 was dat ik de 2e batterij bijna nooit gebruikte, dus dan heeft dit meer waarde).

Design is zeer mooi maar ik had niet zo'n last van de plastic vd S4. Deze is iets gladder en groter waardoor ik minder grip heb. Ik heb hem vaak in mijn broekzak (kan nog net wat mij betreft) maar gebruik nu vaker een hoesje voor de veiligheid, maar dan zie je niet veel meer van het mooie toestel. Maar het gaat me mn om het beeld (en de camera, blijkt nu achteraf).

Al met al (zeer) tevreden, maar er zijn ook nog verbeterpunten.

ErikT595 11-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

De S6 64GB uitvoering nu enkele maanden in mijn bezit.
Vorige toestel was de HTC M8.

Mooi strak toestel. Snelheid is in orde al lijkt het alsof hij soms wat schokt tijdens multitasken, wordt ook flink warm als je de CPU('s) belast maar niet verontrustend warm. Geluid is goed maar niet spannend, ben waarschijnlijk erg verwend/verpest met de M8.
Scherm is super evenals de camera.
De menu structuur is goed al vond ik die van HTC prettiger. Inmiddels draai ik op de Launcher van Google dat scheelt al iets.
Waar ik mij echt dood aan erger is dat het toestel soms compleet vast slaat met name als het scherm dus uit is. Hij is nooit vastgelopen terwijl ik ermee bezig was dat is het vreemde. Ik gebruik het toestel ook als wekker en dat is dus niet aan te raden. Hij is 's nachts ook een keer vastgelopen terwijl ik sliep en toevallig wakker werd voordat de wekker af moest gaan. Toestel deed niets meer dus ik moest 's nachts op internet zoeken hoe ik het toestel aan de praat zou kunnen krijgen. Batterij eraf halen gaat immers niet.
Na een reboot dmv de 3 toetsen in te drukken komt het toestel weer in de lucht.
Nu heb ik toevallig een paar dagen geleden wederom een software update van zo'n 260MB gekregen waar oa stabiliteitsproblemen opgelost zouden worden. Ik ben benieuwd of Samsung het nu wel voor elkaar heeft dit probleem op te lossen!!
De M8 heeft nooit gefaald, valt mij dus erg tegen van zo'n duur en in de hemel ingeprezen toestel.
Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 64 GB / sand gold

michaelb070 18-08-2015

Dit klinkt als een probleem dat (mogelijk) veroorzaakt wordt door een applicatie in de achtergrond. Heb je al eens gekeken in applicatiebeheer welke applicaties het meest gebruiken?

Ik had het ooit met een vage APP namelijk ook op een Android telefoon. Door die dan te verwijderen is het vastlopen soms ineens als sneeuw voor de zon vertrokken.

michaelb070 11-08-2015

9,6
Toestel nu een aantal dagen in bezit. Hoewel ik eerst twijfelde over de sterkte i.v.m. de gorilla glass achterkant is het toestel zeer solide en zeer sterk. Op internet zijn zelfs testen te vinden waar het toestel vanaf hoofdhoogte expres op de grond wordt gesmeten en zelf dit overleefd het toestel in tegenstelling tot de iPhone 6 die in duizend stukjes uiteen barst. Maar goed over het toestel zelf. Het toestel zelf is zeer solide gebouwd, dat voel je ook direct. De maat is precies goed en met de S6 lijkt samsung de vingerafdruk goed onder controle te hebben. Dit werkt perfect. Het scherm is zeer goed en helder, maar ik had niet anders verwacht door de 4K ondersteuning voor video (en opnemen)!!!

De kwaliteit van de camera is zeer goed en ook de front camera is zeer goed. Dankzij de octacore is het toestel zelfs sneller dan de gemiddelde laptop en dit merk je ook absoluut. Alles verloopt zeer soepel en snel.

Het opstarten gebeurt in enkele seconden. Het geluid vind ik ook zeer goed te noemen. Minpunten zijn er echter ook. Persoonlijk vind ik dat de home knop iets hoger gepositioneerd had moeten worden. Door het grote schermformaat en de lage positionering van de home knop is dit even wennen.

De glazen achterkant wordt snel vies, zonder hoesje ben je deze vrij regelmatig aan het reinigen om vingerafdrukken te verwijderen. De backcover kan er niet af. Het is één solide geheel, net zoals de iPhone, dit betekent geen additioneel geheugen (micro sim) en ook geen batterij vervangen mogelijk. Dit is absoluut een aandachtspuntje bij de aanschaf, vooral als je bedenkt dat de gemiddelde hoge resolutie foto en video aardig wat MB's verbruikt (!)

Maar los van deze kleine minpunten is het een prima toestel. Absoluut pluspunt is het draadloos opladen (kan alleen met een extra accessoire die je los moet aanschaffen) en het snel opladen. Met 10 minuten opladen kun je er weer 4 uur tegenaan )))

Zoals gezegd is mijn ervaring in ieder geval goed en het toestel bevalt me. De nieuwe weg van Samsung is alleen qua design zo erg Apple, dat als ik over straat loop de meeste denken dat het een nieuwe iPhone is.

Maar goed, als je niet van Apple bent en je zoekt een stijlvol toestel dat zeer krachtig is en voorzien van de beste technologie, dan is dit de enige juiste keuze.

19Dennis87 08-08-2015

6,2
Typisch Samsung toestel: oogt allemaal fraai, maar de uitwerking laat te wensen over. De eerste dagen zeer blij mee, totdat ik merkte dat er een barst in de cameralens zat (pas gemerkt na het verwijderen van de folie van de camera, misschien eigen schuld maar omdat de camera zo uitstak dacht ik ''ik laat het erop voor extra bescherming''). Samsung heeft na herhaaldelijke contactmomenten het laten afweten, levert 0% service, is enorm bot en als beloning besloten ze om de garantie van het toestel te laten vervallen. Waarom? Geen idee, krijg geen reactie meer. Omdat de camera zo enorm uitsteekt aan de achterkant en de rand van de camera met goedkoop verf is afgewerkt, krast deze dus enorm snel en gaat het ten koste van het uiterlijk. Ook hier wil Samsung niks aan doen, terwijl er online meerdere klachten te vinden zijn hierover. Android noem ik de Windows van de smartphones. Eerste keer razendsnel, maar altijd weer bij langdurig en intensiever gebruik wordt het allemaal wat trager. Je toestel kan wel de nieuwste processoren hebben, maar als de apps die niet nodig hebben en Android kan het ook niet allemaal op max. snelheid verwerken, dan heb je er weinig aan. Regelmatig het probleem dat het apparaat vastloopt, maar goed dat zijn we gewend. High-end ambities in een Low-end uitvoering, ze komen nog lang niet in de buurt van een iPhone.

Johan-s 07-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik kan er heel kort over zijn.
perfect toestel, maakt zeer mooie foto's vaak beter als mijn spiegelreflexcamera van bijna € 1800,-.
Mooi scherm en super snel.
Het zou ook nu weer mijn keuze worden.

prutser64 01-08-2015

Waar ik toch een hoop mensen hoor klagen over de batterij, ben ik dan de enige die er minstens twee dagen mee doe? En ik bel, browse en stuur het e.e.a. aan berichten van vroeg tot laat. Ik luister alleen GEEN muziek met het geval. Nu in de vakantie doe ik minstens een week met de batterij, maar dat is dan dagen op standby en verder niks.

Toptoestel, niks dan lof.

stefan3198 30-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Super goed toestel erg makkelijk in gebruik super snel alleen moet samsung het ram probleem effe oplossen maar verder echt een aanrader.

maresolaris 30-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Na de Galaxy S4 ben ik zeer tevreden over de S6 als smartphone (waar je ook nog mee kunt bellen ;-)). Wat erg storend is, is de ontzettend snelle leegloop van de batterij, ook als je vrijwel geen (achtergrond)apps hebt draaien. Als je wel programma's laat werken, wordt de S6 behoorlijk en verontrustend heet, veel meer dan handwarm.
Met de draadloze oplader is de batterij wel weer snel opgeladen, al heb ik die oplader natuurlijk niet de gehele tijd bij me.

Al met al een uitstekend toestel dat mooi is vormgegeven.

Bart129 29-07-2015

9,6
Enkele maanden in bezit, blijft een prachttoestel met zeer stabiele software en een geweldige camera. Omdat ik het toestel 's nachts aan de draadloze lader hang is hij eigenlijk nooit leeg. Na maanden heb ik hem dan ook pas twee keer herstart, en toch blijft hij snel. Multitasken gaat geweldig en is iets dat je op dit toestel ook echt sneller gebruikt. HD Audio maakt dat de geluidskwaliteit bij bellen veel beter is dan ik gewend ben van andere toestellen. Hoewel het inmiddels niet meer nieuw voor me is toch nog even vermelden dat de vingerafdrukscanner door z'n snelheid een veel fijnere manier is om het scherm te unlocken dan andere manieren. Vergeleken met de 6+ van Apple biedt deze telefoon toch net wat meer mogelijkheden en flexibiliteit, en ik ben dan ook blij met m'n keuze.

Rob077 01-07-2015
  • Product maand in bezit

Perfect toestel met genoeg geheugen dat helaas niet uit te breiden is. Ben heel tevreden met mijn galaxy s6 het enige minpunt is dat de camera een uitstulping aan de achterkant veroorzaakt.Zeer fraai design en heel dun

DGvanDeest 29-06-2015
  • Product maand in bezit

Hiervoor heb ik een Samsung Galaxy S3 gehad, zodoende was het wel even wennen zonder "optie knop" die eerst links naast de home knop zat. Verder een erg zakelijk toestel, met zoveel opties dat ik ze nog lang niet allemaal ontdekt heb. Voor een telefoon zit er zeker een goede geluidskwaliteit in, maar in vergelijking met een simpele box is er toch nog een groot gat in geluidskwaliteit. Maar ik ben zeker tevreden over de gebruiksvriendelijkheid en het toestel!

nilo38 29-06-2015

super snel toestel mooi beeld maakt super mooi fotos prachtige telefoon helemaal te vreden heb alles van samsung :)

......1111 25-06-2015

7,6
Geluidskwaliteit is erg hard maar niet superieur
Accu snel leeg kan er geen dag mee uithouden
Mooie vormgeving

AW75 24-06-2015

6,6
update vorige review:

Samsung is inmiddels met een oplossing voor de verdwijnende snelkoppelingen gekomen, maar voor de andere serieuse software problemen (security leak en RAM problemen) niet. (zie ook http://goo.gl/PfQhJE) Verder ondervind ik nog steeds af en toe problemen met de verstaanbaarheid. (Diegene met wie ik bel hoort veel ruis en storingen, waardoor ik niet ben te verstaan. Dit is een probleem in de combinatie van mijn huidige provider met mijn S6) Als met al de degelijkheid naar beneden bijgesteld. Voor een toestel van zo veel geld zou je meer kwaliteit mogen verwachten

Dwergkip 21-06-2015
  • Product maand in bezit

Doordat er maar 1 speaker aan de onderkant zit is het geluid niet zo heel mooi. Wordt erg schel bij harder volume. Dit is iets dat bijvoorbeeld niet gebeurd bij de HTC One M8/M9 en de Sony Xperia Z2/Z3. Als Samsung ook dit soort geluid in de telefoons stopt dan is het echt een fantastisch ding.
Het gebruiksgemak is wel goed om te doen, maar Android in het algemeen is wel wat lastiger dan bijvoorbeeld iOS. Vandaar de 8. Verder is het beeld heel erg mooi. De accu gaat redelijk snel leeg als je het beeldscherm op Automatisch aanpassen aan omgevings licht aan zet.
Al om al erg blij met de Galaxy S6 en de quickcharger zorgt er voor dat je accu snel weer geladen is als je haast hebt.

dvanthoog 20-06-2015

Beetje groot toestel, maar super kwaliteit geluid en de camera is ook top. Makkelijk in te schakelen als extra voordeel. Toestel is verder ook gemakkelijk in gebruik.

pabrie 18-06-2015

ik vind het een fijne telefoon.
alles is duidelijk goed geluid en beeld.
het glas is nu ook steviger