Acer Liquid Jade S 16 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid Jade S 16 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

J Visser 27-01-2016
Geschreven voor: Acer Liquid Jade S

prima telefoon. werkt snel en hij is super licht. nadeel is de aan en uit knop bovenop en de eigen androidskin die ze gebruiken.

Lex 21-12-2015
Geschreven voor: Acer Liquid Jade S

Ik heb altijd een htc of samsung toestel gehad en bij toeval deze Acer liquid jade S nieuw in verpakking overgenomen van een kennis en ik moet zeggen het toestel heeft mij heel erg positief verast. voor de kwaliteit prijsverhouding is het toestel top...mijn ervaring:goed beeld zeer redelijk geluid goed ontvangst batterij kon wat beter maar voldoet het meest jammer vind ik nog dat er zeer weinig opbergmogelijkheden zoals flipcase, hoesjes voor dit toestel te koop zijn maar verder volgens mij voor zijn geld een top toestel.

Anoniem 02-08-2015
Geschreven voor: Acer Liquid Jade S

Voor mij is een telefoon in de eerste plaats bedoeld om mee te bellen. Dus: gesprekken te voeren. Dat is met deze telefoon absoluut onmogelijk. Je moet alles 3 keer herhalen en keihard schreeuwen om aan de andere kant gehoord te kunnen worden. Of de telefoon op de speakerstand zetten, want dan is dit euvel opgelost. Maar dan is een gesprek niet meer privé, natuurlijk. Heb daarom contact opgenomen met Acer en die adviseerde mij om de telefoon ter reparatie aan te bieden bij het Service Center van Acer. Kon dus de telefoon direct uit de doos weer in de doos stoppen. Van de Phone House hoef je ook geen service of hulp te verwachten. Want ik ben zo dom geweest om deze bij de Phone House via internet te bestellen, maar in de winkel af te halen. Dan gelden de aankoopregels van de winkel en niet via het internet. Dus omruilen: "Njet!". Want bij de Phone House hebben ze een absolute Oostblok mentaliteit als het om klantbeleving gaat: dramatisch slecht. Wat betreft het besturingssysteem van de Acer, dat is ontworpen voor kleuters. Ziet er niet uit en is ook niet overzichtelijk. Nog een raar ding, is dat deze telefoon weliswaar dubbel sim is, maar dat een van de simsleuven tegelijkertijd voor een geheugenkaartje is. Die heb je nodig als je updates wilt installeren. Dat betekent dus in praktijk alsnog kaartjes verwisselen. Kortom, leuk geprobeerd Acer, maar zo moet het niet.

herbertklomp1980 03-04-2015

+ punten
Mooi dun toestel
erg snel
lekker groot scherm.
geluidskwaliteit van spellen en filmpjes is erg goed
Zeer goede camera's voor en achter
Goede gratis navigatie
ondanks berichten dat je er niet mee kan sms-en is dit gewoon mogelijk
veel werkgeheugen
goede opslag capaciteit

- punten
Camera steekt erg ver uit omdat de telefoon zo dun is
Er is geen flipcover voor te krijgen alleen maar pouches
Als je samsung gewend bent is het even zoeken naar alle functionaliteiten
Voor mijn gevoel een wat zwakkere wifi antenne als mijn samsungs

Mrx1 10-02-2015

Mooie dunne telefoon. Super snel en erg duidelijk scherm.
Nog weinig mee gebeld maar zou kunnen dat hij een beetje zacht is als je met iemand spreekt. Kan aan persoon aan de andere kant van de lijn liggen natuurlijk. Ben goed te spreken over de snelheid en uiterlijk, alleen hij is voor mij erg dun, dat is het enige nadelige maar ook voor iedereen persoonlijk. zou hem wel kunnen aanraden aan vrienden. heeft veel extra apps maar ik mis de beloofde gratis navigatie.

Mrx1 10-02-2015

Mooie dunne telefoon. Super snel en erg duidelijk scherm.
No weinig mee gebeld maar zou kunnen dat hij een beetje zacht is als je met iemand spreekt. Kan aan persoon aan de andere kant van de lijn liggen natuurlijk. Ben goed te spreken over de snelheid en uiterlijk, alleen hij is voor mij erg dun, dat is het enige nadelige maar ook voor iedereen persoonlijk. zou hem wel kunnen aanraden aan vrienden.