LG L Bello 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L Bello 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

eef 10-12-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

makkelijk in gebruik. super touchscreen.
Past goed in de hand. achtercamera super mooie foto's. alleen voorcamera stukken minder.
Jammer dat erg weinig hoesjes verkrijgbaar voor zijn en is best dik met een hoesje.
Erg licht in de hand. Snel opgeladen en makkelijk 2 dagen met 1 batterij ondanks ik de hele dag er wel mee bezig ben

Gerbrandus 03-04-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / goud

het is een traag toestel en de menu's zijn niet duidelijk!
De totale afwerking is miserabel. Het goedkope plastic rondom
was binnen een paar week grotendeels kaal. Nee, ik ben er niet
blij mee en zal proberen hem snel te verkopen voor een lage
prijs!

Gerbrandus 31-07-2015

Het toestel bleek niet in orde en is omgeruild door de winkel.
De klachten zijn voorbij en ik ben er nu grotendeels tevreden
over. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker wel goed.

BigVinnie 16-01-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

De telefoon is snel genoeg voor het geld wat je ervoor betaald. Ook is het RAM en CPU en scherm voldoende voor allerdaagsgebruik MAAR
2 dingen al ontdekt:
1. ZIGGO wifispots aanloggen werkt NIET op deze telefoon. Wel op Samsung Galaxy Ace (die ik eerst had). Hij komt simpel weg niet door de routine
2. BT naar een soundbar werkt niet. De BT versie is niet compatible met een Sony HT-CT770

In beide gevallen zegt LG support( jaja wat is in the name) sorry

Als je dit van te voren weet had ik nog wel even verder gezocht.

BigVinnie 06-05-2015

Update 1: terug naar fabrieksinstellingen en de BT werkt nu ook naar de soundbar
Update 2: DE connectie naar WIFISpots van Ziggo blijft een probleem geven. Als ik de volgende routine doe werkt het 1 keer:
1. reset pw via minziggo-wifispots
2. reset ziggo modem via het zelfde scherm (eerst wifispots uit en daarna aan zetten)
3. laad certificaat via HTC telefoon keuze op wifispots (alleen bij Android 4.2.2 - Android 5.0.1 werkt vlekkeloos zonder)
4. vul in bij ziggo PEAP, ID en CA Certificaat en pw van mijnziggo
5. connect prima - verbonden en ook internet
MAAR
als ik daarna switch naar een ander SSID en weer terug lijkt het alsof de LG L Bello de inlog data kwijt is (of beter gezegd Android 4.2.2)

op de LG LEon van min vrouw met Android 5.0 werkt bovenstaand scenario proma (zonder de CA te hoeven laden.

BigVinnie 24-07-2015

@ Jaapie

De nomale ziggo werkt dus niet (wifispots) maar de ziggoXXXXX (als wifi netwerk thuis) werkt wel omdat dat met WPA2 gaat en niet PEAP

Jaappie 23-07-2015

hallo BigVinnie

Thuis maak ik gebruik van beveiligd ziggo internet.
Is het zo dat de LG L Bello niet werkt met de openbare wifi, de wifispots van ziggo of werkt de telefoon ook niet met beveiligd ziggo internet?

Jerremyh 13-01-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

De LG l bello is een telefoon die sinds 2014 op de markt ligt. Deze telefoon kan alles wat je van een smartphone verwacht voor een relatief gezien klein prijsje, perfect voor mensen die op zoek zijn voor een telefoon met een bepaald budget.

Ik ben persoonlijk heel tevreden met deze telefoon. De 5" scherm met 480x854 pixels zorgt voor een scherp en helder beeld. Daarnaast heeft deze telefoon een quad-core processor waarmee deze telefoon met gemak meerderen applicaties en taken kan uitvoeren. De meeste smartphones hebben een knopje aan de zijkant om de telefoon aan en uit te zetten, maar de LG l bello heeft dit aan de achterkant. Dit word de back button design genoemd. Met de back button design kan je ook de volume regelen en foto's maken. Dit was voor mij persoonlijk eventjes wennen, maar is uiteindelijk erg makkelijk te gebruiken. Deze telefoon heeft een 8 mega pixel camera aan de achterzijde wat voor mooie en scherpe foto's zorgt. De voorzijde heeft echter een 1 mega pixel camera wat in mijn mening wel wat verbetering mag hebben. Het is mij opgevallen dat de batterij van deze telefoon erg lang meegaat. Ik laad het slechts een keer per dag op en soms zelf om de dag. Kortom, deze telefoon is voor een low budget telefoon uitstekend.

luukh1 12-01-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

De LG lbello in een mooie telefoon.

Hij heeft een heel duidelijk beeldscherm.
De telefoon ligt lekker in de hand
en is met de back button heel makkelijk te bedienen.

Met de camera kan je hele scherpe foto's maken
en de fotos zijn op het groot scherm erg duidelijk te bekijken.
Deze telefoon heeft een hele goede batterij.
Deze gaat langer mee dan ik gewend ben van een telefoon.

Door de knok code kan je de telefoon makkelijk vergrendelen
en is hij erg goed beveiligd.

tbezooijen 03-01-2015
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

Ik ben erg tevreden over deze telefoon, het design is erg mooi en de camera is erg scherp.
Hij reageert snel en het internet is ook erg snel.
De back button aan de achterkant vind ik ook erg handig.
Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen.

Paaz 02-01-2015

Scherm/geluid
Het 5" scherm van de LG LBello is lekker groot en mooi scherp. Uitstekend om filmpjes op te kijken en foto's. De Bello produceert ook voldoende volume om samen naar filmpjes te kijken.

Batterijduur
De batterijcapaciteit is aanzienlijk, waardoor ook bij zeer intensief gebruik de accu een hele dag mee gaat. Bij gemiddeld gebruik gaat de Bello al zeker twee dagen meer. Niet meer elke dag opladen dus en dat is fijn.

Backbutton
De Bello heeft geen knoppen meer aan de zijkant. Een knop aan de achterzijde van de telefoon regelt het volume en het scherm aan/uit. Het is even wennen, maar de knop zit precies op de plek waar normaal je vinger al zit als je een telefoon vast houdt, dus het werkt uiteindelijk wel prima.

Knockcode
Deze manier van de telefoon ontgrendelen is aanvankelijk wennen, maar blijkt dan wel erg makkelijk. Je hoeft niet meer op zoek naar een knopje om eerst het scherm in te schakelen. Tik simpel weg de door jezelf samengestelde code op het scherm wat uitstaat en de telefoon komt tot leven. Mocht je de code niets vinden kan je ook gewoon nog kiezen voor een veegcode of zelf gezichtherkenning.

Camera
Foto's die ik tot nog toe gemaakt heb met de camera zijn mooi en scherp. Ik miste wel wat uitgebreide opties, maar die gebruik je doorgaans toch niet erg regelmatig.
De camera aan de voorzijde kan beter, maar er zit wel een handige optie om een foto te verkleinen en het licht van het scherm te gebruiken om een foto van je gezicht te maken in het donker.

Het valt me wel wat tegen dat het 4G-netwerk niet ondersteund word, maar daar staat tegenover dat we tegenwoordig overal gebruik kunnen maken van Wifi-netwerken, dus echt last heb je er niet van.

Al met al een prima camera voor mensen die meer willen kunnen met hun mobiel dan Whatsapp en bellen, maar ook geen hoofdprijs willen betalen. Het grote scherm en de vernieuwende snufjes maken de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk.

Rrkruithof 30-12-2014
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

Het toestel is erg makkelijk in gebruik. Batterijduur is prima bij veelvuldig gebruik. De knock code werkt ook makkelijk. Het beheren en het overzicht van App's is ook erg eenvoudig.

De camera aan de achterkant werkt prima. De camera aan de voorkant kan een stuk beter.

Rrkruithof 30-12-2014
Geschreven voor: LG L Bello 8 GB / zwart

Het toestel is erg fijn in gebruik. Batterij gaat lang mee bij veelvuldig gebruik. Weinig knoppen.
Camera aan de achterkant is prima. Camera aan de voorkant kan beter.

De knock code werkt ook prima.