LG L Fino 4 GB / zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L Fino 4 GB / zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Allens 20-01-2015
Geschreven voor: LG L Fino 4 GB / zwart

Deze LG mobiel is zeer gebruiksvriendelijk. Met de backbutton ga je weer terug in het menu en de home knop brengt je naar het beginscherm. Daar vind je dan weer de hoofdfuncties. Niet veel geschuif nodig om je door de functies te bewegen. Super makkelijk!
Batterijduur is goed.
Camerabeelden van goede kwaliteit. Het is makkelijk schakelen tussen fototoelstel en video.
Leuke extra's zoals de knockcode en Qslide.
Beeld is kraakhelder met mooi design. Toetsenbord werkt prettig; je typt niet snel mis.
De applicaties spreken voor zich, logische afbeeldingen.
Zonder gebruiksaanwijzing is deze mobiel geheel hanteerbaar, ook dat maakt hem zeer gebruiksvriendelijk.
Al met al voor mij een hele prettige telefoon die ik een ander zeker aan zou raden!

Flo-1976 05-01-2015
Geschreven voor: LG L Fino 4 GB / zwart

Ik ben erg tevreden over deze telefoon, hij ziet er mooi uit en is erg makkelijk te bedienen. Mijn zoon van 7 voor wie ik de telefoon had gekocht kan er ook zeer goed mee overweg.

Daan Bez 04-01-2015
Geschreven voor: LG L Fino 4 GB / zwart

Het is een mooie smartphone waar je erg veel mee kan.
de vormgeving is mooi.
jammer dat er maar 4 gig geheugen opzit, want android neemt zelf al 3,5 gig in beslag.
dus ik heb er een sd card bij gekocht.

Lieske25 02-01-2015
Geschreven voor: LG L Fino 4 GB / zwart

De LG L Fino is een mooi apparaat wat een verschrikkelijk scherp beeld heeft.
Na een tijdje de Samsung 4 te hebben gehad ervaar ik nu wat een volwassen apparaat inhoud. Wanneer je het toestel in handen krijgt voelt het al meteen solide.
Door de knoploze voorzijde oogt het apparaat al meteen strak, het geeft een no nonsens uitstraling die mij erg aanspeekt, dit gepaard met een matzwarte achterkant waar drie boven elkaar staande knopjes zich bevinden en waarmee de bediening mogelijk is. Ergonomisch handig geplaatst, maar soms moet ik wel even kijken of ik goed zit, omdat de knopjes vrij gelijk aanvoelen. De LG L Fino is voorzien van alle snufjes die het gebruik alleen maar makkelijker maken. Twee tikjes op de voorzijde en de Fino staat voor je klaar. Simpel de beveiligings keuze gebruiken en het wereldje van LG ligt aan je vingertoppen. In gebruik merk ik dat het een compleet pakketje is deze Fino, ik kom niks tekort en alles is makkelijk te vinden, ik lijk bijna wel een expert met dit apparaat dit in groot contrast met mijn vorige telefoon. De Fino is ook voorzien van een goede camera functie die ook weer alle soorten instellingen heeft waarmee ik makkelijk uit de voeten kom. De batterij geeft voldoende speelruimte, ik speel in de trein een spelletje, luister muziek onderweg naar mijn afspraken en gebruik agenda, mail, whatsapp eigenlijk de hele dag door, aan het einde van de dag heb ik nog meer dan genoeg ruimte over, kortom in zeer intensief gebruik volstaat de batterij uitstekend. Zo een heel verhaal over een relatief klein apparaat. Het is wederom LG gelukt om van een olifant een mug te maken of ook wel de wereld in handen te geven.

Greetje.innkeeper 30-12-2014
Geschreven voor: LG L Fino 4 GB / zwart

Een geweldige telefoon. Er zit geen enkel knopje aan de zijkant en dat vind ik nu juist super. Altijd als ik een smarthphone van iemand aanpak om iets te bekijken druk ik per ongeluk op een knop en dan gebeurt er van alles. Dat is bij dit toestel niet mogelijk. Hij ziet er mooi slank uit en ligt lekker in de hand. Er is maar 1 knop aan de achterkant waarmee je het toestel activeert, maar dat kan ook door 2 x op het beeldscherm te tikken. Heel handig. Of je kunt gebruik maken van een KNOCKcode als schermslot. Verder is het toestel zeer gebruiksvriendelijk. Alles is heel duidelijk te vinden. Super scherp beeld en helderheid. En snel. Om een selfie te maken, kent dit toestel een geweldig handigheidje: je laat je hand zien, vervolgens maak je een vuist en dan neemt het toestel 3 seconden de tijd om daarna af te drukken. Je hoeft dus zelf geen knop in te drukken. Super handig. Ik heb dit toestel nu een week en ik ben er erg blij mee. Ik kan geen minpunten bedenken. Een aanrader dus.