Huawei Ascend G620s zwart / 8 GB

WIKO Rainbow Jam 4G zwart

7,9

Linde 01-11-2015 Product jaar of meer in bezit

6,6
NIET KOPEN!! Je denkt op het begin: oh leuk, een grote telefoon die het goed doet! NIET DUS! Mijn telefoon kreeg al na 2 weken kuren. (Automatisch uitschalelen, YouTube video's automatisch heel vaak op pauze, toetsenbord dat wegscprings..) Ik heb mijn mobiel ondertussen 1 jaar lang en hij doet nog steeds zo vreemd... Ik hoop dat het over gaat! Mijn vriendin heeft precies getzelfde met dezelfde telefoon. Oja, met wifi doet hij ook moeilijk!

Hugo Zwaag 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn uitgangspunt was een telefoon onder de 160 euro, 5 inch, een HD scherm en camera en redelijk wat mogelijkheden en snelheid.Er bleven maar 2 telefoons over: de Huawei G620s of een Microsoft 640. Vanwege de beperkte app's bij Microsoft uiteindelijk voor de Huawei gekozen. Daar heb ik zeker geen spijt van. Het voldoet aan alle verwachtingen. Handig is ook een ingebouwde app die waarschuwt dat er andere apps nog actief zijn en energie vragen en waarmee je die app's kunt afsluiten. De batterij gaat bij normaal gebruik 2 dagen mee en dat is redelijk. Betaal niet meer dan nodig is! Een aanrader!

angel4you 18-03-2015 Product kwartaal in bezit

Mijn telefoon leid een eigen leven. Gaat vanzelf uit. Zet m uit eigen beweging in de vliegtuig mode en gooit de wifi eruit. Verder een heel leuk toestel met veel mogelijkheden. Misschien weet iemand een oplossing hiervoor. O ja. Mailtjes moet ik een voor een naar de prullenbak zenden. En als ik de prullenbak wel legen staan de mailtjes weer in de map in.

1ste Hans 15-11-2014 Product paar weken in bezit

Het toestel is bij mij de vervanger van de iPhone 4s en ik ben erg erg tevreden mee, blij zelfs.
Na een lange zoektocht en vergelijking van de specificaties tussen alle toestellen onder de € 200,- kwam deze als allerbeste er uit, de belangrijkste specs:
-4G
-HD scherm
-8GB telefoongeheugen en een microSD kaart tot 32 Gb
-Quadcore processor
-minimaal 4,5 inch scherm
-GEEN IOS! (windows of android met voorkeur voor android)

De Motorola Moto G (2014) en deze Huawei Ascend G620S waren de twee die overbleven en omdat de Huawei de optie NFC had (indien je het belangrijk vindt) heb ik de Huawei gekozen en ik ben er zo blij mee als een kind.
Voor 188,- bij 4Launch bestelt en de volgende dag in huis heb ik een bijna High End toestel voor een goedkope middenklasserprijs. Alleen het geluid is matig maar het zal nooit goed zijn bij een telefoon, daarvoor zijn de luidsprekers te klein.
De iphone schakelde het apparaat, zonder echt duidelijke waarschuwing, uit bij 0% , de Huawei Ascend G620S schakelt bij 7% over op een noodstroomprogramma: het gooit alle Apps, Bluetooth en het opstartscherm eruit en laat een zwartwit scherm zien met de belangrijkste opties: bellen, berichten en contacten. Ook krijg je de waarschuwing dat je nog 57 minuten kunt beschikken over accucapaciteit. Wat een gebruikervriendelijk systeem, of dit nu aan android 4.4.4. (kitkat) ligt of aan het toestel weet ik niet maar het is perfect.

Een aanrader voor iedereen die goed en goedkoop wil en niet merkgeil is.