Huawei Ascend G620s 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Ascend G620s 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Linde 01-11-2015

NIET KOPEN!! Je denkt op het begin: oh leuk, een grote telefoon die het goed doet! NIET DUS! Mijn telefoon kreeg al na 2 weken kuren. (Automatisch uitschalelen, YouTube video's automatisch heel vaak op pauze, toetsenbord dat wegscprings..) Ik heb mijn mobiel ondertussen 1 jaar lang en hij doet nog steeds zo vreemd... Ik hoop dat het over gaat! Mijn vriendin heeft precies getzelfde met dezelfde telefoon. Oja, met wifi doet hij ook moeilijk!

sander 18-11-2015

heb ik ook last van, dat als je wat aan het typen bent dat je toetsenbord dan ineens wegvalt

Linde 01-11-2015

En op het Huawei toetsenbord maak je heel snel typefouten zoals je wel ziet... Oeps :P

Hugo Zwaag 30-12-2015

Ik heb deze telefoon nu al een paar maanden maar ik herken deze klachten absoluut niet. Het toetsenbord werkt prima, je kunt zelfs kiezen tussen diverse types. Ook met YouTube geen enkel probleem. Echt een aanrader deze telefoon voor weinig geld.

Hugo Zwaag 11-09-2015

Mijn uitgangspunt was een telefoon onder de 160 euro, 5 inch, een HD scherm en camera en redelijk wat mogelijkheden en snelheid.Er bleven maar 2 telefoons over: de Huawei G620s of een Microsoft 640. Vanwege de beperkte app's bij Microsoft uiteindelijk voor de Huawei gekozen. Daar heb ik zeker geen spijt van. Het voldoet aan alle verwachtingen. Handig is ook een ingebouwde app die waarschuwt dat er andere apps nog actief zijn en energie vragen en waarmee je die app's kunt afsluiten. De batterij gaat bij normaal gebruik 2 dagen mee en dat is redelijk. Betaal niet meer dan nodig is! Een aanrader!

angel4you 18-03-2015

Mijn telefoon leid een eigen leven. Gaat vanzelf uit. Zet m uit eigen beweging in de vliegtuig mode en gooit de wifi eruit. Verder een heel leuk toestel met veel mogelijkheden. Misschien weet iemand een oplossing hiervoor. O ja. Mailtjes moet ik een voor een naar de prullenbak zenden. En als ik de prullenbak wel legen staan de mailtjes weer in de map in.

DieHardGoalie 19-03-2015

Bedankt! Ik had 'm al in het winkelwagentje van de Wehkamp zitten, bijna besteld dus, maar gelukkig las ik jouw review.
Snap alleen je 4 sterren op alle fronten niet, als het ding zo onbetrouwbaar is als de pest. Hij leid een eigen leven, dan weet je genoeg, heb je er niks aan, en dan zou ik als het bestond 0 sterren geven. Maar nogmaals bedankt, bijna miskoop gedaan.

maliviski 05-07-2015

DieHard, bent u na het lezen van een review tot deze beslissing gekomen? Niet te geloven! Ik heb deze mob al een tijd en hij doet het uitstekend!

1ste Hans 15-11-2014

Het toestel is bij mij de vervanger van de iPhone 4s en ik ben erg erg tevreden mee, blij zelfs.
Na een lange zoektocht en vergelijking van de specificaties tussen alle toestellen onder de € 200,- kwam deze als allerbeste er uit, de belangrijkste specs:
-4G
-HD scherm
-8GB telefoongeheugen en een microSD kaart tot 32 Gb
-Quadcore processor
-minimaal 4,5 inch scherm
-GEEN IOS! (windows of android met voorkeur voor android)

De Motorola Moto G (2014) en deze Huawei Ascend G620S waren de twee die overbleven en omdat de Huawei de optie NFC had (indien je het belangrijk vindt) heb ik de Huawei gekozen en ik ben er zo blij mee als een kind.
Voor 188,- bij 4Launch bestelt en de volgende dag in huis heb ik een bijna High End toestel voor een goedkope middenklasserprijs. Alleen het geluid is matig maar het zal nooit goed zijn bij een telefoon, daarvoor zijn de luidsprekers te klein.
De iphone schakelde het apparaat, zonder echt duidelijke waarschuwing, uit bij 0% , de Huawei Ascend G620S schakelt bij 7% over op een noodstroomprogramma: het gooit alle Apps, Bluetooth en het opstartscherm eruit en laat een zwartwit scherm zien met de belangrijkste opties: bellen, berichten en contacten. Ook krijg je de waarschuwing dat je nog 57 minuten kunt beschikken over accucapaciteit. Wat een gebruikervriendelijk systeem, of dit nu aan android 4.4.4. (kitkat) ligt of aan het toestel weet ik niet maar het is perfect.

Een aanrader voor iedereen die goed en goedkoop wil en niet merkgeil is.