Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F zwart / 32 GB

Huawei Mate 8 zwart / 32 GB
9,5 (3)

Suzan 28-09-2016 Product paar weken in bezit

In één woord: supertelefoon

Ik was op zoek naar een veelzijdige telefoon. Ik wilde eigenlijk een Note 7, maar omdat deze in het nieuws kwamen door ontploffings gevaar toch maar gekozen voor de veilige variant. De note 5 viel af, omdat uit andere reviews bleek dat de 4 toch wel net zo goed en misschien wel iets beter was. Ik heb hem nu een maand en nog geen moment spijt van gehad. Je kunt er heel veel mee. Zelf helemaal je eigen indeling maken qua apps en widgets en voldoende ruimte om foto's en filmpjes op te slaan. Ik heb er wel een externe sd-kaart bij gekocht, dus nu al helemaal ruimte genoeg. Verder heb ik de app 'Schets' geïnstalleerd, waarmee je, in combinatie met de S pen, kunt tekenen en ontwerpen. Ook een lekker groot scherm, dus dat werkt ook prettig. Het is een smartphone om met twee handen vast te houden en geen telefoon voor in je broekzak. In één woord: supertelefoon.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Helemaal eigen te maken
  • S pen
  • Groot scherm
  • Externe sd-kaart

Minpunten

• Niet voor in de broekzak
  • Met twee handen vasthouden

bakker1977 20-12-2014 Product paar weken in bezit

Erg fijn toestel. Mooi, scherp beeld en zeer snel.
Wel moet ik zeggen dat het beeldscherm van mijn vorige telefoon, de Note 2, beter reageerde.
Op het scherm van de Note 4 vind ik dat er redelijk wat plekken zijn waar het scherm niet goed reageert en waar je dus wat beter moet drukken.
Verder erg tevreden.
Echt heel veel verschil met de vorige Note merk ik trouwens niet qua specificaties.

Sproet61 22-11-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Wat een plaatje van een toestel zeg!Ben het meest tevreden over de snelheid en mogelijkheden van de Note 4.Heb tegelijk een View Cover erbij aangeschaft plus een extra sd-kaartje.Speelfilm of YouTube filmpjes zijn haarscherp.Camera en geluidskwaliteit vind ik absoluut ruim voldoende.Styluspen is weer mooi verborgen onderin het toestel.Alle functies hiervan heb ik nog niet uitgeprobeerd maar in de praktijk zal niet iedereen de pen gebruiken,denk ik.Het is wel een toestel voor 2 handen!Deze Note 4 is momenteel echt Samsungs vlaggenschip!

Vickctor 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Natuurlijk nog niet zo lang in mijn bezit, maar ter vergelijking met mijn vorige Note is dit een prima toestel. Mooi helder scherm, zeer snel en een goede stevigheid. De geluidskwaliteit is goed, evenals de fotokwaliteit.
Een minpuntje vind ik de instelling van contacten. De volgorde van voornaam/achternaam/tweede naam staat niet altijd juist. Ik weet niet of dit met TouchWiz te maken heeft of met Android. De tweede keer invoeren staat het wel goed. Dus niet echt een onoverkomelijk probleem omdat je dit maar éénmaal doet. Toch hoort het niet. Vedre geen klachten of tegenvallers.
Als je een snel toestel wilt die mooie foto's maakt én een helder en groot scherm heeft is dit een goede keuze!

ekalle 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Te weinig telefoon voor teveel geld.

Positief:
- Gewicht valt me mee, grootte ook, is handelbaar.
- Lekker snel.
- Goede accu, lekker snel geladen.

Negatief:
- Scherm valt me tegen, kleuren zijn mooi, maar wit in niet wit, de hoge pixeldichtheid heb je niks aan, zie geen verschil met mijn iPhone 5S of Huawei P7. Het scherm van mijn Huawei is beter vind ik.
- Foto's overdag zijn prima, maar niet beter dan van mijn iPhone 5S, Bij minder licht zeer middelmatig.
- Ik kan maar niet wennen aan de Samsung laag over Android, HTC heeft dit toch echt beter voor elkaar.

Jammer, had er naar uitgekeken, maar valt tegen.
Zeker voor de prijs van 740 Euro.