Apple iPhone 6 128 GB / goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 6 128 GB / goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Erik van Breugel 23-01-2019

Gaat al 3 jaar mee

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / grijs

Iphone gekocht in oktober 2015. Gaat al een lange tijd mee. De telefoon is nog altijd even snel. Wel een aantal keer laten vallen en het scherm moeten laten vervangen. Maar nog steeds kan hij jaren mee! Als je er maar zuinig genoeg mee omgaat, dan kan hij lang mee gaan!

Pluspunten

• Snelheid
  • Actuele softwareupdates
  • Met een hoesje heel degelijk
  • Mooi strak design

Minpunten

• batterij is slecht bestand tegen kou
  • Moeilijk om muziek erop te krijgen

Daniël 15-09-2018

prima toestel.

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / grijs

Ik vind deze iphone goed genoeg. Ik kan er alles mee wat ik wil en daarbij vind ik het niet nodig om meer geld uit te geven voor een telefoon.

Pluspunten

• Mooi groot scherm

Minpunten

• batterij loopt te snel leeg

Roos 11-06-2018

Iphone 6

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / grijs

Ik vind de iPhone 6 erg fijn. Hij heeft een goeie lengte ( is niet te groot , niet te klein ) Je kan er lang mee door ( Ik heb mijne nu zins dat die uit is en doet het nog prima ). Als je een foto of filmpje wil maken geeft het goede beeldkwaliteit. Het geluid is ook uitstekend goed. De oplaadsnelheid is erg snel , en hij gaat ook niet snel leeg. Ik ben erg tevreden over dit product en raad het iedereen aan !

Pluspunten

• Je kan er lang mee door
  • Beeldkwaliteit is top
  • Geluid is heel goed

Arie 31-10-2017

Mooi toestel

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / grijs

Jammer dat er geen enkel papieren opstartinstructie bij dit toestel zit.
Men gaat er van uit dat iedereen alles op internet opzoekt.
Mooi toestel, mooie foto's, pas enige dagen in mijn bezit.

Pluspunten

• mooi,licht, dun
  • mooie foto's
  • super battterij

Minpunten

• toestel van apple
  • alles volgens het apple systeem

Wutru 11-10-2017

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Apple iPhone 6 32 GB / grijs

Fantastische telefoon, erg fijn om te gebruiken en ook erg gemakkelijk. Vind hem wel duur maar hij werkt zo goed dat ik hen waarschijnlijk ook lang gebruik.

Pluspunten

• Goede camera
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Soms te weinig opslagruimte
  • Duur

Ron 20-07-2017

retinascherm heel helder

Iets groter dan de 5 daardoor werkt de 6 voor mij iets makkelijker. Refurbished dus een stuk goedkoper dan een nieuwe i-phone 6 en een heel helder scherm (Retina)

Pluspunten

• Groot scherm
  • Refurbished dus goedkoper
  • Bijna ais nieuw

Minpunten

• Geen stekker erbij

rk 15-06-2017

iphone 6

de iphone 6 is een fijn model en mooi design
geluid is goed, het scherm is scherp.
de iphone 6 is zeker een aan rader

Pluspunten

• mooi
  • niet te groot

A. 10-02-2017

Mooie specificaties, slechte accuduur

Telefoon is heel fijn om te gebruiken, en voelt lekker aan zoals je wel van Apple verwacht. Een van de minpunten helaas is wel dat vanaf de iPhone 7 het minimum van opslag 2x zo groot is, waardoor de 6 t/m SE met een kleine opslagruimte zitten. Verder wordt de telefoon niet intensief gebruikt, maar is de accu wel na een week leeg. Dat is wel een pluspunt. Wordt de telefoon meer gebruikt, is het al na 3 dagen leeg ong. 10 minuutjes een spel spelen dat niet eens zo intensief is. Ik raad het product wel aan, alleen de accuduur en 't geheugen is een minpunt. De prijs is ook een grote minpunt, maar de iPhone is 't waard!

Pluspunten

• Voelt lekker aan zoals je gewend bent van Apple

Minpunten

• Vanaf iPhone 7 een nieuw minimum aan opslag
  • 3 dagen aan accu is heel weinig
  • Prijs

jamillaflohr 09-06-2016

De Apple Iphone 6 Zilver / 16GB

De Apple Iphone 6 Zilver/16GB het is een heel fijn apparaat je kan er lang mee doen en je kunt er veel mee. Je opslag zit niet snel vol dus je kan lekker veel apps etc downloaden of heel veel foto's bewaren ik heb er ook heel veel en mijn opslag is nou wel vol maar ik heb toch wel de 7000 foto's kunnen halen. dus ik raad je aan om deze mobiel te halen.

uutelst 17-08-2015

Apple maakt mooie toestellen met hard- en software uitstekend op elkaar afgestemd, niets mis mee.
Vanaf de iPhone 4 ben ik erg te spreken over de intuïtieve interface, vooral voor de wat minder handige gebruikers onder ons. Wil je tweaken en hobbyen met je toestel, ga dan voor Android, wil je een toestel waarvan de software betrouwbaar draait en heb je wat extra geld over dan is Apple een goede keus.
Helaas ontbreekt het Apple toestellen aan één noodzakelijk item: degelijkheid en bouwkwaliteit.
Met een enorme mate van pech hebben wij als (beschaafd!!) gezin nu de 8e iPhone ontvangen in 13 maanden.
Twee 5S toestellen met schermdefect
1 6Plus met defect aan/uit knopje (met refurb als gevolg)
1 6Plus met kapotte camera
1 6 met los scherm
1 6 met nog een keer een los scherm (refurb) en 1 6 met kapotte lightning connector (wederom een refurb)

Ondanks alle pech heb ik nu een nieuwe 6 ontvangen als 3e vervangende toestel (polici Apple) en twijfel ik of ik met een handtasje moet gaan lopen of het toestel gewoon ga inruilen op een 5S die, built like a tank, in je broekzak véél grotere overlevingskansen heeft als de 6.
Een broekzakbestendig hoesje is wellicht een goede oplossing waarbij alleen de Gresso titanium me een goed gevoel geeft. Hoort overigens wel bij de (overpriced) Apple met een schamel prijsje van $1500 voor het basis model.
Zonder de laatste drie ervaringen met de 6 zou ik deze zonder twijfel hebben gehouden, nu weet ik niet meer wat te doen met een investering van € 700 met beurs-achtige resultaten...

uutelst 16-02-2016

Aanvulling: twee weken geleden is ook de (twede) 5S van mijn vrouw die na anderhalf jaar in gebruik te zijn geweest ineens warm werd aan de bovenkant kuren gaan vertonen: wel bereik-geen bereik etc. Oorzaak: een defecte chip in het zendgedeelte die door T-phone in Arnhem onder garantie is vervangen. Dit liever dan een zogenaamde "refurb"waar Apple je mee opzadelt na een defect dat niet ter plaatse te repareren is binnen een half uurtje. Brrrr.
Mijn huidige toestel werkt nu (nog) prima na 9 maanden gebruik echter bij een defect stap ik over op een ander merk.

Willem 15-02-2016

Denk eens aan een Microsoft Windows Phone. Kan meer, werkt net zoals je PC die je gewend bent en kost slechts €100,00 en gaat niet kapot als je hem laat vallen. Wek nu al 2 jaar met een telefoon van €100 met intensief zakelijk gebruik.

theo 70 15-08-2015

In het begine in bijzonder goed functionerend toestel, na een maand of twee begon de vingerscan ermee op te houden, na een tweede garantie toestel te hebben mogen ontvangen ook hier weer problemen met hetzelfde euvel, waardeloos de vingerscanner van Apple, funtioneerd niet. Ga de iphone 6 inruilen voor iets anders waarop ik meer kan vertrouwen, weet nog niet wat

Anoniem1994 14-06-2015

Ik gebruik dit toestel al ruim een jaar en ben zeer tevreden over dit product.
Dit toestel bezit:
- Een zeer goede geluidskwaliteit
- Zeer veel verschillende functies en mogelijkheden
- Ondanks dat ik voorheen een Android telefoon had, is dit toestel zeer gebruiksvriendelijk
- Vormgeving ziet er prachtig uit, een design telefoon
- Ondanks de enorme mogelijkheden die deze telefoon bezit, is het een degelijk toestel.

U merkt, zoals ik al eerder vermeldde dat dit toestel mij bevalt en dat ik enkel positief commentaar heb.

uutelst 16-02-2016

Ik ben oprecht blij voor u!, wat fijn dat u er meteen één heeft die betrouwbaar blift werken!. Wees er voorzichtig mee want het blijven mooie maar helaas erg kwetsbare toestelletjes.
Als aanvulling: de 5S van mijn vrouw, die haar tweede 5S nu anderhalf jaar heeft, werd een paar weken geleden erg warm aan de bovenkant en het bereik viel telkens weg. Oorzaak: een defecte chip voor het HF zendgedeelte. Door de dealer (T-phone in Arnhem) netjes opgelost middels vervanging van de chip waarbij ik een beter gevoel had dan wéér een refurb van Apple..... Als er één voorzichtig omgaat met telefoons dan is het mijn vrouw dus ook hier weer een dikke duim naar beneden voor de degelijkheid van Apple toestellen.

jahaan 06-06-2015

Heb zowel de IPhone 6 als de 6 Plus. Beide in gebruik voor diverse klussen. Bevalt prima en sync foto's als video soepel met mijn Mac en IPads. Gewoon weer klasse van Apple. Prijs hoog, maar dat is een gegeven voor Appleproducten. Duurzaamheid prima, na 1,5 jaar bij vernieuwing prima in de phonewinkels te verkopen. Goed product.

T.J. van der Bij 09-05-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 6 64 GB / grijs

Lang gewacht met de koop. Had een iPhone 4S waar ik heel tevreden mee was. Toch de stap gewaagt en ben zeer tevreden! Ligt lekker in de hand, iOS 8 werkt perfect, camera schiet schitterende foto en videos. www.youtube.com/watch?v=you2VRip5CI

Patje98741 19-04-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 6 64 GB / grijs

Wat een drama toestel. Dacht geef veel geld uit aan een toestel en dan heb je ook wat. Na een week, slecht geluid. Retour voor reparatie. Weer twee weken in gebruik, zwart scherm en weer retour voor reparatie. Snel verkopen en toch maar weer een degelijke en veel goedkopere Samsung met Android.

Rickert1997 15-04-2015

Ik ben vanuit een Samsung galaxy note 3 overgestapt op een iPhone 6 64GB en ik wil nooit niks anders meer! Hij is super snel er zit een super goede camera op en het werkt zo als elk ander product van Apple helemaal top! Ik had al een iPad air en dat is meteen met elkaar gekoppeld via iCloud. Ik raad iedereen een 64 GB aan omdat de updates van Apple flink wat geheugen kost.

fritsflow 15-04-2015

Echt enorm tevreden over deze iphone. Enorm goed scherm zowel om naar te kijken als om te bedienen. De telefoon is snel, heel snel en de mogelijkheden enorm. Ik heb een uitstapje gemaakt naar een Samsung Galaxy en dat was geen succes.
De accuduur is erg goed; bij voor mij normaal gebruik eens in de 2 dagen opladen. Je moet echt je best doen om de accu in 1 dag leeg te krijgen.
4,7 inch vind ik wel het maximum voor een telefoon. Nog groter en het ding wordt onhandig. Daarom ook de 6+ niet genomen.

Melbel 05-03-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 6 64 GB / grijs

Mijn iphone 4s werd eergister gestolen, dus ik moest overstappen. Tja wat moet ik zeggen, het is weer een apple he, binnen 5 minuten weer een werkende telefoon met de backup uit Itunes!
Mooi scherm, toestel is ligt en is snel.

Na aanschaf eerste iphone volgde ook de Ipad en uiteindelijk ook een macbook.... het applevirus zeg maar!

uutelst 16-02-2016

Fijn te horen!, nu hopen dat uw telefoon blijft werken want dan heb je er veel plezier aan!

adrievandenberg 26-02-2015

Sinds een paar dagen de iphone 6 16GB in mijn bezit en wat een toestel zeg!
Dit toestel voel heerlijk in je hand,en wat een verademing het grote scherm.

Na,4 jaar trouwe dienst moest ik afscheid nemen van mijn iphone 3GS toestel
wat ook een heel fijn toestel was,maar veel kleiner scherm en veel zwaarder in de hand,maar dit toestel slaat alles,de vormgeving de snelle internet verbinding de app,ook de 16GB voor mij is genoeg, want de iphone 3GS had 8GB,dus dat is voor mij een hele verbetering.

Zelf ben ik een apple fan,wat inhoud,dat je veel meer kwijt bent voor een telefoon,zoals deze iphone 6,maar als je daar weer 4 jaar of lager plezier van hebt,dan kan het wel uit.

vr gr Adrie van den Berg

leoneke56 23-02-2015

Even de boel weer in evenwicht brengen hier. Dit is gewoon een goede telefoon en een beoordeling van 2.2 slaat nergens op omdat iemand meer van de Android is. Zo'n beoordeling verdient de iPhone 6 niet. De telefoon is lekker licht en dun. De camera is prima. En één van de betere op smartphonegebied. De iPhone 6 is ook snel. De telefoon is (wel) te duur. Dat is het enige nadeel eraan eigenlijk. Maar blijkbaar hebben miljoenen mensen het er steeds weer voor over. IOS is een prima operating system. En backups terugzetten met iCloud werkt erg fijn.

Chrissy2 27-01-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 6 16 GB / grijs

Van Android naar Apple. In het begin mooi om vast te houden, maar dan gaat het scherm aan. Toch erruuug beperkt hoor. Zo weinig mogelijkheden en steeds die enorme grote iconen totdat je er hoofdpijn van krijgt!
Nee, dit is niets voor mij, heel snel verkopen en terug naar Android. Jammer had meer voor die (eigenlijk belachelijk hoge) prijs verwacht!

foksuk70 10-05-2015

Ik kan mij deze review goed voorstellen. Zelf ben ik een dankbaar gebruiker van vele apple producten, maar mijn telefoon is de enige uitzondering. Ik ben overgegaan op Android toen Apple kleine schermen bleef leveren. Voor grootgebruikers zijn de telefoons van Apple te beperkt. En wanneer je je dan realiseert wat je ervoor moet betalen dan ben je geneigd om alle onderdelen van de review laag te beoordelen. Maar het design is natuurlijk wel goed, en de bouwkwaliteit ook etc.

En elke keer als ik problemen heb dan twijfel ik weer of ik voor mijn volgende telefoon niet weer een Apple moet kopen. Bluetooth-setje in de auto? Blijkt niet te werken met mijn Android telefoon. Noise cancelling headphones gekocht? De helft van de functies doen het niet bij Android. Aansluiten op Apple TV? Vergeet het. Etc etc.

Maar goed, de IPhone 6S met 64Gb kan eigenlijk niets meer dan mijn LG G3 van € 350, maar kost € 900. Dat is een belachelijk verschil. En daarnaast wil ik helemaal niet rondlopen met een telefoon van 900 euro. Dat nodigt uit tot geweld in het openbaar vervoer, en als hij valt dan baal je gruwelijk.

tooN1961 24-02-2015

Ik. En t eens met Leoneke dat de iPhone 6 niet zo'n lage score verdient. Toch vond ik sommige negatieve punten wel reeel. 'Weinig instellen' - Apple houdt de control zelf over heel veel dingen, waardoor je per app en zelfs per telefoon veel minder instelmogelijkheden hebt als met Android. En dan 'die grote lelijke iconen' - bij Windows Phone heb je prachtige live tiles, bij Android heb je widgets waardoor je je scherm mooi persoonlijk kan maken en je veel info krijgt zónder een app te openen. En wat heeft Apple....?
En dan de prijs; je zei t al: duur!

Aan de andere kant....
iOS kent wel het 'find my iPhone', remote wipe van je toestel, zeer snel backup terugzetten, instellingen delen tussen iOS devices. Android en Windows doen hun best maar halen t niet bij Apple.

fritsflow 03-07-2015

Ik kan echte helemaal niets bedenk dat ik op een ios toestel mis wat ik op een android wel heb. Andersom weet ik dat wel: Een iPhone vormt 1 systeem met je pc, je Apple TV, je carkit, je iPad etc.
Bovenal is iOs veel veiliger dan Andoid en dat vind ik nog het belangrijkste. Virussen bestaan niet voor iOs.
En dat gepiel met die kleine android icoontjes vind ik ook waardeloos.

leoneke56 23-02-2015

Deze review krijgt in ieder geval een 0,0 van mij. De beoordelingen slaan nergens op en halen het gemiddelde nodeloos omlaag. Jammer.

Canyonred 17-01-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 6 64 GB / goud

Mijn eerste smartphone was een Samsung S3 mini. Een ergerlijk toestel, batterij in een mum van tijd leeg, vanwege vaag verbruik op de achtergrond.

Een Samsung gebruiken naast een iPad, is niet handig. De home knop werkt anders, maar Android is gewoon een gammel en onoverzichtelijk systeem vergeleken met iOS van Apple.

Voor mijn werk gebruik ik de iPhone 5S, maar deze 6 is veel praktischer omdat het scherm een bruikbaarder formaat heeft. Wel is hij merkbaar groter in je broek.

Ik gebruik hem icm een Tech21 bumper met een cover voor het scherm en deze is zeer aan te raden. iPhones zijn duur en kwetsbaar.

Voor de rest, hij is snel, goed scherm, goed geluid, zeer praktisch OS en degelijk gebouwd, maar laat hem toch maar niet vallen zonder degelijke bumper.

64g is aan te raden wanneer je ofline muziek bestanden van bijvoorbeeld spotify wil opslaan. 128g lijkt me rijkelijk overdreven voor normaal gebruik.

Kortom tot heden een absolute aanrader ondanks de te hoge prijs.

Hendrik van Ven 28-12-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 6 16 GB / grijs

Als verstokt fan van Apple ben ik ook weer overgegaan op de nieuwste versie. Deze versie ligt lekkerder in de hand dan de 5 en de bouwkwaliteit is natuurlijk weer fantastisch. Touch ID is een welkome toevoeging en versnelt het unlocken. Heerlijk!

Ik heb hem bij bol.com (http://bit.do/iphone6bol) gekocht was een stuk goedkoper dan bij andere.

engelen marc 27-12-2014

Dit is de smartphone.....degelijkheid,vorm,gevoel,de werkwijze,de mogelijkheden en de naam.....kortom DE smartphone die de standaard is of beter zou moeten zijn! Ok de prijs is om omver te vallen..maar ook de mogelijkheid is er om er één aan te schaffen....ik ben geen proff die zoveel ervan af weet maar je zou versteld zijn wat jezelf kan doen met zo een apperaat. Dus, dank je wel APPLE !!!

Paul52 22-12-2014

Ik was denk ik een van de eerste die een GSM had. Het was met een abonnement van BEN. Er waren nog te weinig zendmasten zodat ik in huis geen bereik had. Een mooie tijd. Ik heb heel veel merken gehad en ben lang bij Nokia blijven hangen. Met de komst van de smartphone viel mijn keus op een HTC. Gelukkig kon ik nog binnen 2 weken mijn keuze herzien bij de Phone house. De nieuwe keuze werd een Iphone. Geweldig vond ik hem en wat een rijkdom. Prachtig design en zo makkelijk in gebruik. De 4 en de 5 volgde en het werd steeds beter en mooier. Nooit geen problemen, geen vastlopers en alles werkt naar behoren. Ik kan er altijd op vertrouwen. Nu sinds een week in het bezit van de 6 64GB. Het geheugen moest meer omdat met updates ik regelmatig geheugen moest vrijmaken op mijn telefoon. De 6 is echt iets wat alles verslaat maar dan ook alles.
Geluid, beeldscherm, snelheid maar vooral de camera is verbluffend. Hij maakt in het donker nog geweldige foto's. Ja wat moet ik nog meer zeggen. Ik wil echt nooit meer wat anders. EEN TOPPER

Jusuf M. 31-01-2015

U schrijft: "Ik was denk ik een van de eerste die een GSM had. Het was met een abonnement van BEN."

Dan was u zeker niet een van de eerste met een GSM :-).