Apple iPhone 6 goud / 128 GB - Reviews

128 GB opslag

8,1

jamillaflohr 09-06-2016 Product kwartaal in bezit

De Apple Iphone 6 Zilver / 16GB

De Apple Iphone 6 Zilver/16GB het is een heel fijn apparaat je kan er lang mee doen en je kunt er veel mee. Je opslag zit niet snel vol dus je kan lekker veel apps etc downloaden of heel veel foto's bewaren ik heb er ook heel veel en mijn opslag is nou wel vol maar ik heb toch wel de 7000 foto's kunnen halen. dus ik raad je aan om deze mobiel te halen.

uutelst 17-08-2015 Product kwartaal in bezit

Apple maakt mooie toestellen met hard- en software uitstekend op elkaar afgestemd, niets mis mee.
Vanaf de iPhone 4 ben ik erg te spreken over de intuïtieve interface, vooral voor de wat minder handige gebruikers onder ons. Wil je tweaken en hobbyen met je toestel, ga dan voor Android, wil je een toestel waarvan de software betrouwbaar draait en heb je wat extra geld over dan is Apple een goede keus.
Helaas ontbreekt het Apple toestellen aan één noodzakelijk item: degelijkheid en bouwkwaliteit.
Met een enorme mate van pech hebben wij als (beschaafd!!) gezin nu de 8e iPhone ontvangen in 13 maanden.
Twee 5S toestellen met schermdefect
1 6Plus met defect aan/uit knopje (met refurb als gevolg)
1 6Plus met kapotte camera
1 6 met los scherm
1 6 met nog een keer een los scherm (refurb) en 1 6 met kapotte lightning connector (wederom een refurb)

Ondanks alle pech heb ik nu een nieuwe 6 ontvangen als 3e vervangende toestel (polici Apple) en twijfel ik of ik met een handtasje moet gaan lopen of het toestel gewoon ga inruilen op een 5S die, built like a tank, in je broekzak véél grotere overlevingskansen heeft als de 6.
Een broekzakbestendig hoesje is wellicht een goede oplossing waarbij alleen de Gresso titanium me een goed gevoel geeft. Hoort overigens wel bij de (overpriced) Apple met een schamel prijsje van $1500 voor het basis model.
Zonder de laatste drie ervaringen met de 6 zou ik deze zonder twijfel hebben gehouden, nu weet ik niet meer wat te doen met een investering van € 700 met beurs-achtige resultaten...

theo 70 15-08-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
In het begine in bijzonder goed functionerend toestel, na een maand of twee begon de vingerscan ermee op te houden, na een tweede garantie toestel te hebben mogen ontvangen ook hier weer problemen met hetzelfde euvel, waardeloos de vingerscanner van Apple, funtioneerd niet. Ga de iphone 6 inruilen voor iets anders waarop ik meer kan vertrouwen, weet nog niet wat

Anoniem1994 14-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik gebruik dit toestel al ruim een jaar en ben zeer tevreden over dit product.
Dit toestel bezit:
- Een zeer goede geluidskwaliteit
- Zeer veel verschillende functies en mogelijkheden
- Ondanks dat ik voorheen een Android telefoon had, is dit toestel zeer gebruiksvriendelijk
- Vormgeving ziet er prachtig uit, een design telefoon
- Ondanks de enorme mogelijkheden die deze telefoon bezit, is het een degelijk toestel.

U merkt, zoals ik al eerder vermeldde dat dit toestel mij bevalt en dat ik enkel positief commentaar heb.

jahaan 06-06-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Heb zowel de IPhone 6 als de 6 Plus. Beide in gebruik voor diverse klussen. Bevalt prima en sync foto's als video soepel met mijn Mac en IPads. Gewoon weer klasse van Apple. Prijs hoog, maar dat is een gegeven voor Appleproducten. Duurzaamheid prima, na 1,5 jaar bij vernieuwing prima in de phonewinkels te verkopen. Goed product.

T.J. van der Bij 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Lang gewacht met de koop. Had een iPhone 4S waar ik heel tevreden mee was. Toch de stap gewaagt en ben zeer tevreden! Ligt lekker in de hand, iOS 8 werkt perfect, camera schiet schitterende foto en videos. www.youtube.com/watch?v=you2VRip5CI

Patje98741 19-04-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een drama toestel. Dacht geef veel geld uit aan een toestel en dan heb je ook wat. Na een week, slecht geluid. Retour voor reparatie. Weer twee weken in gebruik, zwart scherm en weer retour voor reparatie. Snel verkopen en toch maar weer een degelijke en veel goedkopere Samsung met Android.

Rickert1997 15-04-2015 Product maand in bezit

Ik ben vanuit een Samsung galaxy note 3 overgestapt op een iPhone 6 64GB en ik wil nooit niks anders meer! Hij is super snel er zit een super goede camera op en het werkt zo als elk ander product van Apple helemaal top! Ik had al een iPad air en dat is meteen met elkaar gekoppeld via iCloud. Ik raad iedereen een 64 GB aan omdat de updates van Apple flink wat geheugen kost.

fritsflow 15-04-2015 Product half jaar in bezit

Echt enorm tevreden over deze iphone. Enorm goed scherm zowel om naar te kijken als om te bedienen. De telefoon is snel, heel snel en de mogelijkheden enorm. Ik heb een uitstapje gemaakt naar een Samsung Galaxy en dat was geen succes.
De accuduur is erg goed; bij voor mij normaal gebruik eens in de 2 dagen opladen. Je moet echt je best doen om de accu in 1 dag leeg te krijgen.
4,7 inch vind ik wel het maximum voor een telefoon. Nog groter en het ding wordt onhandig. Daarom ook de 6+ niet genomen.

Melbel 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn iphone 4s werd eergister gestolen, dus ik moest overstappen. Tja wat moet ik zeggen, het is weer een apple he, binnen 5 minuten weer een werkende telefoon met de backup uit Itunes!
Mooi scherm, toestel is ligt en is snel.

Na aanschaf eerste iphone volgde ook de Ipad en uiteindelijk ook een macbook.... het applevirus zeg maar!

adrievandenberg 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen de iphone 6 16GB in mijn bezit en wat een toestel zeg!
Dit toestel voel heerlijk in je hand,en wat een verademing het grote scherm.

Na,4 jaar trouwe dienst moest ik afscheid nemen van mijn iphone 3GS toestel
wat ook een heel fijn toestel was,maar veel kleiner scherm en veel zwaarder in de hand,maar dit toestel slaat alles,de vormgeving de snelle internet verbinding de app,ook de 16GB voor mij is genoeg, want de iphone 3GS had 8GB,dus dat is voor mij een hele verbetering.

Zelf ben ik een apple fan,wat inhoud,dat je veel meer kwijt bent voor een telefoon,zoals deze iphone 6,maar als je daar weer 4 jaar of lager plezier van hebt,dan kan het wel uit.

vr gr Adrie van den Berg

leoneke56 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Even de boel weer in evenwicht brengen hier. Dit is gewoon een goede telefoon en een beoordeling van 2.2 slaat nergens op omdat iemand meer van de Android is. Zo'n beoordeling verdient de iPhone 6 niet. De telefoon is lekker licht en dun. De camera is prima. En één van de betere op smartphonegebied. De iPhone 6 is ook snel. De telefoon is (wel) te duur. Dat is het enige nadeel eraan eigenlijk. Maar blijkbaar hebben miljoenen mensen het er steeds weer voor over. IOS is een prima operating system. En backups terugzetten met iCloud werkt erg fijn.

Chrissy2 27-01-2015 Product kwartaal in bezit

2,2
Van Android naar Apple. In het begin mooi om vast te houden, maar dan gaat het scherm aan. Toch erruuug beperkt hoor. Zo weinig mogelijkheden en steeds die enorme grote iconen totdat je er hoofdpijn van krijgt!
Nee, dit is niets voor mij, heel snel verkopen en terug naar Android. Jammer had meer voor die (eigenlijk belachelijk hoge) prijs verwacht!

Canyonred 17-01-2015 Product maand in bezit

Mijn eerste smartphone was een Samsung S3 mini. Een ergerlijk toestel, batterij in een mum van tijd leeg, vanwege vaag verbruik op de achtergrond.

Een Samsung gebruiken naast een iPad, is niet handig. De home knop werkt anders, maar Android is gewoon een gammel en onoverzichtelijk systeem vergeleken met iOS van Apple.

Voor mijn werk gebruik ik de iPhone 5S, maar deze 6 is veel praktischer omdat het scherm een bruikbaarder formaat heeft. Wel is hij merkbaar groter in je broek.

Ik gebruik hem icm een Tech21 bumper met een cover voor het scherm en deze is zeer aan te raden. iPhones zijn duur en kwetsbaar.

Voor de rest, hij is snel, goed scherm, goed geluid, zeer praktisch OS en degelijk gebouwd, maar laat hem toch maar niet vallen zonder degelijke bumper.

64g is aan te raden wanneer je ofline muziek bestanden van bijvoorbeeld spotify wil opslaan. 128g lijkt me rijkelijk overdreven voor normaal gebruik.

Kortom tot heden een absolute aanrader ondanks de te hoge prijs.

Hendrik van Ven 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Als verstokt fan van Apple ben ik ook weer overgegaan op de nieuwste versie. Deze versie ligt lekkerder in de hand dan de 5 en de bouwkwaliteit is natuurlijk weer fantastisch. Touch ID is een welkome toevoeging en versnelt het unlocken. Heerlijk!

Ik heb hem bij bol.com (http://bit.do/iphone6bol) gekocht was een stuk goedkoper dan bij andere.

engelen marc 27-12-2014 Product maand in bezit

Dit is de smartphone.....degelijkheid,vorm,gevoel,de werkwijze,de mogelijkheden en de naam.....kortom DE smartphone die de standaard is of beter zou moeten zijn! Ok de prijs is om omver te vallen..maar ook de mogelijkheid is er om er één aan te schaffen....ik ben geen proff die zoveel ervan af weet maar je zou versteld zijn wat jezelf kan doen met zo een apperaat. Dus, dank je wel APPLE !!!

Paul52 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik was denk ik een van de eerste die een GSM had. Het was met een abonnement van BEN. Er waren nog te weinig zendmasten zodat ik in huis geen bereik had. Een mooie tijd. Ik heb heel veel merken gehad en ben lang bij Nokia blijven hangen. Met de komst van de smartphone viel mijn keus op een HTC. Gelukkig kon ik nog binnen 2 weken mijn keuze herzien bij de Phone house. De nieuwe keuze werd een Iphone. Geweldig vond ik hem en wat een rijkdom. Prachtig design en zo makkelijk in gebruik. De 4 en de 5 volgde en het werd steeds beter en mooier. Nooit geen problemen, geen vastlopers en alles werkt naar behoren. Ik kan er altijd op vertrouwen. Nu sinds een week in het bezit van de 6 64GB. Het geheugen moest meer omdat met updates ik regelmatig geheugen moest vrijmaken op mijn telefoon. De 6 is echt iets wat alles verslaat maar dan ook alles.
Geluid, beeldscherm, snelheid maar vooral de camera is verbluffend. Hij maakt in het donker nog geweldige foto's. Ja wat moet ik nog meer zeggen. Ik wil echt nooit meer wat anders. EEN TOPPER

mavala 09-11-2014 Product paar weken in bezit

De nieuwe iphone 6 64gb space gray is een geweldig toestel. Super mooi scherm, ik kijk er films op luister muziek. En alles werkt gewoon perfect. Het was nog wel een struggle om mkv format te kunnen bekijken maar na even uitgezocht te hebben lukte dat ook prima. De telefoon is razendsnel en bellen is ook prima! Had hiervoor een samsung maar blij dat ik overgestapt ben.
al met al een goede telefoon

tinuske80 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

ik heb voor het eerst een iphone geprobeerd na 2x HTC en 3x samsung en 1x sony android telefoons gehad te hebben.
Het eerste wat me opvalt is dat de geluidskwaliteit met bellen een stuk onduidelijker is dan bij mijn voorgaande toestellen, met name de Samsungs waren veel en veel duidelijker (S4, S4 mini en note 3)
De speakers zijn wel iets beter qua geluid.
Het design valt niets op aan te merken, dit is natuurlijk smaak maar het is gewoon een heel erg mooi toestel, fijn in de hand (beter met hoesje anders is hij te glad) en lekker licht.
Ik ben wel in het bezit van een ipad dus wist al dat iOS heel makkelijk werkt, met natuurlijk een stuk minder mogelijkheden dan bij android.
Ik vond de touchscreens van HTC en Samsung ook beter reageren dan van deze iphone.
Ik heb de iphone pas een paar dagen en kan er natuurlijk nog niet alles over zeggen, maar hij werkt wel heel soepel alleen mis ik de mogelijkheden die er bij android waren wel een beetje en de apps zijn zoals bekend meestal duurder.

tooN1961 03-10-2014 Product paar dagen in bezit

De iPhone koop je eigenlijk omdat hij 'hip' is en vanwege de hoge beschikbaarheid van apps. Voor mij als zakelijke gebruiker, vind ik bij mijn bedrijf gewoon meer ondersteuning voor iOS dan andere besturingen systemen.

Het toestel voelt lekker, maar niet erg stevig aan. Wel super licht!
Scherm en snelheid van het ding is prima! Blij met het grotere scherm!

IOS8 belooft wel wat nieuwe features, maar ik mis toch de 'widgets' van Android en de 'live tiles' van Windows. Ik moet bij iOS altijd het Notifications Center openen of een app, om bruikbare info te krijgen. Eigenlijk wil ik mijn iPhone kunnen starten, en direct mijn eerstvolgende afspraak kunnen zien, waar de files staan, wanneer 't gaat regenen en wat de stand van mijn aandelen is. Maar het lijkt wel of Apple hier niet aan wil. Jammer vind ik dat.

Volgende keer weer een Windows Phone, denk ik...