Apple iPhone 6 grijs / 128 GB

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mavala 09-11-2014 Product paar weken in bezit

De nieuwe iphone 6 64gb space gray is een geweldig toestel. Super mooi scherm, ik kijk er films op luister muziek. En alles werkt gewoon perfect. Het was nog wel een struggle om mkv format te kunnen bekijken maar na even uitgezocht te hebben lukte dat ook prima. De telefoon is razendsnel en bellen is ook prima! Had hiervoor een samsung maar blij dat ik overgestapt ben.
al met al een goede telefoon

tinuske80 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

ik heb voor het eerst een iphone geprobeerd na 2x HTC en 3x samsung en 1x sony android telefoons gehad te hebben.
Het eerste wat me opvalt is dat de geluidskwaliteit met bellen een stuk onduidelijker is dan bij mijn voorgaande toestellen, met name de Samsungs waren veel en veel duidelijker (S4, S4 mini en note 3)
De speakers zijn wel iets beter qua geluid.
Het design valt niets op aan te merken, dit is natuurlijk smaak maar het is gewoon een heel erg mooi toestel, fijn in de hand (beter met hoesje anders is hij te glad) en lekker licht.
Ik ben wel in het bezit van een ipad dus wist al dat iOS heel makkelijk werkt, met natuurlijk een stuk minder mogelijkheden dan bij android.
Ik vond de touchscreens van HTC en Samsung ook beter reageren dan van deze iphone.
Ik heb de iphone pas een paar dagen en kan er natuurlijk nog niet alles over zeggen, maar hij werkt wel heel soepel alleen mis ik de mogelijkheden die er bij android waren wel een beetje en de apps zijn zoals bekend meestal duurder.

Paul52 22-12-2014

Smaken verschillen natuurlijk altijd. Natuurlijk kun je met android meer in het systeem komen. Dat betekend ook dat je meer kans hebt op indringers van buiten. De rest van je minpunten o.a.het geluid kan ik niet goed volgen. Mijn kids hebben even een Samsung gehad maar waren blij dat ze weer terug konden gaan naar de iphone.
Het enigste nadeel vind ik dat de naam Apple geld kost. Toch voor alle betrouwbaarheid en gebruiksgemak heb ik dat er wel voor over.

tooN1961 03-10-2014 Product paar dagen in bezit

De iPhone koop je eigenlijk omdat hij 'hip' is en vanwege de hoge beschikbaarheid van apps. Voor mij als zakelijke gebruiker, vind ik bij mijn bedrijf gewoon meer ondersteuning voor iOS dan andere besturingen systemen.

Het toestel voelt lekker, maar niet erg stevig aan. Wel super licht!
Scherm en snelheid van het ding is prima! Blij met het grotere scherm!

IOS8 belooft wel wat nieuwe features, maar ik mis toch de 'widgets' van Android en de 'live tiles' van Windows. Ik moet bij iOS altijd het Notifications Center openen of een app, om bruikbare info te krijgen. Eigenlijk wil ik mijn iPhone kunnen starten, en direct mijn eerstvolgende afspraak kunnen zien, waar de files staan, wanneer 't gaat regenen en wat de stand van mijn aandelen is. Maar het lijkt wel of Apple hier niet aan wil. Jammer vind ik dat.

Volgende keer weer een Windows Phone, denk ik...