Apple iPhone 6 grijs / 128 GB

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

engelen marc 27-12-2014
  • Product maand in bezit

Dit is de smartphone.....degelijkheid,vorm,gevoel,de werkwijze,de mogelijkheden en de naam.....kortom DE smartphone die de standaard is of beter zou moeten zijn! Ok de prijs is om omver te vallen..maar ook de mogelijkheid is er om er één aan te schaffen....ik ben geen proff die zoveel ervan af weet maar je zou versteld zijn wat jezelf kan doen met zo een apperaat. Dus, dank je wel APPLE !!!

Paul52 22-12-2014

9,6
Ik was denk ik een van de eerste die een GSM had. Het was met een abonnement van BEN. Er waren nog te weinig zendmasten zodat ik in huis geen bereik had. Een mooie tijd. Ik heb heel veel merken gehad en ben lang bij Nokia blijven hangen. Met de komst van de smartphone viel mijn keus op een HTC. Gelukkig kon ik nog binnen 2 weken mijn keuze herzien bij de Phone house. De nieuwe keuze werd een Iphone. Geweldig vond ik hem en wat een rijkdom. Prachtig design en zo makkelijk in gebruik. De 4 en de 5 volgde en het werd steeds beter en mooier. Nooit geen problemen, geen vastlopers en alles werkt naar behoren. Ik kan er altijd op vertrouwen. Nu sinds een week in het bezit van de 6 64GB. Het geheugen moest meer omdat met updates ik regelmatig geheugen moest vrijmaken op mijn telefoon. De 6 is echt iets wat alles verslaat maar dan ook alles.
Geluid, beeldscherm, snelheid maar vooral de camera is verbluffend. Hij maakt in het donker nog geweldige foto's. Ja wat moet ik nog meer zeggen. Ik wil echt nooit meer wat anders. EEN TOPPER

Jusuf M. 31-01-2015

U schrijft: "Ik was denk ik een van de eerste die een GSM had. Het was met een abonnement van BEN."

Dan was u zeker niet een van de eerste met een GSM :-).

mavala 09-11-2014

De nieuwe iphone 6 64gb space gray is een geweldig toestel. Super mooi scherm, ik kijk er films op luister muziek. En alles werkt gewoon perfect. Het was nog wel een struggle om mkv format te kunnen bekijken maar na even uitgezocht te hebben lukte dat ook prima. De telefoon is razendsnel en bellen is ook prima! Had hiervoor een samsung maar blij dat ik overgestapt ben.
al met al een goede telefoon

tinuske80 28-10-2014

ik heb voor het eerst een iphone geprobeerd na 2x HTC en 3x samsung en 1x sony android telefoons gehad te hebben.
Het eerste wat me opvalt is dat de geluidskwaliteit met bellen een stuk onduidelijker is dan bij mijn voorgaande toestellen, met name de Samsungs waren veel en veel duidelijker (S4, S4 mini en note 3)
De speakers zijn wel iets beter qua geluid.
Het design valt niets op aan te merken, dit is natuurlijk smaak maar het is gewoon een heel erg mooi toestel, fijn in de hand (beter met hoesje anders is hij te glad) en lekker licht.
Ik ben wel in het bezit van een ipad dus wist al dat iOS heel makkelijk werkt, met natuurlijk een stuk minder mogelijkheden dan bij android.
Ik vond de touchscreens van HTC en Samsung ook beter reageren dan van deze iphone.
Ik heb de iphone pas een paar dagen en kan er natuurlijk nog niet alles over zeggen, maar hij werkt wel heel soepel alleen mis ik de mogelijkheden die er bij android waren wel een beetje en de apps zijn zoals bekend meestal duurder.

Paul52 22-12-2014

Smaken verschillen natuurlijk altijd. Natuurlijk kun je met android meer in het systeem komen. Dat betekend ook dat je meer kans hebt op indringers van buiten. De rest van je minpunten o.a.het geluid kan ik niet goed volgen. Mijn kids hebben even een Samsung gehad maar waren blij dat ze weer terug konden gaan naar de iphone.
Het enigste nadeel vind ik dat de naam Apple geld kost. Toch voor alle betrouwbaarheid en gebruiksgemak heb ik dat er wel voor over.

tooN1961 03-10-2014

De iPhone koop je eigenlijk omdat hij 'hip' is en vanwege de hoge beschikbaarheid van apps. Voor mij als zakelijke gebruiker, vind ik bij mijn bedrijf gewoon meer ondersteuning voor iOS dan andere besturingen systemen.

Het toestel voelt lekker, maar niet erg stevig aan. Wel super licht!
Scherm en snelheid van het ding is prima! Blij met het grotere scherm!

IOS8 belooft wel wat nieuwe features, maar ik mis toch de 'widgets' van Android en de 'live tiles' van Windows. Ik moet bij iOS altijd het Notifications Center openen of een app, om bruikbare info te krijgen. Eigenlijk wil ik mijn iPhone kunnen starten, en direct mijn eerstvolgende afspraak kunnen zien, waar de files staan, wanneer 't gaat regenen en wat de stand van mijn aandelen is. Maar het lijkt wel of Apple hier niet aan wil. Jammer vind ik dat.

Volgende keer weer een Windows Phone, denk ik...