HTC One mini 2 goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One mini 2 goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 28-10-2016

gebruik na een jaar

Geschreven voor: HTC One mini 2 grijs

In eerste instantie is het een mooie telefoon, een helder scherm, fijn in gebruik en goed geluid. Na een jaartje gebruiken denk ik daar nu anders over. De telefoon is erg traag geworden, applicaties kunnen niet naar behoren werken en sommige apps vallen geregeld uit. Ik heb een tijd fijn kunnen werken met de telefoon maar nu wekt het alleen maar frustraties op. De HTC one is iets duurder maar heeft dan ook een betere processor, ik zou dan ook adviseren deze eerder te kiezen dan de mini. Daarnaast heb ik problemen met mijn bluetooth en maakt de wekker geen geluid als de telefoon op de functie tril of stil staat. Toch nog een paar pluspunten: Het scherm is mooi helder, het geluid is goed door de dubbele speakers en de telefoon voelt robuust aan door de aluminium behuizing.

Pluspunten

• voelt robuust aan door de aluminium behuizing
  • helder scherm
  • design
  • speakers aan voorzijde
  • batterijduur

Minpunten

• traag
  • camera voorzijde
  • loop vast

George-J 11-09-2016

Just right

Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

HTC One Mini 2 gekocht op basis van eerdere goede beoordelingen - deze blijken zeer accuraat te zijn - dit toestel is zeer allround te gebruiken en gewoon goed - technische werking is subliem- totaal geen hic-up's in de werking [waarom loopt een pc-windows vaak vast terwijl een smartphone als deze dat nooit heeft?] - bediening wijst zich vanzelf ; doordat de geluidsopeningen ("boxen") aan de voorkant zitten-zeer goed geluid-updates downloaden gaat prima - apps installeren idem ditto - batterij zou iets langer mee kunnen gaan maar is wel afdoende; looks van deze telefoon en met name zilver ook de moeite waard - voor foto en film-reaks wellicht groter scherm 5,5 inch aan te raden, maar minpunt is dan weer het gebruiksgemak

Pluspunten

• werking subliem
  • fantastisch geluid
  • mooie looks
  • handig door 4,5 inch

Minpunten

• batterij langer kunnen?

Wout Rood 26-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Ik heb dit toestel vooral gekozen, omdat het een klein formaat is ten opzichte van andere nieuwe telefoons en toch dezelfde kwaliteit heeft. Dit komt ook echt tot zijn recht. Ik kan de telefoon met één hand bedienen, dus hoef niet meer met twee handen te typen, omdat ik bij één letter niet kom. Ook de muziek functies werken optimaal. Ik maak vaak gebruik van de functie media uitvoer, zodat ik via wifi muziek kan afspelen via mijn versterker. Zo kan ik ook via youtube op mijn telefoon, muziek afspelen via mijn versterker in huis.
Tevens zijn de camera achter en voor haarscherp en de telefoon is lekker snel. Kortom, super telefoon voor deze prijs.

WIJS 20-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 16 GB / grijs

Ik heb regelmatig te maken met dit toestel en vind de verhouding formaat en specificaties perfect
Denk hierbij aan een 5 MP frontcamera om goede selfies te maken en met de zelfontspanner lukt het ook beter om samen goed erop te komen en een 13 MP backcamera.
Door de stereofrontspeakers komt het geluid veel beter tot zijn recht en met de ingebouwde software heb je ook een mooier geluid dan de meeste andere mobiele telefoons.
Handzaam maatje met de rondingen achterop het toestel wat gevoelsmatig beter in de hand ligt.
4g mogelijkheid en intern geheugen 16GB wat ook nog uitbreidbaar is.
Omdat de behuizing voor grootste gedeelte van metaal is gemaakt heb ik ook echt het gevoel een toestel in handen te hebben en ondanks dat niet eens zoveel zwaarder is dan andere toestellen.
Zeker als je bekijkt voor de prijsverhouding is dit een topper wat mij betreft.

Jacquelienluesink 09-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 16 GB / grijs

Dit is mijn eerste HTC smartphone en ik moet zeggen dat ik nog geen dag spijt heb van mijn keuze.
Hij ligt lekker in de hand, voelt degelijk aan en heeft met zijn twee speakers aan de voorkant een heerlijk geluid. De twee voor speakers zijn ideaal voor mij omdat ik regelmatig gebruik maak van Netflix als de tv in de kamer bezet is en spotify in de badkamer tijdens het douchen.
Ik heb er een 4G bundel bijgenomen en dat maakt mijn mobiel internet zelf sneller dan de wifi thuis.
Van deze smartphone ga ik nog zeker een paar jaar plezier hebben maar ik weet nu al dat de volgende weer een HTC zal zijn!

Maup 04-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 16 GB / grijs

Wat een geweldige smartphone is dit!

Met zijn 4,5 inch display toch nog een royaal display voor zo'n compacte smartphone en door zijn ergonomisch design net even wat handzamer in mijn dagelijks gebruik dan zijn grotere broer. Met de 5 megapixel frontcamera, zelfontspanner en Touch Up-functies maak je de mooiste selfies. En voor je dagelijkse foto's is er een 13 megapixel hoofdcamera die ook nog mooie foto's maakt in de wat meer donkere ruimtes. Em met HTC Zoe maak je eenvoudig leuke korte filmpjes.

Met HTC Blinkfeed hoef je niets te missen. Je kunt hiermee nieuwsbronnen toevoegen aan je homescreen. En in combinatie met bijvoorbeeld social mediafeeds, agenda-items, TV-informatie, tips en herinneringen zorgt Blinkfeed ervoor dat je hierin op de hoogte wordt gehouden van de laatste ontwikkelingen.

HTC Boomsound geeft het toestel dubbele stereo frontspeakers met ingebouwde versterkers. Houd je HTC One Mini 2 naast ieder willekeurige smartphone en je merkt al snel dat het geluid van je HTC er kwalitatief bovenuit springt. Het geluid wordt automatisch aangepast aan je muziek en vervormt hierbij niet. Ook Skypen gaat hiermee super!

De HTC One Mini 2 heeft een krachtige 1,2 GHz quadcore processor voor razendsnelle prestaties en multitasking. Dus ook gamen gaat hiermee super!

De smartphone heeft standaard 16GB opslagcapaciteit aan boord, maar als je je registreert bij Google krijg je nog eens 65GB extra opslag in de cloud via Google Drive. Meer dan genoeg ruimte dus voor al mijn foto's, video's en muziek.

De accu houd het met mijn veelvuldig gebruik toch minimaal een dag vol.

rene van wakeren 03-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 16 GB / grijs

Ik gebruik met veel plezier mijn htc one mini 2.
het geluid is kristal helder met twee front speakers en ingebouwde versterker. ik kijk graag films via netflix op mijn mobiel en dit gaat perfect met super mooi geluid. ook ben ik erg blij met de accu duur 1 x in de 3 dg opladen is erg fijn. de nacht zet ik hem in de vliegtuig modus. de metalen behuizing geeft hem een mooie vorm en stevigheid. ik heb altijd een goed mobiel en wifi bereik en toestel werkt lekker snel. een echte aanrader!

blondie213 01-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Wat ben ik blij met dit toestel. Heb lang getwijfeld om voor de M8 te kiezen of toch de mini.
Ik heb toch gekozen voor de mini, en ik ben zeer enthousiast over dit compacte topmodel.
De camera is echt fantastisch. De foto’s kan je op een leuke manier bewerken door middel van diverse apps.
Ik luister veel muziek en heb nog nooit een telefoon gehad wat zo goed was. De boomsound gecombineerd met de 2 boxen zorgen echt voor helder geluid.
De telefoon is erg snel reageert goed, ook de accu gaat veel langer mee dan ik gewend was.

blondie213 01-02-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Voor mij is dit een echte alles kunner, ik wilde bewust een compact toestel omdat de grote M8 mij echt te groot is.
Ik dacht dat ik moest inleveren op prestaties. Dit is totaal niet het geval. Het geluid is echt subliem, de camera maakt geweldige foto's en alle apps lopen soepel en snel. Kortom ik ben enorm blij met deze compacte super phone!

YLMB 25-02-2015

Hallo,
U geeft aan dat de accu langer meegaat. Hoe lang gemiddeld?
Groeten

jklingers 31-01-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 16 GB / grijs

Als een Iphone 5 bezitter, ben ik voor mijn vervolg telefoon opzoek naar een toestel die niet veel groter is, een gelikt design heeft en veel mogelijkheden. Voor mijn werk ben ik dagelijks met de htc one m8 mini bezig en ben ik tot de conclusie gekomen dat, deze veel mogelijkheden heeft, denk aan htc blinkfeed, htc zoe, optimaal beeld bellen met perfect geluid dankzij htc boomsound en de twee speakers aan de voorzijde. Overstappen van Iphone naar de m8 mini gaat gelukkig zeer gemakkelijk dankzij htc switch. Vandaar dat dit voor mij een logische opvolger van mijn mob. is.

trobi123 31-01-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

De HTC one m8 mini is een geweldig telefoon en zeker in vergelijk met zijn concurrenten. De telefoon heb ik verkregen bij mijn Hi abonnement en was daarmee vrij voordelig. De telefoon staat bekend als een 'selfie phone' dit komt door de goede frontcamera. Gecombineerd met leuke features als live make up(automatisch onzuiverheden verwijderen) doet de HTC m8 mini zijn naam eer aan. Het feit dat de telefoon beschikt over 2 uitstekende boxen met versterkers(lees: Boomsound) was voor mij doorslaggevend aangezien ik graag muziek beluister. Absoluut een aanrader!

larsvkampen 16-01-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Een goeie snelle telefoon die niet veel onzin bewaart om zichzelf snel te houden, supper goeie camera voor en achter en kan tegen een stootje een dikke 10 vind ik!

Matthew v Mechelen 07-01-2015
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

zoals vanouds een gebruiksvriendelijke smartphone die je niet laat wachten. na de wildfire, desireHD & sensation een misstap gemaakt naar de w8x waar vooral het besturingssysteem het gebruiksgemak van HTC beperkte en nu weer terug bij de beste combinatie van android en HTC. met de MINI2 ben ik super tevree =D

AV_DH_81 15-12-2014
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Super fijn toestel. Werkt snel, gemakkelijke bediening, goede batterij duur, helder scherm en maakt mooie foto's met veel bewerk opties. Ik was al HTC fan, maar met dit toestel nog meer.

AsT18 12-10-2014
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Hele fijne, snelle telefoon.
Het geluid heeft echt een super kwaliteit en de batterij gaat erg lang mee!
Foto's zijn super scherp, kortom geweldige telefoon en ik ben er super blij mee! :)

Pietje 1970 24-09-2014
Geschreven voor: HTC One mini 2 zilver

Wat een heerlijk toestel! Alles werkt naadloos en is super snel, het geluid vanuit de speakers is waanzinnig en het design van unieke klasse. Dit toestel is op alle aspecten boven mijn verwachting. Een dikke 10 van mij.