Nokia Lumia 635 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia Lumia 635 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Elsa 26-10-2017

prima toestel

Geschreven voor: Nokia Lumia 635 8 GB / zwart

Al 2 jaar in mijn bezit, is nu niet meer nieuw te kopen. Doet precies wat een telefoon moet doen en omdat ik het toestel als telefoon gebruik en niet als computer en zelden of nooit app, doe ik drie dagen met de batterij.

Pluspunten

• lange batterij duur
  • maakt mooie foto's

e.coers 25-11-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 635 8 GB / zwart

Supergoed toestel. Gebruiksvriendelijk menu. Voor dit geld niet beter te krijgen. Genoeg apps verkrijgbaar. De navigatie kan niet beter. Accu gaat ook lang mee en is heel snel weer opgeladen door de snellader. Alles werkt goed samen met outlook.

Dennis Kanders 23-11-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 635 8 GB / zwart

Heb deze smartphone nu een paar dagen.

Ten eerste is hij gebruiksonvriendelijk niet alle apps zijn te verkrijgen op whindows phone.
Je moet weer een account aanmaken als je iets wil.

Camera op toestel zonder flitser dus gewoon waardeloos.

toestel is niet echt van goeie kwaliteit deze is 1 x van een lage hoogte gevallen en meteen scheur in het scherm (is niet op scherm gevallen).

Het geluid klinkt heel zwaar voor muziek oke maar met bellen krijg je een hele andere stem.
Zoek je een smartphone koop een i phone en als je op de centen moet letten koop een samsung S3 of S4 die zijn niet meer zo duur.

swellerlooi 02-07-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 635 8 GB / zwart

mijn eerste smartphone, simpel in gebruik. handige hulpfilm voor instellingen.
formaat past net in broekzak.
zitten veel mogelijk heden op
een aanrader, ook voor mensen die nog niet veel met smartphones hebben gedaan.