Samsung Galaxy Ace 3 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Ace 3 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

JanJJJ 28-11-2014

Onbetrouwbaar.
Voor de prijs kan het toestel erg veel. Prima scherm, goede resolutie, goede mogelijkheden.
Alleen.... Soms wordt de wifi verbinding superslecht. De Ookla speedtest laat dan een ping zien van 2000ms en een downloadsnelheid van 0,1Mbps. Om te huilen. Wifi even uit en aan zetten lost de boel op, maar dit is natuurlijk niet goed.

Willem Verwijs 16-08-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy Ace 3 wit

wat een toppertje voor dit geld! als ie kapot zou gaan en ik zou dit bedrag willen besteden zou ik dit model weer kopen. goede verbindingsmogelijkheden (incl 4G), snel genoeg en android 4.2.2 werkt sowieso goed natuurlijk.

Blmagr 20-04-2014

Zocht een 4" toestel.
Na voorselectie getwijfeld tussen de S3-mini en de Ace-3.
Maar de specs van de ace waren beter (een mini is geen kleinere uitvoering van....)
Enige is dat op de ace geen amoled scherm zit maar TFT.
Maar met het scherm is absoluut niks mis ook in de zon nog te gebruiken.(Krant lezen lukt haast niet meer maar goed bij welke wel)

Maar voor de rest een super fijn en zeer snel toestel (zeker voor dit geld).
Zitten ook nog leuke features op die ik nog steeds aan het ontdekken ben
En de 4G gaat sneller als mijn internetverbinding thuis...
Accu is ok.
2 dagen standby (ben lichte gebruiker)

Ben geen 10'en gever.
Dit doe ik alleen als ik een vw-golfje koop en mercedes krijg
Maar je krijgt zeer zeker waar voor je geld toestel is een vette voldoende.

Blmagr 03-07-2014

Zo, nu een paar mandjes verder met de ACE-3.

Moet zeggen dat ik het een ondergewaardeerd toestel vind.
Toestel naast andere duurdere toestellen van collega's gelegd en divesen apps opgestart.
De Ace is duidelijk de snelste.
Ook met maps heeft hij als eerste z'n gps gevonden.

Na wat spelen met instellingen toestel zelfs 3 daagen standby (zoals al eerder geschreven ben een lichte gbebruiker)

Nog echt geen spijt van mijn keuze.
Ik zou deze echt aanraden boven de s3-mini of de core

markmvw 12-04-2014

Altijd telefoons van Nokia gehad. Na een slechte ervaring met de Lumia 620, overgestapt op deze Samsung. Vond het Android besturingssysteem (Jelly Bean) al goed werken op de tablet van Samsung, vandaar deze aankoop. Zocht een telefoon tot max. 4 inch en niet te duur. Mede door de goede reviews deze gekocht. Werkt gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden, zelfs 4G. Wel van plastic, maar wat wil je voor die prijs. Ziet er niets van. Het enige minpunt is de batterij (zoals bij alle smartphones). Heb het synchroniseren uitgezet, 3G/4G uitgeschakeld, wifi uit, apps op achtergrond uitgeschakeld, maar doe er dan nog steeds maar max. 2 dagen mee. Ondanks de batterij, toch een goede aankoop.

Tucker 03-04-2014

Het geheugen van de Ace 2 raakte vol, dus gezocht naar een betaalbaar maar goed toestel met meer geheugen en opslag. Omdat ik verder zeer tevreden was over de Ace 2 dus voor de Ace 3 gekozen, en geen seconde spijt van gehad. Het toestel is supersnel en alles werkt naar behoren, en de batterij gaat bij mij meestal 2 dagen mee. Ik speel er geen spellen op, maar gebruik veel de email, agenda, social media en nieuwssites. De fotokwaliteit is niet bijzonder hoog, maar voor huis- tuin- en keukenfoto's is het goed genoeg, voor belangrijke foto's gebruik ik een aparte camera. Het geluid tijdens bellen is subliem.

sebbus 29-12-2013

Sinds een kleine 2 maanden dit toestel in bezit. Hij bevalt prima. Ik had hiervoor een Galaxy S en die werd erg traag. Ik hoefde niet zozeer een groter scherm maar wel een sneller toestel. Deze bevalt dus goed. camera is prima voor huis tuin en keuken toepassingen. Wat weel een nadeel is is de batterij. Ik had hier veel van verwacht omdat hij een grotere capaciteit heeft als mijn oude telefoon. 1800mAh tegen 1500mAh. maar in de praktijk blijkt deze batterij korter mee te gaan. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe dit kan. (eventueel wat services uitzetten) maar ik ben eventueel van plan om terug naar de winkel te gaan