Huawei Ascend Y530 zwart

8,2 (20)

5,9

Roger 29-12-2015 Product half jaar in bezit

4,2
WAARDELOZE ROMMELHOOP! na 1 dag al ontevreden met aankop. loopt continu vast, bij het installeren van een app hoe klein of groot, staat heel de 'gsm' vol. camera trekt ook op niets en uitendelijk kan je maar 2.4gb v/d zogenaamde 4gb gebruiken. enigste goede punten zijn dat ze wel een stootje verdragen en ze snel opladen. voor de rest NIET KOPEN.

Nizin2 20-06-2015 Product half jaar in bezit

Aanvankelijk zeer tevreden. Mijn Samsung S3 ging kapot net na afloop van de 2 jaar garantie.
Wilde geen samsung meer, maar een goedkoper model om te kunnen internetten, emailen en wat gamen.
Nu na een half jaar erger ik me dagelijks aan het toestel. Simpele apps zoals het weer, worden niet standaard ingeladen.
Door het beperkte interne geheugen van 512 mb, blijven alle apps hangen. Facebook, maar ook hele eenvoudige games, lopen vast.

Geen aanrader!!!

Batterij gaat wel heel lang mee, en het is een degelijk toestel dat tegen een stootje kan.

Maar als je een smartphone wil die ook echt wat kan, kijk dan verder.

Als je alleen wat wilt bellen en soms wat wilt emailen, dan zal dit toestel wel oké zijn.

EMH Marel 20-06-2015 Product half jaar in bezit

5,6
Ik heb sinds een jaar deze Huawei en om eerlijk te zijn zou ik hem niemand aanraden.
Apps blijven crashen, het google zoeken startscherm gaat vaak niet weg en soms zijn al je apps ineens weg. Dan moet je de mobiel opnieuw opstarten en staan ze er wel weer.
Nu heb ik het probleem dat mijn apps niet meer openen. Ik ga hier vanmiddag mee terug naar de winkel.
Als het kan had ik allang graag mijn geld weer terug gekregen.
Ook van vriendinnen die dezelfde telefoon hebben, hoor ik dat het een miskoop is en dat hij traag zou zijn, ook al staan er maar een paar kleine apps op.

EMH Marel 20-06-2015 Product half jaar in bezit

5,4
Als het kan had ik allang graag mijn geld weer terug gekregen.

brka 11-04-2014 Product maand in bezit

Mooi toestel en een geweldige prijs kwaliteit verhouding. Had hiervoor altijd Samsung, HTC en iPhone. Duurdere toestellen met veel pre-installed apps die je niet nodig hebt. Deze Huawei functioneert perfect, geweldige kwaliteit en weinig irritante, overbodige pre-installed apps. Echt een aanrader!