Nokia Lumia 635 zwart / 8 GB - Reviews

8 GB opslag

6,4

Patrick dr 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

4,6
Mijn blackberry was gemakkelijker voor sms. Hiermee veel fouten, ik stuur 4 sms tegelijk met bb maar heb nog niet gevonden hoe te doen met deze
Toppunt: na exaxt 8 dagen is software vastgelopen. Baterij eruit, naar proximus winkel, niets aan te doen. Bij proximus zadelen ze mij op met een 0900 nr dat niet werkt en daar sta je dan. Schandalig hoe men met garantie omgaat! Ik heb nog 8 euro moeten betalen voor adaptie stuk voor sim kaart om ze terug in mijn oude bb te steken
Weg met die brol

e.coers 25-11-2014 Product paar dagen in bezit

Supergoed toestel. Gebruiksvriendelijk menu. Voor dit geld niet beter te krijgen. Genoeg apps verkrijgbaar. De navigatie kan niet beter. Accu gaat ook lang mee en is heel snel weer opgeladen door de snellader. Alles werkt goed samen met outlook.

Dennis Kanders 23-11-2014 Product paar dagen in bezit

Heb deze smartphone nu een paar dagen.

Ten eerste is hij gebruiksonvriendelijk niet alle apps zijn te verkrijgen op whindows phone.
Je moet weer een account aanmaken als je iets wil.

Camera op toestel zonder flitser dus gewoon waardeloos.

toestel is niet echt van goeie kwaliteit deze is 1 x van een lage hoogte gevallen en meteen scheur in het scherm (is niet op scherm gevallen).

Het geluid klinkt heel zwaar voor muziek oke maar met bellen krijg je een hele andere stem.
Zoek je een smartphone koop een i phone en als je op de centen moet letten koop een samsung S3 of S4 die zijn niet meer zo duur.

swellerlooi 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

mijn eerste smartphone, simpel in gebruik. handige hulpfilm voor instellingen.
formaat past net in broekzak.
zitten veel mogelijk heden op
een aanrader, ook voor mensen die nog niet veel met smartphones hebben gedaan.