Huawei Ascend G6 4 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Ascend G6 4 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

lisette 01-11-2015

De Huawei Ascend G6 aangeschaft met een abonnement bij Hollands Nieuwe. Nu na een jaar kan ik geen gebruik meer maken van Whatsapp omdat er niet voldoende geheugen beschikbaar is. Met Huawei klantenservice gebeld zij zeggen dat het eigenlijk een toestel is om alleen mee te bellen. Want er is maar 300MB beschikbaar voor apps. Voel mij nu echt belazerd want het toestel is zonder Whatsapp voor mij niet te gebruiken. Slechte service!!

ronfiets 02-11-2015

Hi Lisette, het is inderdaad zo dat de g6 minder geheugen heeft om veel apps te installeren dan je zou willen. Maar je kunt wel iets doen om dat op te lossen. Verplaats zoveel mogelijk naar je SD kaart. Root je phone, verwijder apps die je niet gebruikt of schakel ze uit.
Ik vind het een fijne telefoon in het dagelijks gebruik. Whatsapp, spotify, Sygic routeplanner staan er bij mij op en ik heb nog 200 MB over. Bijna alle google apps uitgeschakeld. Succes!

naamloos888 05-03-2016

Hier hetzelfde probleem. Ik heb alle google apps uitgeschakeld, alles wat verder uit kon, uit gezet en van ellende maar een veelgebruikte app verwijderd omdat whatsapp anders niet kon updaten. Voor mij een miskoop! Als ik mijn volgende telefoon aanschaf, zal ik eerst informeren wat het werkgeheugen van de telefoon is.

ronfiets 15-04-2015

Dit toestel eigenlijk als tijdelijke vervanging aangeschaft voor mijn S3 die defect is gegaan. Kort na ingebruikname bleek er een update te zijn, B330 die een enorm verschil maakt. Superfijn toestel om te gebruiken, bijna net zo snel als de S3 en wat kleiner dus makkelijk in de broekzak.
Scherm bevalt me prima, helder genoeg en goede kleuren, minder verzadigd dan bij de S3. Camera's zijn ook oké, niet super maar voldoende voor mijn maatstaven. Interne geheugen is klein, dus veel naar sd kaart en dan toch snel ruimtegebrek. De rom neemt zelf veel ruimte in beslag, inmiddels wel geroot en dus wat rommel er uit gehaald.
Voor dit geld en aanrader!

Rob Broekhof 04-03-2015

Prima apparaat en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Gelukkig ben ik er sinds kort ook achter wat ik kan doen aan de melding dat er onvoldoende opslagcapaciteit aanwezig is om APPS te downloaden e.d. Daar begon ik mij toch best wel aan te irriteren. De oplossing staat hier: http://www.ecw-web.nl/tips/android-apps-verplaatsen-naar-de-sd-kaart.
Verder, via mijn werk gebruik ik ook een Apple 5c en de Huawei werkt wat mij betreft net zo goed en vind ik eigenlijk eenvoudiger in gebruik. Bovendien hoef ik de Huawei veel minder vaak op te laden (en ik gebruik de Huawei niet significant korter of minder vaak).
Succes & veel plezier met de G6!

MaraEnHaarTelefoon 12-02-2015

Sorry... Ik weet niet hoe ik de vorige review weg kan halen maar specialisten zeggen dat het bij elke telefoon kon gebeuren. Ik zou hem toch maar wel kopen omdat alles aan de Huawei G6 4G goed is!!!

MaraEnHaarTelefoon 08-02-2015

Ik heb hem één keer laten vallen (met een bookcasehoesje er om heen) en het hele scherm is kapot!!! Ik zou hem niet kopen! De rest is wel goed, maar dat is voor mij een erg groot probleem.

MaraEnHaarTelefoon 12-02-2015

Ehm... Even een wijziging. Ik heb hem inderdaad één keer laten vallen, maar nu zeggen specialisten dat het puur ongeluk was. Ik zou hem echt wel kopen! Hij is heel goed, op dat ene puntje na, maar dat kan bij elke telefoon gebeuren! Sorry!

Anoniem 09-01-2015

Zelden zó een slechte telefoon in handen gehad. Nu een half jaar in bezit en een constante bron van ergernis. Het touchscreen is van bedroevende kwaliteit en reageert uiterst traag tot helemaal niet (ook bij kamertemperatuur). Klok datum etc zijn omslachtiog om in te stellen, de agenda en notities een ramp. De kwaliteit van de camera is al net zo bedroevend, het geluid ronduit waardeloos. Een zeer slecht product dat ik anderen zeker zou afraden omdat aanschaf feitelijk neerkomt op weggegooid geld.

Anaclara 03-03-2015

Dit herken ik helemaal niet, ik kan me hier nauwelijks iets bij voorstellen. Misschien een slecht exemplaar getroffen? Bij mij reageert het scherm juist uiterst snel en gevoelig en ik kan het prima instellen. Is wel mijn eerste smartphone, moet ik toegeven... maar camera en geluid vind ik juist heel scherp. Ben benieuwd wat H2H gewend is aan smartphone? De prijs-kwaliteit verhouding vind ik in ieder geval prima...

dirk-jan boon 07-12-2014

gekregen van een kennis die er niet mee kon omgaan het is een leuke compacte gsm met voor een budget toestel een goede camera 8mp en het weegt bijna niets het beeldscherm is prima en voldoende scherp . het draait op android 4.3 en daarmee draaien de messte applicaties goed en snel genoeg. je moet niet vergeten dat dit een goedkoper toestel is maar tot nu toe doet ie het goed

peerbeton 20-09-2014

eerst altijd iphone maar nu deze en jazeker , hij gaat gewoon 3 dagen mee de accu , en ik gebruik het best veel

Vivian.Mombarg 27-08-2014
Geschreven voor: Huawei Ascend G6 8 GB / wit

Zeer fijne mobiel, zeker voor die prijs. Geluid is beetje zacht naar mijn mening. Nadeel die ik ervaren heb, is dat nadat ik een filmpje op fb wilde uploaden, de mobiel vastliep en nu kan ik fb niet meer gebruiken. Misschien is dit ook de reden dat Instagram elke keer afsluit. Apps afsluiten werkt ook niet altijd helemaal via het taakbeheer. Voor de rest een fantastische mobiel!

demiiej 11-06-2014
Geschreven voor: Huawei Ascend G6 4 GB / wit

Ik vond het een hele fijne mobiel alleen kreeg ik behoorlijke hoofdpijn door het beeldscherm, je kan de verlichting en helderheid niet goed aanpassen en het beeldscherm is daardoor heel fel.

verder goed te gebruiken en gebruiksvriendelijk en alles werkt prima.
alleen heb ik de mobiel weer terug gestuurd omdat ik de helderheid wil kunnen aanpassen aan een mobiel.

RianneB. 24-05-2014
Geschreven voor: Huawei Ascend G6 4 GB / wit

Ik ben ongeveer een paar weken in het bezit van de Huawei ascend g6. Hij bevalt prima! Goede camera, snel van de ene naar de andere app, snel. Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat het geluid soms iets te zacht is, maar het is niet storend. Over het algemeen een prima telefoon voor een goede prijs!

ChristaBenschop 13-06-2014

heel erg bedankt voor je reactie! dit zal helpen in mijn keuze voor een nieuwe telefoon. (ik moet 100 tekens halen ;) )

RianneB. 11-06-2014

Beste Christa,

Ik was eerst in het bezit van een samsung galaxy gio. Vergeleken met die telefoon is deze telefoon een stuk sneller, de batterij gaat langer mee (2 tot 2,5 dag) en gaat snel van de één naar de andere app. Het geheugen kan uitgebreid worden met maximaal 32 gb (dat is meer dan genoeg). Ik hoop dat ik je hiermee genoeg geïnformeerd heb!

ChristaBenschop 07-06-2014

Hallo,
ik overweeg deze telefoon te kopen. wat zijn uw ervaringen met deze telefoon vergeleken met uw vorige telefoon?
mag ik ook weten hoelang de batterij meegaat en of je genoeg geheugen hebt op de telefoon.
kun je er ook een sd kaart in het apparaat stoppen?
alvast bedankt
christa