Motorola Moto G SM3798AE7N3 zwart / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag

jvheck 27-10-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
De telefoon wordt door mij zeer intensief gebruikt en werkt uitstekend met internet. Zeer snel, goed met streamen, uitstekend scherm etc MAAR als ik gebeld word horen mensen zichzelf in een echo en dat is behoorlijk irritant. Dit schijnt een veel voorkomend euvel te zijn als ik op internet zoek. Ik heb mijn telefoon gekocht bij Cool Blue en die konden tot op heden helaas weinig voor me doen. Toch een beetje balen dus.

ErnstH 11-01-2015 Product kwartaal in bezit

Na een dure HTC nu de Moto 4G aangeschaft, een hele stap voorwaarts!!
Het aparaat werkt feiloos, hele goede ontvangst & geluidskwaliteit ook van de speaker.
Verder draaien alle apps zonder enig probleem ook Navfree (navigatie) een zwaar pakket gaat prima en snel. Het scherm is groot genoeg en helder en het toestel past nog prima in mijn broekzak, bediening is Android goed en de accu gaat bij mij (altijd aan, weinig scherm) wel 2 a 3 dagen mee!!
Verder zit het toestel er netjes, onopvallend, professioneel uit.
Prijs kwaliteit van dit toestel is fantastisch.

roymar 30-12-2014 Product paar weken in bezit

Het is echt een top telefoon met een heel goed scherm.
door dat android niet vol gepropt is met allerlei extra's en schillen van de fabrikant voel hij zeer vlot aan en heeft hij nergens problemen mee. voor de hobbyisten onder ons er zijn ook veel alternatieve voor de firmware te vinden. Ook heeft Motorola al aan gegeven dat deze telefoon een update krijgt naar lollipop(5.0).
laat je trouwens niet foppen op diverse winkel sites dat hij niet alle Nederlandse frequenties aan zou kunnen wat betreft 4g want dat is niet het geval. hij ondersteund echt alle Nederlandse frequentie banden, namelijk band 3, 7 en 20. dat staat ook gewoon op de doos

johnniebravo 05-12-2014 Product paar weken in bezit

Was op zoek naar een betaalbare 4G telefoon met een quadcore processor en minimaal 8Bb intern geheugen. Op diverse fora werd deze telefoon zeer goed beoordeeld. Na aanschaf hebben deze reviews mij niet teleurgesteld. Het is een geweldige telefoon met een opvallend lange accuduur, maar ik ben geen gebruiker die hem elk uur gebruikt. Met mijn vorige Xperia J & P deed ik maximaal 1,5 dag.
Tot op heden geen vastlopers, haperingen of falende WiFi.
Daarom zeer tevreden met deze telefoon.

paikema 02-12-2014 Product half jaar in bezit

Ik heb al eerder een review geschreven en de kwaliteit van deze motorola heeft zich inmiddels bewezen . Iemand schrijft dat de telefoon niet automatisch op zijn wifi verbinding terug komt zodat hij thuis komt, dat klopt mijn inziens niet. Als ik buiten mijn huis sta komen de eerste berichtten al binnen. Ik zit bij Ziggo, Hij kan drie punten kiezen, Ziggo wifi point, mijn Router of mijn externe router. Meestal pakt hij de externe router met de beste verbinding. Als ik op mijn werk kom schakelt hij automatisch om naar de wifi van het werk. Super degelijk toestel, overzichtelijke bediening en ja, als je een kleine torkx schroevendraaier hebt kan je de batterij zelf er uit halen. Maar goed, voordat de batterij af is........ Ik hoef geen Samsung meer !!!!

gvr1975 16-10-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een heerlijke telefoon! Ben lang opzoek geweest naar een middensegment smartphone met 4G, zonder de hoofdprijs te betalen.
Voor mij geen iphone of samsung! Nu na een behoorlijk trage Sony Xperia U deze heerlijk snelle telefoon. Aan te raden!

SloegeDurk 14-10-2014 Product jaar of meer in bezit

7,4
Op zich prima toestel met voor mij voldoende mogelijkheden. Technisch echter minderwaardig: Het toestel pakt mijn Wifi-verbinding thuis niet meer automatisch op als ik elders ben geweest en de batterij wil niet meer opladen. En de batterij vervangen gaat niet zomaar - je kunt het niet zelf doen. Dat moet elders gebeuren en dus moeten eerst alle privacy gevoelige apps (zoals internetbankieren, outlook etc.) er worden afgehaald en dat gaat niet als de batterij leeg is. Geen aanrader dus.

Pasca96l 21-09-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
Ik heb het toestel nu een tijdje in mijn bezit, en hij bevalt uitstekend!
Zeer scherp beeld, de batterij gaat Bij normaal gebruik 2 dagen mee, en het toestel is lekker snel.
Ook reageert op het (gekochte) klap hoesje, waardoor het toestel op stanbay gaat als je het hoesje dicht klapt.

Ook licht het toestel lekker in de hand en voelt erg duurzaam en stevig aan. Ik persoonlijk vind het toestel ook erg mooi.

Het is een prima toestel die ik iedereen aan zou raden, ik neb nog nooit zo'n goede smartphone gehad.
(Ter vergelijking mijn vorige smartphones: samsung gio, iPhone 3GS, iPhone 4, samsung galaxy s3 mini)

Ericxp 25-08-2014 Product paar dagen in bezit

Onze iPhone zijn door deze vervangen. Prima beeld, lange batterij, laatste cleane soepele Android, 4 core etc etc voor een budget prijs. Zeker nu deze uitvoering met uitbreidbaar geheugen (bijv 16 GB bij action voor 8 euro) de beste na lang vergelijkend internet vergelijkingen. Geluid via hoofdtelefoon heb ik nu ook redelijk goed gekregen via een andere app ( dus niet de standaard speler/eq). Camera goed genoeg voor de kiekjes/whatsapp. Via ontwikkelaars opties hem beetje verder getweakt zodat hij nog sneller is dan de toch al snelle fabrieksinstellingen.

Hagen 17-08-2014 Product paar weken in bezit

Aanvulling op mijn review. Omdat ik ergens gelezen had dat 4G op dit toestel niet zou werken (850MHz ipv 800MHz), toch maar 4G aangezet bij mijn Simyo abonnement. Werkt dus uitstekend, ofwel via Motorola dealer aangeschaft toestel heeft dus o.a. 800MHz.
Mijn oren zijn matig (gehoorapparaten). Dus heb ik de optie aangezet in het toestel die daar dan rekening mee houdt. Prima!

paikema 14-08-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel en gelukkig heb ik deze gekozen met de mogelijkheid voor een externe SD-card. Wat mij direct opviel is dat van uit het beginscherm de SD-card niet benaderbaar is. Ik heb daarvoor de helpdesk van Motorola gebeld.
De oplossing is om via de playstore de ES File Explorer App te downloaden. Hiermee kan je het hele toestel bekijken. Om de externe card te bekijken ga je boven in naar sdcard1. Je kan nu ook foto's van je galerij verplaatsen naar je externe schijf door de ES file explorer te selecteren en daarna de juiste map. Ik heb het idee dat je er veel meer mee kan dan een Samsung maar ik moet nog veel ontdekken.
van de 8 Gb is er ongeveer 5.52 Gb beschikbaar.
het toestel heeft geen fysieke home button maar via de touch screen.

jvdveen 13-08-2014 Product maand in bezit

Super telefoon nu een maand in bezit met normaal gebruik kun je rustig 2 dagen met de batterij doen of langer de telefoon is lekker vlot en scheelt een stuk dat Motorola verder geen fabriek apps er op heeft gezet had hiervoor een nexus S die door google is ontworpen als je niet beter weet zul je denken dat google deze telefoon ook heeft ontworpen Top telefoon voor een super prijs. en niet te vergeten zit een mooi helder beeldscherm in

Hagen 02-08-2014 Product paar dagen in bezit

Goed toestel. Vorig toestel was Alcatel OT 995. Ook een fijne gsm, maar op alle fronten minder.
Vooral de zwakte van Wifi en 3G ontvangst was de reden voor mij om van toestel te wisselen.

De 4G is voor mij niet zo belangrijk, maar de mogelijkheid van extern geheugen via sd-kaart, wel.

Er wordt geen lader mee geleverd (geen punt, want ik heb tig laders in huis), maar een opgave bij de specificaties wat de capaciteit van de lader moet zijn, ontbreekt. Ik gebruik er nu een met 1,5 mA.

Toestel bij BelSimpel besteld: goedkoopste en Motorola-dealer.
Maandag ochtend besteld en dinsdag om 9:30 uur afgeleverd!

Zero 17-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Fijn dat Motorola nu de moto g met sd-kaartslot uitbrengt. Wel jammer voor de mensen die net het eerdere model hebben gekocht.