HTC Style zilver - Reviews

4.4
Max. uitbreidbaar
128 GB

johanvdiepen 09-09-2015 Product half jaar in bezit

Mijn totaalscore liegt er niet om. De HTC One M8 is mijn favoriet! Zo kun je direct vanaf het begin je telefoon 100% personaliseren. Je richt zelf de applicaties, widgets en huisstijl van je toestel in. Widgets zijn onderdelen van applicaties. Zo hoef je niet de gehele applicatie te openen om bij één specifiek punt te komen.
Wat de HTC One-serie onderscheidt aan andere telefoons is dat de speakers aan de voorkant zitten. Wanneer wij met vrienden bij elkaar zitten en muziek willen luisteren, gebruiken we altijd mijn telefoon omdat het geluid uit mijn telefoon het hardst, meest helder en meest duidelijk verstaanbaar is. Omdat het toestel aan beide kanten speakers heeft, geeft het een prachtig stereo effect wanneer je het toestel recht voor je gezicht houdt.
De accu is enorm krachtig. Na een half jaar is de accu niet verslechterd. Er zit zelfs een functie op waarbij je extreme energiebesparing ingeschakeld. Hierbij kun je niet internetten, maar wel bellen en SMSen. Op één hele nacht verbruikt hij dan slechts 1% batterij.
Waarmee deze HTC zich nog meer onderscheidt ten opzichte van mijn voorgaande toestellen, is dat je hierbij de keuze krijgt om vervelende applicaties te verbergen. Zo kun jij jouw HTC nog meer personaliseren. Geen vervelende applicaties in beeld die jij niet gebruikt.
Persoonlijk vind ik de grootte en het design van het toestel enorm aantrekkelijk. Alles is duidelijk leesbaar en de achterkant is van een soort metaal gemaakt. Zeer chic!
HTC kent op verschillende gebieden service. Je kunt voortdurend je telefoon testen of alle functies optimaal werken, de medewerkers aan de telefoon zijn enorm behulpzaam en binnen in je toestel is een (video)handleiding opgesteld waarmee de functies van jouw toestel wordt toegelicht.
Bij dit toestel krijg je gratis een bumpercase bijgeleverd. Dit scheelt je veel zoekwerk naar een hoesje!
Met dit top-toestel, een gratis hoesje en de uitstekende service van HTC raad ik je dit mobiel 100% aan!

Clemens 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Was aan een opvolger van de grandioze HTC One M7 toe. HTC heeft na de M7 geen grote vernieuwingen meer gebracht. Hoeft en kan ook niet. De M7 heeft een revolutie ontketend. De M9 ergonomie en de M8S specs vielen als opvolger af. De M8 was gelukkig nog leverbaar en hier is door de reviewers niks te veel over gezegd. Ergonomie, bouwkwaliteit, Sense en Boomsound zorgen voor een waardige opvolger van mijn M7. Leuke bijkomstigheid voor de helft van het bedrag wat zijn voorganger had gekost.

Arno.D 28-08-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Na een half jaar blijf ik bij mijn mening van de review die ik in het begin heb geplaatst. Een toptoestel gewoon! Dat wat het apparaat moet doen doet het gewoon feilloos en ik werk graag met dit toestel. Vlot, lekker in de had en gebruiksvriendelijk. De volgende smartphone? Jawel, een HTC.

sirikith 20-06-2015 Product maand in bezit

9,6
Sinds een maand de HTC One M8 in bezit en ben erg tevreden. Hiervoor had ik de HTC Wildfire en was zeer tevreden over de degelijkheid van het toestel, dat wilde ik weer. Na veel reviews gelezen te hebben over de directe concurrenten van de M8 kwam deze voor mij als beste eruit.
Geluid van de Boomsound boxen is inderdaad prachtig, waar ik minder over te spreken ben is de camera. Mijn vriendin heeft een iPhone en die schiet toch echt betere plaatjes, maar het was voor mij een bewuste keuze. Aangezien ik toch al een spiegelreflexcamera heb, hoef ik het niet van de M8 te hebben om topkwaliteit foto's te schieten. Daar is m.i. een smartphone ook niet echt geschikt voor.
De telefoon is heerlijk snel en loopt nooit vast, gaat makkelijk een dag mee bij zeer intensief gebruik en zeker twee dagen bij wat mindere dagen.
Wat minder goed werkt bij de M8 als mijn oude Wildfire is het auto correctie als je berichten typt. Ik weet niet of dit een HTC dingetje is, of Android. Maar het is niet vervelend genoeg om me eraan te ergeren. Kan echter wel beter!
Als met al geen seconde spijt gehad van mijn aankoop, blij dat ik weer HTC gekozen heb!

eelkedijkstra 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

ik twijfelde tussen de Samsung of HTC ONE M8 wat slechte ervaring gehad bij Samsung wat betreft Chasback actie dus nu maar overgestapt
gekozen voor de zilveren variant ziet er prachtig en degelijk uit met zijn aluminium uiterlijk
geluid is heel helder voor een smartphone beeld kwaliteit ook heel mooi full HD perfect voor dit formaat
installatie ging iets minder Nederlands taal zat er niet op contact gehad met HTC was niet een Benelux toestel maar door hem te resetten en simkaart te plaatsen bestond de kans dat de Nederlandse taal zou worden overgenomen van simkaart dit is gelukkig gelukt
verder maar afwachten update binnen gehaald naar Android 5.0 hoop er nog veel plezier aan te hebben
Groeten Eelke

Arno.D 10-05-2015 Product half jaar in bezit

Al eerder een review geplaatst, maar ik blijf daar ook bij. Ronduit een sublieme zakentelefoon die mij voorziet van dat wat ik nodig heb op gsm-smartphone gebied. Een geweldig geluid, voldoende stroom in de batterij voor een zeker een dag en een zeer degelijk en betrouwbaar apparaat. Daar kan naar mijn mening geen ander apparaat tegenop. Hier hoop ik nog lang gebruik van te kunnen maken en als er een nieuwe smartphone moet komen? Jawel, weer een HTC! Veruit de beste!

AAUnited 03-03-2015 Product kwartaal in bezit

Na de m7 gebruikt nu de m8 in bezit. Hij is beter in zijn design en heeft een betere behuizing dan de m7. Wat is heel goed vind is de bijgeleverde beschermhoesje voor de achterkant. Als het om de audiokwaliteit gaat, dan is het beter dan de voorganger. Ik vond het geluid van de m7 harder klinken via de speakers dan de m8. Ik kies voor de htc, omdat de htc sense toch een meerwaarde heeft voor mij. Wat ik minder vind is de camera, er wordt te weinig licht toegevoegd aan de foto’s. Je moet dit dat handmatig gaan aanpassen, wat het gemak uiteraard verminderd.

Rob mangelaars 25-02-2015 Product jaar of meer in bezit

9,6
Ik vind me HTC one gebruiksvriendelijk gemakkelijke bediening en zoekt altijd naar de beste verbindingen waar je ook maar ben

misterblu1 09-02-2015 Product maand in bezit

Een geweldige telefoon..niet zo'n dertien in een dozijn! Mooie vormgeving, gebruiksgemakkelijk en duidelijk! Moderne technologie en goede software. Straalt klasse uit en heeft cachet. Ik zou niet anders willen..Dit is ook mijn 3e htc!

J1N 05-02-2015 Product kwartaal in bezit

Het design van de telefoon is in één woord prachtig. Waar de vorige One nog een plastic rand bevatte, is er op de One M8 bijna geen plastic meer te bespeuren. De strips voor de antennes en de bovenkant van de telefoon zijn het enige plastic wat er te bespeuren valt. Het gebruik van aluminium zorgt voor een luxe gevoel, het toestel ligt lekker in de hand. Wel is de telefoon erg glad, dus om valpartijen te voorkomen is het handig een hoesje aan te schaffen, of het meegeleverde hoesje te gebruiken. Dit hoesje is licht doorschijnend, en heeft het een klepje dat over de audio-jack en usb-poort valt. Dit klepje wordt echter snel lam dus na een tijdje gaat deze niet meer in de poorten en steekt dus een stuk uit. De grootte van de telefoon went snel, maar mensen met kleine handen kunnen niet overal in één keer bij. Ook zal de telefoon niet in ieder zijn broekzak passen.

De meegeleverde software is redelijk clean en ziet er goed uit. Het toestel reageert snel op aanrakingen en hapert nooit. Blinkfeed heb ik uitgeschakeld, ik gebruik liever een losse nieuws-apps of het internet.

De accu houdt het tijdens schooldagen minimaal twee dagen uit. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik de energiebesparing altijd aan heb staan. Aangezien mijn vorige telefoon het maximaal een dag uithield ben ik tevreden over de accu.

De camera doet goed zijn werk. Zolang je de foto's op de telefoon zelf bekijkt is er niks mis, zodra je de foto's gaat inzoomen of bekijken op een groter scherm zie je dat de camera maar 4MP heeft. Of de prestaties in het donker nu echt veel beter zijn kan ik niet zeggen. De DuoCamera is leuk, maar meer dan een gimmick is het niet.

Het geluid dat de One M8 geeft is zeer goed voor een smartphone. De BoomSound speakers zorgen voor lekker geluid en kunnen voor een smartphone een redelijk hoog volume produceren.

Het enige waar je op moet letten, is dat als je je simkaart hebt laten knippen, deze net iets te dik is om in de M8 te passen. Het past wel met wat doordrukken, maar het is beter om bij je provider een nieuwe nano-simkaart te bestellen.

Amaouch 03-02-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Eindelijk de paradepaardje van HTC in mijn bezit de HTC ONE M8 is een telefoon met een prachtig design en een super snelle Quad Core Snapdragon 801 processor, 2GB aan werkgeheugen en 16GB aan opslaggeheugen dat met een micro-sd-kaart is uit te breiden tot maximaal 128GB.

Vanaf het moment dat ik hem in mijn handen kreeg en in gebruik nam, was ik super enthousiast. Ik wist zeker dat de HTC One m8 wel de concurrenten aan kan.  Niet alleen in specificaties maar ook in mijn portemonnee.

Met zijn grote heldere scherm van maar liefst (5 inch, 1080p) en zijn twee camera’s aan de achterzijde hoef je niet meer een foto te verwijderen omdat het niet te scherp is, je kunt de foto gewoon achteraf laten scherpstellen dankzij de due camera. De HTC ONE M8 heeft  ook HTC Eye™ Experience voor de beste camera-ervaring en bewerkingsprogramma´s, "voor mensen die graag een fotograaf willen worden".Ik heb het toestel getest op verschillende licht momenten(licht/donker) het beeldscherm blijft extreem helder en scherp dit vanuit iedere kijkhoek. Dankzij de nieuwe batterij technologie merk ik dat het toestel ook zeer zuinig is in gebruik. Waar ik voorheen binnen een dag moest opladen gaat deze veel langer mee. De HTC One M8 is niet voor niets bekroond met het media award voor beste design 2014 voor mij is die het beste mobiele telefoon aller tijden.

wouterkieskeurig 03-02-2015 Product half jaar in bezit

De HTC One M8 draait op Android, wat u eindeloze mogelijkheden biedt. Het toestel beschikt verder over een Ultra pixel camera waardoor u zelfs op de minder belichte plekken, de mooiste foto's kunt maken.
Een ander onderdeel waar HTC een goede focus op heeft liggen is het geluid. Ze maken gebruik van twee front spreakers met beide een eigen versterker waardoor er een subliem geluid uit de speakers komt.
Het design van dit altijd hoog beoordeelde toestel bestaat voor 90% uit aluminium. Dit zorgt ervoor dat de M8 zeer degelijk aanvoelt en vooral in verhouding met de plastic toestellen zit dit toestel er TOP uit.

Voor ieder die twijfelt: Koop een HTC One M8!

Arn1989 03-02-2015 Product maand in bezit

9,6
De HTC one M8 nu geruime maand in mijn bezit en het bevalt me echt super! Het toestel is gemaakt uit 1 stuk metaal en dat is iets unieks. Hierbij onderscheid HTC zich met de HTC one m8 heel erg met de concurrentie. Denken hierbij aan de Samsung Galaxy S5.

HTC one m8 is zeer snel dankzij de quadcore 2.3 snapdragon 801 processor en door deze processor maakt de HTC one m8 multitasken heel eenvoudig.

De 4MP dual camera van de HTC one m8 is super scherp om foto's mee te maken. Op de camera zit een functie "burstmodus" voor snel bewegende beelden, door deze functie zul je nooit meer een actie foto missen. Zeker de 3D effecten zijn gaaf om uit te proberen. HTC Zoe is een leuke software matige toevoeging waardoor je binnen no time een korte video van je favoriete foto's kan maken met je eigen soudtrack. Ook vind ik de Homescreen "Blinkfeed" een ideaale toevoeging op het toestel. Hierbij mee kan je meerdere contenten zoals: facebook, instagram, telegraaf ect in 1 overzicht weergeven en kan je geen nieuwtje meer missen.

De HTC one m8 is een absolute aanrader als je voor een geadvanceerde, snelle en stijlvolle telefoon wilt gaan.

anjolien12 03-02-2015 Product maand in bezit

De HTC one M8 nu ongeveer 4 weken in bezit en het bevalt me super! Het toestel is gemaakt uit 1 stuk metaal en dat zie je in een top telefoon niet vaak! Hierbij kan je denken aan de Galaxy S5.

Duo camera van het toestel is super leuk om foto's te bewerken en te delen. Zeker de 3D effecten zijn gaaf om uit te proberen. Daarnaast is vooral HTC Zoe is een leuke software matige toevoeging waardoor je binnen no time een korte video van je favoriete foto's kan maken met je eigen soudtrack.

Toestel is zeer snel dankzij de snelle snapdragon 801 processor en HTC blinkfeed is een zinvolle toevoeging aan het toestel.

Deze toestel is zeker een aanrader!!

mistertoots 02-02-2015 Product half jaar in bezit

Fijne phone met goed geluid.sense is echt de beste schil die ik gebruik hebt.heb veel phones gehad en keer altijd terug naar htc.Ook de accesoires zijn top, Zit nu in de fase dat als het htc is ik getriggerd raak om het aan te schaffen. Gebruik de phone met mijn NAS,DLNA,en Bluetooth speakers in het huis.ook deze phone raakt weer vol, maar minder snel als mijn one X en daarvoor mijn desire. heb de m9 voorbij zien komen, en wacht geduldig af. Nu lollipop erop staat zijn er weer wat handige tools bijgekomen. Nu nog een htc watch en ik ben compleet. Gebruik de phone als wekker,navigatie, toevoegen van subtitles voor mijn films,muziek streaming,afstandbediening met infrared...en natuurlijk gaming.accu heeft het zwaar maar dat is logisch.heb 6tb per maand, kan ik mijn hotspot gebruiken voor de kids, en tv kijken in de auto. Af en toe cleanmaster gebruiken om caches en overbodige rommel op te ruimen, maar de phone blijft goed presteren. Keep up the good work guys!

wais26 02-02-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb dit toestel nu enkele maanden en ben er zeer tevreden van. Mijn eisen die ik stel aan goede smartphone geeft dit toestel allemaal. Ik wil dat hij snel reageert, mooie foto's maakt, niet veel weegt en dat hij mooie geluid geeft.
Het toestel ziet er erg strak uit en als je hem vast houd heb je ook meteen het idee dat je iets speciaals in je handen hebt. Hij voelt stevig aan en niet al te zwaar.
Het toestel is snel, heel snel. Nog geen een keer merkte ik vertraging. Het installeren van applicaties is binnen non-time gebeurd. Het zelfde geldt voor het openen van applicaties, ook al heb je 9 applicaties gelijktijdig draaien merk je geen vertraging.
standaard staan er al een klein aantal applicaties op het toestel. Normaal ben ik daar geen fan van, maar de applicaties die ze meeleveren zijn voor mij zo goed als allemaal nuttig. Zo heb je o.a. Dropbox, Facebook, Twitter, Youtube, TuneIn Radio, PDF viewer en Polaris Office meteen ter beschikking. Naast deze applicaties vind je alle Google apps zoals Google Play, Google+ en Gmail al op het toestel. Niet vreemd natuurlijk aangezien android van Google afkomstig is.
kortom, ik ben zeer tevreden over dit toestel en ik zou hem zeker aanraden aan anderen.

Gr,
Wais

Petert87_2 02-02-2015 Product half jaar in bezit

Ik gebruik de HTC One (M8) nu een half jaar. Ik ben al een aantal jaren een trouwe HTC gebruiker. Hier voor had in een HTC One S, One SV en One X. Daarnaast ook nog in het bezit geweest van een Sensation.

Wat me opviel is dat het doosje er al mooi strak uit ziet. Gewoon netjes een mooie foto op de voorkant. Bij het openen van het doosje kijk je gelijk tegen het toestel aan, verder niets anders. Netjes een mooi beschermfolie om het toestel met informatie betreft simkaart en sd kaart. Al met al is de eerste indruk perfect.

Dan openen we het doosje en daar kom je de accesoires tegen. Netjes een mooie in-ear headset! Dit was toch wel een beetje een tekortkoming van de vorige modellen die ik had. Daar zaten gewoon simpele oordopjes bij. De kwaliteit viel daar dus wat tegen. De kwaliteit van de headset die bij de M8 zit is echt super. Hij doet niet onder voor de Beats headset die ik toen der tijd kreeg bij de actie die met de HTC One S was. Dus ook dat is een pluspunt. Slim van HTC. Als je de ultieme geluidservaring wil garanderen moet er een goeie headset bij.

Uiteraard zit er een lader bij. Deze is exact het zelfde als bij mijn andere modellen. Deze laat ik dus mooi in de verpakking. Heb er genoeg liggen.

Wat me ook opvalt en wat me dan ook zeer positief stemt is de case die je er bij krijgt. Daardoor wordt het toestel mooi beschermd en ligt zeker lekker in de hand. Dat is dus naast de headset een slimme zet van HTC om deze dus ook aan de accessoires toe te voegen.

Dan ben ik op het moment aangekomen dat ik het toestel voor het eerst ga starten. Dan begint het te kriebelen. Het scherm is zeer strak en helder. De on screen buttons werken ook fijn.

De reden dat ik voor HTC kies is doodeenvoudig. De Sense software voegt iets extra's toe. Persoonlijk ben ik trouw aan Android. Maar niet ieder Android toestel is het zelfde. Persoonlijk voor mij biedt Sense mij de ultieme gebruikservaring.

Al met al krijgt de HTC One M8 van mij een dikke 10!

BartBeste 01-02-2015 Product half jaar in bezit

9,6
De keuze voor de m8 was geen moeilijke keuze.
In de winkel heb je de keuze uit vele toestellen maar dit model springt er met kop en schouders boven uit. Het metalen design met de stereo boomsound speakers aan de voorkant ligt heerlijk in je hand, en voelt zeer degelijk aan.
De camera op de achterkant maakt goede foto's en zeker in het donker is de ultrapixel camera in het voordeel.
De camera aan de voorkant is een van de beste selfiecamera's die je op dit moment kan krijgen.
De boomsound speakers zijn zeer krachtig en er zit een geweldig geluid in. Het geluid komt echt op je af in tegenstelling tot andere merken waar de speakers aan de achter of onderkant zitten.

Ik heb dit toestel inmiddels een half jaar in gebruik en ik ben er zeer tevreden mee. Het toestel kan tegen een stootje (sorry NS voor de beschadigde stoeptegel) en de batterij gaat bij mij bij intensief gebruik gemakkelijk een hele dag mee. Als ik tijdens een dag werken (van 9 tot 9) thuis kom dan zit er nog 50% batterijvermogen in.

Ik heb vele toestellen gehad met alle mogelijke besturingssystemen, maar dit toestel is echt mijn all time favorite.

BaseB 01-02-2015 Product maand in bezit

Na veel verschillende smartphones van verschillende merken te hebben gebruikt, eens de stap gezet naar HTC. Een stap waar ik absoluut geen spijt van heb gehad.
Mijn keus is op de HTC One M8 gevallen vanwege de mooie vormgeving en zeer goede specs.
Het toestel voelt zeer solide aan. Hierin is een duidelijk verschil te merken met andere merken. Het ligt door de afgeronde hoeken en randen ook heerlijk in de hand. Dit is niet geheel onbelangrijk om het grote scherm te bedienen.
Over de prestaties van het toestel kan ik kort zijn, die zijn super. Ik heb nooit het idee dat ik tijdens het gebruik wordt afgeremd door het toestel. Eerder andersom.
Ook de camera is zeer goed. Bij voldoende licht merk je niet direct het verschil met andere smartphones. Bij minder tot geen licht merk je het verschil, door gebruik van ultrapixels in plaats van megapixels, echter zeer goed.
Tenslotte wil ik het geluid van het toestel ook nog even benoemen. Eindelijk een fabrikant die begrijpt dat het geluid veel beter uit komt met versterkers en speakers aan de voorzijde in plaats van speakers aan de zij- of achterkant.

Kortom een zeer goed toestel, welke ik iedereen kan aanraden. Oja 1 minpuntje moet ik wel benoemen. Het toestel ziet er zo goed uit dat ik het zonde vind om een hoesje te gebruiken, dat maakt het toestel natuurlijk wel iets kwetsbaarder!

Vennesch 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastische telefoon. De hardware is geweldig, subliem geluid, mooi scherm en de foto's zijn erg scherp. Nadeel is van de foto's is wel dat deze in verglelijking tot de concurrentie minder scherp zijn op grotere formaten. De software is stabiel, maar wel iets te veel dingen voorgeinstalleerd. Gelukkig kan dat uitgezet worden. Toch zeker een aanrader!