HTC Desire 610 8 GB / blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Desire 610 8 GB / blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

melany2001 15-07-2015
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / blauw

Ik ben erg tevreden over deze telefoon. Hij heeft de mogelijkheid om 4G te gebruiken (als je provider dat ondersteunt) en ligt fijn in de hand. Hij is nu na een half jaar nog steeds erg snel, kan geen verschil met het begin merken. Hij kan veel apps hebben en de opslag raakt niet snel vol. De camera werkt goed en kan erg mooie en scherpe foto's maken. Ik heb nog geen problemen met deze telefoon gehad. Hij laadt best snel op en loopt niet te snel leeg. Bij bovengemiddeld gebruik op een dag, kan je er net de dag mee rondkomen dus met gemiddeld gebruik waarschijnlijk nog langer. Het is een aanrader, dit is mijn 2e HTC.

Ozgur Kon 18-12-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

Na jaren Samsung gebruikt te hebben ben ik overgestapt naar de D610 en er gaat een wereld voor mij open met dit model van HTC, echt de blinkfeed wat een uitvinding alles gemakkelijk op een scherm nieuws, facebook, foto's en agenda in een oog opslag te vinden en te bezichtigen.De accu gaat lekker lang mee ook bij intensief gebruik.De sense 6 die mee komt met dit model is een ware beleving van gemak en overzicht op een smartphone van deze prijsklasse.Het sluit echt aan aan de wensen van de gebruiker.HTC laat duidelijk merken dat zijn smartphones persoons gericht en doelbewust zijn ontworpen.Ik haal met trots mijn D610 in de trein uit mijn zak en merk dat het ook interesse wekt in mijn omgeving bij mijn vrienden-kring en familie.HTC keep up the good work!

Rob Lamberts 16-12-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

Het is een mooi toestel, maar er mist zeker nog een IR-Sensor voor het bedienen van verschillende tv's en andere apparaten.
Hij kan tegen een klein stootje, maar een val op zijn hoek van 1,5 meter overleefd hij niet. Het design ziet er goed en strak uit. De speakers zitten ook mooi verwerkt in de telefoon en geven een goed stereo geluid door de twee mooi verwerkte speakers. de telefoon is goed en snel, ook als er meerdere applicaties openstaan. Hij laat redelijk snel op wat ik zelf ook een voordeel vind. Ik zou deze telefoon zeker aan raden. Het is een prachtige en krachtige telefoon.

frank114805 15-12-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

Geweldigen telefoon mooi design zeer goed geluid met het htc boomsound systeem werkt snel en goed beeld ben echt tevreden met mn aan koop van mn htc desire 610

Cindy1976 30-11-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / blauw

Vanmiddag de HTC Desire 610 gekocht, na 2,5 jaar HTC One V.
Flinke verbetering t.o.v. de One V, zeker qua snelheid (de One V reageerde heel traag de laatste maanden). Mooi helder scherm, mooi groot zonder gelijk aan te doen als een tablet.
Heb er nog niet mee gebeld, dus over de geluidskwaliteit kan ik nog niks zeggen.

Werkt wel weer nét even anders dan de One V, maar al doende leert men :)

Twee minpuntjes:
1) het ontbreken van een fotolijst. De fotolijst die ik via de Playstore kan downloaden doet het niet (dus ook direct weer verwijdert).
2) het vierkantje met de 4 rondjes in het scherm van de camera. Dit geeft een heel zacht tikje, geen idee of dat normaal is, ik kan er niks over vinden namelijk.

ingridlu 04-11-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / blauw

Ik heb op advies van een verkoper dit toestel genomen als opvolger van mijn HTC Desire x. Maar wat een waardeloos toestel! Ben er echt niet over te spreken!
Enkele pluspunten: vormgeving en helderheid van het display.
Enkele minpunten: je kunt geen foto's maken met flits, want die zit er eenvoudigweg niet eens op, je kunt de foto's niet precies zo bijsnijden dat je in het scherm krijgt te zien wat jij wil, widgets zijn maar heel beperkt aanwezig of alleen als volledige toolbalk waardoor je scherm al snel gevuld is (denk aan wifi of bluetoothwidget), het instellen van je persoonlijke voorkeuren is lastiger dan p mijn oude toestel en een van de schermen is voorgeprogrammeerd en die kun je niet wijzigen (leeghalen) en dus voor andere doeleinde gebruiken, het toetsenbord is niet multifunctioneel; of swipen met een heel beperkt basistoetsenbord, of vollediger maar geen mogelijkheid om te swipen. Over het geluid kan ik niet oordelen, heb het daarvoor te kort in mijn bezit gehad. Ik heb het toestel na een paar dagen al terug gebracht en kreeg gelukkig mijn geld retour. Nu gebruik ik mijn oude toestel weer totdat ik een echt beter toestel vindt wat dan echt een verbetering is tov mijn oude toestel. Ik heb al meerdere HTC toestellen gehad en iedere keer was het een goede verbetering op het oude toestel, maar helaas deze keer helemaal niet. Jammer!

nietdusss 06-12-2014

@ingridlu: verdiep je in je product of schrijf anders geen review! Wat een flauwe kul wat je hier beschrijft. Flitser aanwezig, foto's kan je bijsnijden, widgets zijn er zat en kan je zelf maken en bepalen, persoonlijke voorkeuren niet aanpassen (dat zegt meer iets over je zelf!)swypen kan gewoon.... kulreview!!!

TommyR1981 23-10-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

Ik heb de Desire 610 nu een paar dagen maar wat een toestel zeg. Ligt lekker in de hand, heeft dankzij de twee speaker superieur geluid. Echt super bij films en gamen. Afwerking is goed te noemen voor de prijs. Handig is dat er een SD kaart in kan en je 50GB geheugen in de cloud krijgt. Te kort aan opslag zal dus niet snel gebeuren

SimonG 09-10-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

Getest, gespeld, spotify gebruikt met koptelefoons en zonder - Stereo Speakers zijn perfect. Snel en smakelijk te gebruiken. Ik gaat al eerde Iphone, Samsung S3, Alcatel, Goclever en met smile kan ik 100% HTC desire 610 aanraden ! Top toestel. Echt blij mee. Jammer dat er is geen car kit maar misschien in het toekomst. Binnenkort koop ik nog een voor mijn vriendin. Echt Top Top Top Toestel!!

PvR1969 24-09-2014
Geschreven voor: HTC Desire 610 8 GB / wit

perfect Toestel ik ben echt blij het gekocht te hebben
Het geluid is beter dan bij mijn oude Samsung