LG G2 Mini 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G2 Mini 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Demyvansoelen 02-06-2015
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Een erg mooie en goede telefoon. Werkt helemaal volgens verwachting nog steeds erg goed na ruim een half jaar. De telefoon heeft (voor mij) een grote opslagruimte en de accu gaat prima een dag mee. Het enige nadeel is dat de telefoon niet 's nachts tijdens het slapen opgeladen kan worden, omdat hij dan oververhit raakt. Ook doet de telefoon er erg lang over om volledig op te laden.

dennismagic 23-03-2015
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Leuke telefoon voor weinig.
Kan er alles mee doen wat ik moet doen,

Ik heb hem gekocht omdat ik niet meer mee wil doen met de gekte, veel geld moet neer tellen voor abo en telefoon. Nu een sim only er in en je kan voor weinig alles doen, bellen en interneten.

bemudi 12-02-2015
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Ik heb deze smartphone gekocht via marktplaats de vorige eigenaar had hem nieuw gekocht maar ook een nieuwe van de werkgever gekregen.
Kon hem voor de helft van de nieuwprijs over nemen, de telefoon bevalt uitstekend scherm is voor 960 x 540 resolutie scherper dan ik vooraf had gedacht, interne opslag is voor mij ruim voldoende, mijn vorige telefoon (Huawei y300) was na het installeren van een paar apps al vol, tevens was het werkgeheugen van de Huawei nogal beperkt.
Kortom voor de prijs is het een uitstekend toestel, ik realiseer me terdege dat het geen Iphone 6 of HTC one m8 is maar deze kosten dan ook 4x zo veel.

Marjo 28-07-2014
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Geweldig toestel. Ligt goed in de hand, apps werken goed en snel, goed beeld en goed geluid.
Prijs/ kwaliteit is prima.
Ook het swipen over scherm gaat goed, dit in tegenstelling naar eerder vernoemde berichten.
Alleen led-lampje werkt niet bij binnengekomen berichten. Dat is jammer maar ik heb er een bookcase omheen en dan zie je het niet. Maar was wel handig geweest.
Vraag me alleen af hoe ik de agenda kan koppelen van 2 lg toestellen zodat het eenvoudiger is om afspraken te plannen. Wie heeft dit, en kan mij hiermee helpen?

Desondanks een top-toestel !

KDVAMF 19-05-2014
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Top toestel, Begrijp niet waarom ze het een mini noemen. Echt een super groot scherm dat ook nog eens lekker in de hand ligt. Heb 'm nu ongeveer een maand in gebruik en het valt me niks tegen. Hij is snel, maakt mooie foto's en is heel makkelijk in gebruik. Er zitten leuke handigheden in, bijvoorbeeld op je scherm tikken om je tel te activeren of uit te zetten ;-). Ik ben samengevat erg tevreden!

marith.bergkamp 24-12-2014

Hallo,

ik zit erover te denken om deze telefoon te kopen. Maar ik lees diverse reacties dat deze mobiel niet zoveel pixels heeft en dat omdat het zo'n groot scherm is het beeld korrelig of niet scherp kan zijn. Heb jij/heeft u daar ook last van, en zo ja is het erg hinderlijk?

Mvg

Ezwa1980 05-05-2014
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

Eerst indruk is een prima toestel wat lekker soepel draait. Prima gebruiksgemak dus. Leuk is ook de Knock-Code feature waarmee je met een eenvoudig in te stellen patroon het toestel kunt unlocken. Prima camera welke snel werkt en de batterij gaat bij mij met gemak 1,5 dag mee. Knoppen op de achterkant (zelfde als op de LG G2) nog steeds wennen.

Al met een al een prima telefoon met een goede prijs-kwaliteit verhoudig.

m.travaille 04-05-2014
Geschreven voor: LG G2 Mini 8 GB / zwart

De G2 mini is echt super in gebruik en de app's openen heel soepel, het scherm is helaas geen HD maar dat is in het gebruik verder niet echt te merken, voordeel daarbij is dan ook nog eens dat ik 2 dagen met de batterij kan en ik gebruik hem toch best wel regelmatig. Ik denk oprecht dat dit het beste toestel is binnen zijn prijsklasse, want ik vind het iedere euro waard voor wat je krijgt.
Ik ben blij dat hij qua software niet een mini is en dat dezelfde mogelijkheden erop zitten als zijn grote broer de G2, voorbeeld daarbij is de infrarood functie met de universele afstandbediening.
Geluid is verder goed maar niet bijzonder maar dat verwacht ik dan ook niet voor een toestel van 300 euro.

Koko2 13-07-2014

Wat gek joh, ik heb gisteren nog geen 200 euro betaald voor dit toestel bij de BelCompany! En nog verschrikkelijk goed geholpen ook!