Samsung SM-G990B

Bekijk 31 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-G990B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eleonora 17-04-2022

Perfect en makkelijk!

Geschreven voor: Samsung SM-G990B

Ik heb deze week mijn Samsung s21 fe binnen gekregen. De kleur lavender is nog mooier dan ik had verwacht en het design van de telefoon vind ik heel strak. Omdat Ik van de s10+ af kwam was ik 6.4 inch gewend, daarom heb ik toch besloten de s21 fe te nemen omdat het ook 6.4 inch was en dit voor mij het beste werkt. Heel mooi beeld en alle apps doen het top. Hij laad erg snel op en zonder spaarstand aan doe je er ook erg lang mee ( vind ik zelf dan). De winkels waar ik de telefoon kwam bekijken gaven aan dat de camera's wat minder waren van de s21fe maar hier heb ik helemaal geen last van. Zowel de selfie camera als de andere 3 doen het perfect. Telefoon is erg soepel in gebruik en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Maakt mooie foto's
  • Groot 6.4 inch scherm
  • Mooie kleuren opties
  • Laat snel op en gaat ook lang mee

Minpunten