Samsung Galaxy S4 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S4 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

hansg65 12-10-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 zwart

Na de Galaxy S (1) en de S3 meteen na dat dit toestel op de markt kwam de S4 gekocht (mijn vrouw wilde mijn even fantastische S3 graag hebben...). Op zowel de S3 als de S4 kan ik simpelweg helemaal niets aanmerken. Fantastische toestellen, fantastisch accu gedrag (ik begrijp niet wat mensen doen die klagen dat de accu slecht is), nooit problemen, mooi beeld, goed hard geluid, helemaal niets mis mee!

Tip:als je dit toestel koopt, neem dan ook absoluut de S View cover erbij. Dat maakt het onderscheid metde S3. En het is gewoon superhandig zonder je telefoon open te moeten doen te kunnen zien of je iets gemist heb. En nog een onderscheid met de S3: je kunt de S4 met handschoenen bedienen!

Voor mij een regelrechte aanrader de S4. En als je iets minder geld uit wilt geven, ga dan voor de S3. Zoveel mis je dan niet, behalve de S View cover dan...

mmdw1976 10-10-2013

Wat een fantastische telefoon is dit ik heb hem al een tijdje in mijn bezit en wat een handig toestel is dit.
met functies zoals multi window en miracast maakt deze functies dit toestel geschikt voor zowel de zakelijke als huis tuin keuken klant.
het toestel voelt snel en degelijk aan en wat ik ook prettig vindt en dat miste ik in de voorgaande modellen is dat je bijna echt alle apps op je sd kaart kunt installeren dus daarmee is 16gb meer dan zat wel een snelle micro sd kaart plaatsen natuurlijk met class 10.
al met al een fantastische telefoon voor iederen!

ericje1975 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 zwart

Fijne telefoon maar de accu is wederom waardeloos... na 2 maanden al naar zn mallemoer. Nog slechter als de s2

Mevrouw uit Den Haag 09-10-2013

Toestel maakt mooie foto's. De keuze uit verschillende toetsenborden is helaas beperkt. Toestel is van veel gemakken voorzien. Batterijverbruik valt me reuze mee.

magicjm 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 wit

Na de samsung s2 overgestapt naar de S4 omdat dit hét toestel van 2013 zou zijn.

Heb enorme spijt van mijn aankoop gehad! Het toestel voldeed helemaal niet aan mijn verwachtingen!

Ben inmiddels overgestapt naar HTC One, wat een verademing. HTC kan ik iedereen aanraden, vooral de high end toptoestellen zijn onverslaanbaar!

De reden waarom het toestel niet aan mijn verwachtingen voldoet:
1) Uiterst fragiele bouwkwaliteit van het toestel. Goedkoop plastic is ingezet, in deze prijsklasse moet dat niet kunnen.
2) Slechte belkwaliteit / geluidskwaliteit van dit toestel. Onbegrijpelijk dat Samsung hier niet meer aandacht aan schenkt, apps en internet is leuk, maar uiteindelijk koop je een toestel om ook veelvuldig mee te telefoneren. Belkwaliteit is nu eenmaal erg belangrijk
3) Scherm is niet haarscherp, echter wel acceptabel. Kleuren teveel verzadigd.
4) Accuduur te snel leeg.
5) Voor geïnstalleerde Samsung apps, ´rommelige chaotische samsung interface´

Omdat ik diverse storingen heb gehad en dus niet tevreden ben met het toestel het toestel uiteindelijk verkocht en omgeruild voor de smartphone htc one

Dus kortom: Zoek je een goede smartphone, koop de HTC One of alternatief Sony Xperia /Apple

Succes met je zoektocht naar de ideale smartphone van dit moment! Naar mijn mening de ogenschijnlijke winnaar: de HTC ONE!

Opperkleurder 04-10-2013

Lijkt erg op de Samsung Galaxy S3, maar dan nog beter. Heeft veel bijzondere functies die andere telefoons niet hebben. Toestel ligt lekker in de hand en is makkelijk in gebruik. Batterijduur is vergelijkbaar met eerdere modellen, moet toch wel iedere nacht opgeladen worden helaas. Enige nadeel is de geluidskwaliteit via de meegeleverde hoofdtelefoon. Al met al waar voor je geld!

mohammedk 04-10-2013

Het is een prachtig toestel dat zeer snel reageert en mooi is vormgegeven. Alleen de geluidskwaliteit is ongeveer hetzelfde gebleven als de s3. Voor de rest makkelijk te gebruiken en een uitstekend batterijduur voor de grootte van deze telefoon.

Orkun 04-10-2013

Mooie Toestel maar soms doet iets raar en moet je op nieuw op starten. Batterij is zeer slecht als je bezig met een internet over paar uur hij is helemaal op.

siemo 30-09-2013

Dit is echt top product. Toestel is loeisnel. Enige minpunt is wel de accuduur. Als je alle sensoren en GPS aan hebt dan gaat de accu aanzienlijk sneller leeg.

Zoki 29-09-2013

Hiervoor heb ik ong. 2.5 jaar een Samsung Galaxy S2 gehad, dus ik was al een enthousiaste en overtuigde Samsung gebruiker. De S4 heeft echter veel meer mogelijkheden, zoals het zonder aanraken je telefoon gebruiken. Het scherm is heel helder en hij maakt erg mooie foto's! Ik heb dan ook geen apart fototoestel, maar gebruik hiervoor mijn telefoon. Ik luister ook regelmatig muziek met mijn telefoon zowel met headphone als zonder en hij heeft erg goed geluid. Ook kijk ik regelmatig filmpjes en series met HD kwaliteit op mijn telefoon wanneer ik lange reizen in de trein moet maken. Het is een groter toestel, waardoor het hiervoor dus erg fijn in gebruik is. Zo is het ook groot genoeg om gewoon artikelen en boeken erop te lezen zonder dat je er scheel van wordt. Kortom: ik ben wederom helemaal overtuigd van Samsung en ben dan ook ontzettend blij met mijn S4, ik raad hem ook iedereen aan die op zoek is naar een goede all around smartphone!

claudia96 25-09-2013

Ik heb nu al vanaf mijn 13e samsung en er is geen betere,ga steeds een stapje verder met jullie techniek mee!gr.Claudia

MartyS4 24-09-2013

Icm de Nova launcher heb ik alle opties die ik zou kunnen wensen. Vormgeving is leuk, maar eigenlijk net iets te groot.

daapjan 24-09-2013

Ik heb de S4 al 2 weken, ik vind hem makkelijk in gebruik en gaat redelijk lang mee. Ik vind de camera erg veel verbeterd met veel mogelijkheden, die zijn makkelijk aanpasbaar. Er zit ook een Tv app die gebruik maakt van infrarood en die gebruik ik eigenlijk alleen om te trollen. Er zit ook NFC in maar dat hebben meerdere smartphones tegenwoordig. Ik vind het scherm perfect van formaat. Al heb ik wel redelijk grote handen
Veel nieuwe mogelijkheden waar ik nog niet volledig gebruik van maak, maar dit zorgt er ook voor dat ik voorlopig nog niet klaar ben met spelen en ontdekken.
Binnenkort verschijnt ook Android 4.3 die nog meer gebruiksvriendelijkheid belooft.
Zeker een aanrader.

Sezer68 22-09-2013

Dit is mijn eerste toestel die zoveel mogelijkheden heeft. Mooiste functie vind ik scrollen met ogen en opnemen met een hand gebaar. Dit toestel is echt de mooiste toestel van het Samsung. Ik hoop dat Samsung verbeteringen in sommige app's kan maken. Dat oog scrollen en andere dingen ook op die programma's kunnen werken.

Review- 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 zwart

Snel toestel, zeer scherp scherm en veel mogelijkheden. Alle positieve punten zijn in voorgaande reviews al gegeven. Wat minpuntjes: het geluid dat uit het speakertje komt vind ik goedkoop klinken, jammer. Een radio zit er niet op maar dat wist ik van te voren dus dat kan niet als negatief punt worden opgenomen in de totale puntenbeoordeling. Ik maak alleen gebruik van Wifi waar mogelijk en heb geen internet abonnement. Dus buiten tijdens een wandeling helaas geen radio wat ik een groot nadeel vind. Op de Galaxy S5 zou deze wel komen heb ik op internet gelezen. Mijn vorige gsm was een Sony Xperia ArcS en eerlijk is eerlijk die mp3 speler geeft een veel, veel beter geluid dan de mp3 speler op de Samsung Galaxy S4. Voor de rest zeeeeeeeer tevreden.

84Samsung84 19-09-2013

Erg mooi uitziende telefoon met veel nieuwe mogelijkheden, zoals scrollen met je ogen en het opnemen van de telefoon door met je hand over het scherm te vegen. De camera is erg goed, 13 mp en maakt zeer scherpe foto's.

david03 19-09-2013

het is een mooie telefoon. ligt lekker in de hand en zeer gebruikersvriendelijk. het beeldscherm is van goede kwaliteit en ziet er uitnodigend uit.

galaxy s4 man 18-09-2013

Beste toestel in 2013.ik had een iphone5 maar ik vind hem niet zo mooie en zijn megapixel is niet egt mooie.

magicjm 24-09-2013

dan heb je de htc one nog niet in handen gehad....
de plastic s4 kan niet tippen aan de htc one
dus een advies: ruil de s4 in voor een htc one, krijg je geen spijt van !!!

Sabine1989 18-09-2013

De Samsung s4 is een fijn toestel.
Ik had eerst een appel maar Samsung blijft toch een fijn toestel waarmee ik nog nooit problemen mee heb gehad.
Ik heb thuis veel Samsung producten en blijf graag hiervan genieten.
De producten werken fijn en zijn makkelijk in gebruik te nemen. Goeie uitleg Bij problemen of als er iets kapot gaat wordt je goed geholpen door de klantenservers en nemen ze de klacht of reperatie goed in orde.

Dus hierbij raad ik veel mensen over te gaan naar Samsung producten.

adjai 18-09-2013

mooi, fijn om te hebben smal, licht, veel opties,foto kwalieteit is super, makkelijk omte bedienen, ben er super blij mee.

Svier 18-09-2013

Een degelijk toestel met een mooie vormgeving.
Geweldig beeld en geluidskwaliteit en gewoon eng wat dit toestel allemaal kan aan mogelijkheden.
Als vaste Samsung gebruiker ben ik bekend met het gebruiksgemak en de gebruiksvriendelijkheid.

Alles bij elkaar, met een gemiddelde van 9,6, niet anders dan een geweldig toestel.

michael.schmitz 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 zwart

Modern en mooie smartphone met veel mogelijkheden. Snel in gebruik van internet. Goed gestyld, smal . Goede nieuwe techniek aanwezig, goede camera eigenschap, veel keuze aan assorti. Gebruik van media en aansluiten pc met software van Samsung.

michael.schmitz 18-09-2013

Edwin W Koehorst 17-09-2013

Een telefoon die mijn Iphone heeft weten weg te vagen
de combinatie van innovatie design en een android besturing systeem dat eindelijk volwassen is maken deze telefoon tot een waar maatje voor elke dag.

doet gewoon wat hij moet doen en kan zo veel meer

KoemarP 15-09-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy S4 wit

Sinds een maand in het bezit van deze prachtige telefoon met ontzettend veel mogelijkheden. De batterij gaat lang mee, vooral als je rekening houdt met de supersnelle processor en de prachtige 5 inch 1080p HD scherm. Wat ik vooral knap vind is dat een dusdanig grote scherm toch nog in een handzame formaat past. Dit is een telefoon waar je zeer zeker geen spijt van zult krijgen!