Samsung Galaxy S4 Mini rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1339 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S4 Mini rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

balou1991 06-08-2013

Het is duidelijk, helder geluid en niks op aan te merken. Je kunt veel apps downloaden en kwijt op je mobiel, daarnaast bezit hij gps, infrarood en bluetooth daarom vind ik dat hij veel mogelijkheden heeft. Het is een makkelijke mobiel, je hebt snel door hoe deze werkt, enige nadeel is dat er al veel apps opgeinstaleerd zijn, die je misschien niet allemaal wilt gebruiken, hier loop ik zelf tegen aan. Het is een mooie mobiel, mooie ronde vormen en licht ingewicht en niet te groot. Hij ziet er netjes uit dus degelijk.

Ferry Klokgieter 06-08-2013

Mooi toestel met veel mogelijkheden, scherm is mooi duidelijk, accuduur is prima, niet alle apps zijn te deinstalleren dit vindt ik dan wel weer jammer, echter een goede aankoop

Jessica Deij 06-08-2013

In een woord een super mooie degelijke gsm.... heel mooi beeld, mooi geluid en werkt heel fijn...
Apps erop zetten werkt heel handig.
Punt gave foto's, ook foto's van je computer eropzetten werkt goed.
Ben er erg blij mee!!!

Trudy12345 06-08-2013

handige telefoon, fijn in gebruik, prima geluid, camera erg goed, maakt mooie scherpe foto's. Mooi groot scherm, niet moeilijk in gebruik, gewoon een fijne telefoon.

Stokkers91 06-08-2013

Ik vind het een fijn en mooi toestel. hij is licht en de grootte van het toestel is ideaal. Ik vind hem makkelijk in gebruik, hetzelfde menu als mijn vorige samsung. al met al een prima toestel

Spijker21 06-08-2013

Net over gestapt naar een smart Phone, dus alles is nieuw en wennen. De Galaxy S4 mini is een snel apparaat en ligt lekker in de hand!

P.M.T. Driessen 05-08-2013

De Galaxy S4 Mini is een mooi toestel met vele mogelijkheden en een groot geheugen. Het toestel is licht en ligt makkelijk in de hand.

Dick Wolkendeck 05-08-2013

Mooi, snel, compleet, zonder hick-ups. Prachtig beeld, voldoende geheugen voor veel apps, goede camera. Beeld groot genoeg voor makkelijk internetten of kaarten bekijken maar niet zo groot dat hij niet in je broekzak past.

robertw33 05-08-2013

Sinds een aantal dagen de Galaxy S4 mini in bezit. Ik ben erg tevreden over dit toestel. Ik twijfelde tussen de S3 (gewoon) vanwege de specs en de S4 mini vanwege formaat. Bij mij heeft het formaat toch gewonnen van de specs. De S4 mini is een toestel met een super mooi design en een goed geluid. De foto's zijn van goede kwaliteit en er zitten leuke mogelijkheden in voor de camera. Al met al een top toestel.

InekeF 05-08-2013

Ik was op zoek naar een niet al te grote telefoon met goede specificaties. De Galaxy S4 Mini voldoet tot nu toe aan die verwachting. Het toestel heeft een mooie vormgeving en is heel licht. Het in gebruik nemen van het toestel ging door de Google back up van mijn oude toestel erg makkelijk en het stap voor stap installatiemenu is erg gebruikvriendelijk.

Linse 05-08-2013

Ik vind het altijd prettig dat Samsung een MINI uitbrengt in de galaxy lijnen. Toch wat handzamer dan de gewone Galaxy. Qua vormgeving vind ik de telefoons van samsung weinig onderscheidend ten opzichte van elkaar. Het lijken toch praktische dezelfde toestellen. Verder de nieuwe anroid-versie (wat leuke nieuwe features) en de gebruikelijke Samsung shell om het geheel heen.

Minpuntje; batterij gaat super snel leeg. Weet niet of het een defect is in dit toestel, maar het is bijzonder opvallend. Display trekt de accu volledig leeg, zelfs in passieve toestand.

maik1234 05-08-2013

Heb pas de S4 mini aangeschaft en ben heel tevreden over deze telefoon.
De telefoon is snel en het beeld is helder.

MJ Ipskamp 05-08-2013

Ik heb de Samsun S$ mini nu een paar dagen in mijn bezit en ik ben heel erg tevreden. Hij is vele malen sneller dan mijn vorige telefoon de Galaxy S2 en het beelscherm is haarscherp! Bedieningsgemak zoals altijd bij Samung prima.

YvonneBZ 04-08-2013

De telefoon ziet er stevig en degelijk uit voor de prijs van het toestel. Het gebruiksgemak is ook zeer goed. Hiervoor had ik een LG en dit toestel is veel beter.

Netraam17 03-08-2013

Zeer sterke prijs/kwaliteitsverhouding
Veel gemak van met name de snelle processor.
Hier kan Apple niet meer tegenop !!

Helena1978 03-08-2013

Erg blij met mijn toestel. Al een enige tijd wou ik een smartphone van Samsung De vorige serie van Samsung vond ik aan de grote kant. deze ligt goed in de hand. Vooral het gebruiksgemak en de foto kwaliteit ben ik erg tevreden. Zeker een aanrader!!

mdisveld 03-08-2013

Gekozen voor de S4 mini omdat de gewone S4 veel te groot is tuurlijk is die beter en sneller en een betere camera maar de mini ligt lekker in de hand. Zeer fijn touchscreen en plenty mogelijkheden. Over het geluid en de degelijkheid kan ik nog niet zo veel zeggen pas in mijn bezit maar voelt allemaal solide aan.

mdisveld 03-08-2013

Telefoon gekozen boven de gewone S4 omdat deze wat handzamer is. Natuurlijk is de gewone S4 beter en sneller en een nog betere camera, maar voor mij is de mini goed genoeg. Touchscreen werkt superfijn en snel, mogelijk heden te over. Geluidskwaliteit kan ik nog niet goed beoordelen evenals de degelijkheid pas kort in mijn bezit.

sitacz 03-08-2013

Mooie telefoon, snel, handig in gebruik en een lekker groot scherm. Erg 'mini' is hij niet, maar ligt wel een stuk beter in de hand dan de S4.

Hombre Objeto 03-08-2013

Deze mobiele Samsung smart telefoon heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding en een mooie vormgeving.

Natalie Ruijs 03-08-2013

Het toestel heeft een goed formaat om degelijk te kunnen bellen en ziet er modern uit.
Het geluid van het toestel is helder, maar wat direct opvalt vergeleken mijn oude toestel (galaxy ace) is dat het amoled scherm heel mooi/strak beeld geeft (zwart is echt zwart). Door de nieuwe android versie is het nu nog even uitzoeken wat voor nieuwe mogelijkheden aanwezig zijn.
Nu paar dagen in bezit en ben heel tevreden. De degelijkheid moet zich nog bewijzen voor mij.

zomerse vliender 03-08-2013

Ik heb hem net thuis en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet hoe alles werkt maar ik vind hem prachtig wat voormat betreft, de camera is ook geweldig en ik hoop dat ik nog veel plezier er mee ga beleven.

boot128 02-08-2013

Nooit gedacht maar overgestapt van een iphone 4 naar de s4 mini en echt geen spijt.
Erg mooi beeld, erg snel en een goed geluid.
Makkelijk te bedienen, leuke extra's, heel veel mogelijkheden en makkelijk naar je smaak aan te passen, daar komt bij dat de s4 mini erg lekker in de hand ligt.
Voor mij een top keuze.

EdW80 02-08-2013

Na 2 dagen spelen met het toestel kan ik het volgende zeggen:
- Beeld is super. Overgestapt van ouder model (htc HD2) en verschil is super groot. De video qualiteit is echt geweldig en foto's maken gaat heel snel ('sluitertijd' is echt kort).
- Vormgeving is echt goed. Ik heb deze telefoon gekozen omdat dit een 'smal' model is. Wilde geen IPhone 5 (vanwege Apple) en dit model komt qua breedte heel dicht in de buurt. Hij is ook heel licht waardoor hij makkelijk in de hand ligt.
- De telefoon ziet er degelijk en stevig uit. Het plastic achterkantje ziet er wel wat dun uit en voor mijn gevoel moest ik echt voorzichtig deze er af halen om de batterij e.d. te plaatsen. Verder geen klachten.
- Als de telefoon wordt geleverd, dan is er natuurlijk vanalles voorgeinstalleerd. Dit is prettig en minder prettig. De hoeveelheid information en instellingen die je moet verrichten bij het voor het eerste instellen van de telefoon is een beetje too much voor mijn gevoel. Ik hoef niet alle poespas. Je kan alles aanpassen aan persoonlijk smaak maar je bent er wel even mee bezig (in mijn geval dan).

Overall ben ik erg blij met deze telefoon en kan niet wachten om alles verder uit te proberen. Voor mij een aanrader (tot nu toe ;) )!