Nokia Lumia 1320 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nokia Lumia 1320 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Bart Flevo 08-10-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 1320 8 GB / wit

Een paar weken geleden gekocht als vervanger voor mijn Samsung Note. De Nokia is een grote verrassing, zeker met WP 8.1. Alles werkt soepel en snel. Het aantal apps ruim voldoende. Soms even zoeken maar de meeste zijn er. Camera ook goed. Voor echte fotos gebruik ik wel mijn Canon EOS.
Kortom een grote verrassing voor een scherpe prijs. Navigatiesoftware is gratis. Zeer aan te bevelen.

yoranvaatstra13 20-05-2015

Glas is zeer slecht ik liet hem een x vallen en meteen een barst van onderkant scher helemaal naar de boven kant

yoranvaatstra13 20-05-2015

Glas kan veel beter ik heb hem nu een jaar en 1 keer laten vallen en meteen heb ik een barst van de bovenkant van het scherm tot de onderkant van het scherm