Bea-fon S33 zwart - Reviews

1,8 inch
Display resolutie
160 x 128 pixels

Frank v H 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Hele mooie en degelijke telefoon voor oudere mensen. Zoals de beoordeling van Jory al aangeeft. Nog wat aanvullingen. Er is ruimte voor 200 telefoonnummers, heeft een gerubberd oppervlak,heeft een handsfree stand, heeft bluetooth, wekker.

JORY Bouw 04-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gekocht voor mijn vader van bijna 90. Makkelijk bedienbaar door grote toetsen , die ook nog goed verlicht zijn (mijn vader heeft erg slechte ogen, maar kan het toch zien). Handig compact model. Pluspunt is dat er een houder bij zit om het toestel op te laden, dus geen kleine stekkers insteken, wat voor oudere mensen moeilijk is. Mogelijkheid om gesproken cijfers te horen tijdens intoetsen wat ook een pluspunt is. Handleiding is in het Duits en vrij klein maar toch leesbaar, maar eigenlijk wijst de bediening zich vanzelf omdat hij vrij eenvoudig is.
Wat ik verder een groot pluspunt vindt bij deze telefoon is dat er op de achterzijde een alarmknop zit voor noodgevallen, mocht iemand vallen of onwel worden en nog in staat zijn de alarmknop in te drukken, gaat een vrij luidruchtig (sirene)alarm af, waardoor eventuele omstanders je kunnen helpen en kun je tot max. 5 telefoonnummers invoeren die een SOS-melding per sms krijgen en om de beurt (25 sec. nadat iemand de oproep niet beantwoord) automatisch vanaf dit toestel gebeld worden en het werkt echt super!
Verder geen poespas zoals, camera en internet op deze telefoon, die toch niet door (de meeste) oudere mensen gebruikt worden, maar een degelijk toestel die doet wat hij moet doen....bellen!