Apple iPhone 5s 32 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 5s 32 GB / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

STuinhout 15-12-2017

fijn systeem

Ik heb hem nu een jaar en ik heb er nog geen problemen mee gehad, naast dat de accuduur na de update minder is geworden.
Voor de rest erg tevreden ermee!

Pluspunten

• formaat

Minpunten

• accuduur na update

P 05-11-2017

Mooie vorm, goeie accuduur, goeie camera

Heb hiervoor toestel gehad bij Mediamarkt en daar ging hij de hele tijd kapot maar met deze geen probleem en een goeie service was snel in huis

Pluspunten

• Goeie camera
  • Lange accu

Bart 18-01-2017

iPhone 5S - prima smartphone voor een redelike prijs

De iPhone 5S gekocht omdat er niets boven het design en gebruiksgemak van Apple producten gaat. Omdat ik niet het allernieuwste hoef (begin 2017) en geen giga scherm wil kwam ik op de 5S uit. Prima, helder scherm van redelijk formaat. De hardware en camera zijn nog steeds bijtijds en doen niet onder voor nieuwere modellen. Als je voor een redelijke prijs een goede smartphone wil die er strak uitzier, snel reageert en makkelijk in gebruik is dan hoef je niet naar duurdere concurrenten of iPhones te kijken.

IOS (besturingdsoftware Apple) zal nog lange tijd te updaten zijn. Camera is meer dan prima. Nadeel van Apple blijft beperkte geheugencapaciteit die niet uitbreidbaar is.

Pluspunten

• Camera
  • Bedieningsgemak
  • Prijs-kwaliteistverhoudign
  • Helder scherm
  • Veel apps beschikbaar

Minpunten

• Geheugen niet uitbreidbaar
  • 5 GB fratis iCloud is te weinig

Smit 11-12-2016

Mooie telefoon

Mooie telefoon. Makkelijk in het gebruikt en niet te groot. Er zit genoeg geheugen in om de gewone dingen te doen. Voor veel foto's is het misschien iets te weinig.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Opslag voor foto's aan de krappe kant

Annemieke 15-07-2016

iPhone 5s, zoals verwacht gewoon top!

Overgestapt van htc desire x naar een iPhone. Een model ouder dan de iPhone 6, maar werkt gewoon super en dat voor een veel vriendelijkere prijs dan de nieuwste modellen iPhone. Maakt mooie foto's, loopt soepel en snel, mooi helder scherm. Telefoon laadt snel op, ik doe er ongeveer 1,5 dag mee. Genoeg geheugen voor hoe ik mijn telefoon gebruik. Kortom heel tevreden!

VinnieAMS 29-04-2016

Doet wat ie moet doen

Fijne telefoon, zeker gezien de grootte. Hij past goed in de hand en volledige scherm is makkelijk met je duim te bedienen. Dat is bij de 6 serie wel anders.

Software is snel genoeg en geeft geen haperingen bij gebruik van apps of het afspelen van filmpjes e.d.

Minpunt blijft toch de batterijduur, bij frequent gebruikt loopt deze te snel leeg maar dit zal bij meeste smartphones een probleem zijn.

Vivian 22-03-2016

iPhone 5s space gray

Hele goede telefoon ik heb eerst Samsung gehad maar ik ben daarna overgestapt naar Apple. Het is een hele mooie en goede telefoon. Is heel erg snel en heeft mooi beeld en geluid. Het model is ook erg handig en makkelijk in je broekzak. Batterij gaat lang mee.😄👍🏻👌

skim90 23-09-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

sinds een half jaar ben ik in het bezit van deze telefoon. hij werkt heerlijk blijft snel en maakt goede foto's.
ook leuk is het maken van vertraagde filmpjes.

Robin van den Reijen 01-05-2015

Super degelijke telefoon, vooral de vormgeving vind ik fantastisch. Hij is snel en het scherm is ook top.

huishoud_review 25-02-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Al meer dan een jaar de iPhone 5s in bezit.
En ik vind deze telefoon redelijk krasbestendig en werkt nog zoals ik hem kocht.
Apple heeft een geweldig gebruiksgemak in tegenstelling tot een android telefoon, zelfs mijn moeder die totaal niets met techniek heeft snapt hoe deze telefoon werkt.
Ook is mij de telefoon in het water gevallen, maar na een nacht in de rijst doet hij het niet anders dan eerst en heeft geen waterschade.

Marjan393 04-11-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 32 GB / goud

Prima toestel. Net een week in gebruik. En ben zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk licht in gewicht helder beeldscherm. Ik had hiervoor een Iphone 4 en deze is een stuk sneller met 4G internet.

Sharonnetje95 01-10-2014

Sinds een paar dagen heb ik de Iphone 5S Wit in mijn bezit.
Na altijd een Samsung te hebben gehad vond ik het wel is tijd om een iphone te proberen.
En sinds dat ik hem heb ben ik er zeer tevreden over!

Ik had hem bij Topprice24 besteld, Netjes de volgende dag in huis zoals het op de site stond en het pakketje was ook netjes (niet beschadigd) geleverd.
Voor de prijs dat ze de Iphone aanboden bij Topprice24 ben ik zeer tevreden!

stijn_timmermans 22-07-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Van een iphone naar een iphone 3G, naar een 3GS, naar een 4, naar 4S en dan nu de 5S. Het product iphone is in de loop van de jaren niet veel veranderd denk je, maar leg je de eerste en de laatste naast elkaar, dan zie je grote verschillen in uiterlijk, maar vooral in mogelijkheden en performance. Ik ben nog steeds zeer tevreden met telefoon van Apple, werkt snel en het gebruiksgemak is top!

Casle 21-06-2014

Wat een fantastisch apparaat!
Ik had al ervaring met de iPhone 3 en 4, maar ook met Galaxy tab.
OK de verbeteringen ten opzichte van eerdere iPhone versies zijn niet spectaculair, maar ik blijf een Apple fan. Weer een sneller apparaat met een betere kwaliteit scherm en camera.

Ik ben uitermate te spreken over de Apple service. Mijn iPhone blijkt een hardware fout te bevatten, zonder problemen wordt het toestel snel gewisseld voor een nieuw toestel.

maatje4469 19-06-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Van Iphone3 en Samsung Galaxy 3 mini overgegaan naar iphone5s. Batterij/accu moet ik 2 maal per dag opladen. Ik maak veel gebruik van whatsapp. Geen fb. Wel mailtjes checken en bellen. Eerdere toestellen had ik hier geen last van.
Af en toe wat softwearproblemen. Stembediening? En vast lopen van het toestel. Voor de prijs van dit toestel had ik meer verwacht. Ik herinner me mijn oude Sony Erricson toestel nog (jaren gebruikt) waar ik een week mee kon zonder op te laden. Bij meerdere telefoonverkopers langs geweest voor tips om een langere accuduur te krijgen. Ook veel tips op internet uitgeprobeerd. Nog geen gouden tip gevonden. Ik laad het toestel thuis op en in mijn auto. Foto's maken gaat prima. Mooi te combineren met Ipad. Design is top.

Knaai 26-05-2014

De Iphone 5 is een stuk lichter dan het vorige model en is vrij snel in gebruik. Verder een mooi scherm, al is de vorm niet echt functioneel. Veel goede apps verkrijgbaar voor de iphone.
Minder fijne zaken van deze iPhone zijn de verschrikkelijk slechte batterij (verschilt per iphone), de haperende sluimerknop door een ontwerpfout, de kwetsbare achterkant (veel krassen en spikkels op het zwarte model) en tenslotte de gebrekkige service van Apple/Apple Store. Zij weigeren de sluimerknop en de slechte batterij in 1 keer te maken onder garantie; ik zou deze alleen via twee verschillende reparaties via twee kanalen kunnen laten maken; de iphone zou dan minimaal een maand in reparatie zijn. En dan moet je de lange wachttijd en "Geniussen" in de Apple Store op de koop toenemen.
Ik stap als Apple gebruiker sinds 1996 waarschijnlijk over naar een ander platform.

StormRJ 04-05-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Na verschillende mobieltjes te hebben gebruikt is deze iPhone 5S voor mij absoluut top. Zeker in combinatie met de iPad is het ideaal. De kleur goud heb ik gekozen om een wit front te hebben maar is verder aan het oog onttrokken door een fraaie case.
Het toestel is aan de prijs ja, maar eenmaal in het bezit en gebruik is die pijn snel geleden en wordt alles echt wat ik er van had verwacht.
Foto's maken bij volle zo'n en ik kan nog zien wat op de foto moet, het geluid is prima, het toestel voelt goed aan en oogt fraai.
Nog nooit had ik een mobiel zo snel onder de knie.
GEWOON GEWELDIG !

anitadelang 27-04-2014

Mooi toestel, zeker met de bijbehorende cover. Sluit mooi aan. De mogelijkheden zijn enorm en het scherm is heel duidelijk. Duur batterij ook vele malen beter dan de Galaxy 3.

arnoldws 28-03-2014

Dit is de miskoop van de eeuw ik heb hem nu 4 weken en 4 weken te lang,
als je 64 bent moet je hier niet meer aan beginnen daar krijg je het van aan je hart
maar er is ook een pluspunt, ik kan er al mee bellen.

doepie666 07-06-2014

Geweldig dit, ook last gehad van ,,ga met muis naar rechter bovenhoek" maar kalmte kan je redden veel succes ermee.

ger jansen 29-03-2014

Nou nee Maussems, niet alleen jou mening is belangrijk.
Ook 60 plussers mogen hier hun mening geven.
Dat die U niet bevalt is dan jammer.

Ger

Mac Grunn 08-06-2014

Ben benieuwd wat er mis is en waarom het een miskoop van de eeuw is. Dat niet iedereen technisch is onderlegt en niet altijd alles begrijpt heb ik alle begrip voor.

Vandaar gewoon mijn vraag.

blieblie777 10-02-2015

Dag Arnold, ik hoop dat je nog leeft ondanks dat je het aan je hart kreeg van dit toestel. ik ben nl ook 64 en wil hem juist gaan kopen. Wat nu ? Wel doen of niet doen? Wat is jouw ervaring na 1 jaar.

mausems 29-03-2014

Bizarre reactie, lijkt mij een vermelding die snel verwijdert moet worden!
Niet series te nemen en vermoedelijk wordt bericht geplaatst om cijfer te drukken...

Anoniem 24-02-2014

Hiervoor een iPhone 4s gehad. Mijn eerste mobiel die het gemakkelijk 2,5 jaar heeft uitgehouden! Zeer duurzaam qua behuizing en qua opslag/power. Deze opvolger is veel sneller en lichter met een groter scherm, het beste aanraakscherm dat er is. Snel, goede ontvangst, perfect geluid, eenvoudig en intuítief te bedienen.
Probleemloos computerje in het klein, met voldoende opslagcapaciteit en eenvoudig verbonden met iCloud en m'n MacBook Air.

rvankaam 17-02-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Toestel sinds begin februari in mijn bezit. Het is het beste toestel dat ik ooit heb gehad, boven Sony en HTC. Het geluid is supergoed, via KPN. Met Vodafone heb ik duidelijk minder goeie ervaringen.
Telefoon zit logisch in elkaar. Camera is uitstekend.

mausems 06-02-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 5s 16 GB / goud

Wat een fantastisch apparaat, echt zo overdacht en zo compleet, en dan het design, zo mooi en zo aaibaar!
Ben echt diep onder de indruk van dit toestel...
Het enige jammere is dat hij zo populair is waardoor de exclusiviteit een beetje tanende is...
Maar verders alleen maar respect....

mausems 13-02-2014

Ja maar wil met veel telefoons gezien worden maar een Lumia is daar niet een van!
Als het geen iPhone zou zijn geweest dan maar een HTC of SONY met vanzelfsprekend Android erop!

corthiry 12-02-2014

Bijna overal, bijna iedereen zie je met een Iphone.... Jammer inderdaad dat hij zo populair is, terwijl het zo een dure telefoon is.... Ik heb gekozen voor een Nokia Lumia 1520; ik wil een beetje exclusiviteit; voor mij geen massaproduct, maar een niche product.

edkoster 17-01-2014

na de 3g toen de 4 heb ik eens de htc one genomen en ik moet zeggen het was een mooi goedwerkend toestel vooral het geluid maar ik vond hem toch wat vierkant dus toen maar een samsung s4 genomen ( dit allemaal in een half jaar) en was ook een goed toestel, ik had wel alle foefjes uitgeschakeld want dat vond ik nix, maar ik vond het nog steeds te groot en ik merkte dat ik meer mijn iphone 4 ging gebruiken dus nu de iphone 5s en ik moet zeggen wat een mooi toestel en het gebruikers gemak is gewoon geweldig en eenvoudig, iedereen kan er mee om gaan , het overzetten van mijn gegevens was weer zo gebeurt en hij werkt geweldig snel
ook de slowmotion op de camera is echt leuk en mooi.
de vinger scanner werkt goed, je kan tot 5 vingers inscannen dus ook eventueel van een ander.
de vormgeving is echt mooi afgewerkt, hoewel ik er wel gelijk een flipcase om heb gedaan.
icloud sync is echt geweldig in combi met mijn ipad en iMac, elke foto die ik neem die staat ook op de ipad en iMac.
voor de degelijkheid kan ik geen getal noemen want ik heb hem immers maar een paar dagen

skubrik1 29-12-2013

Sinds 24 december 2013 ben ik in het bezit van de iphone 5s 16g space grey. Zoals altijd is het weer een genot om de telefoon uit te pakken en gebruiksklaar te maken. De telefoon is een flink stuk lichter dan de 4S die ik hiervoor had maar voelt zeker degelijk aan en heeft een chique uitstraling. De telefoon reageert bijzonder snel en is door zijn afmeting goed te bedienen. Niet te groot en niet te klein maar dat is ook een kwestie van smaak. De vingerscan werkt uitstekend al is het wel wennen om niet op de oude manier (schuif) toegang te krijgen tot de telefoon. Het geluid is in tegenstelling tot de 4S iets minder. Sterker als je de rechter speaker blokkeert dan hoor je een slecht gesmoord blikken geluid. Hmmm dit is niet echt des Apples maar het is ze vergeven. Verder valt het op dat de aan- en uit knop er wat losjes opzit. Het werkt wel maar in tegenstelling tot de andere knopjes (volume) voelt dit wat goedkoop aan en voor zo een dure telefoon mag dat eigenlijk niet. Ik was oorspronkelijk niet van plan dit toestel te bestellen maar de aanbieding was te goed om te negeren. Ik heb deze telefoon ook genomen vanwege de 64 bits processor. Je hebt er nu nog niets aan maar dat gaat de komende 2 jaar zeker veranderen.
Apple heeft een uitstekende telefoon gemaakt maar toch merk ik wel dat de magie iets minder aan het worden is. De huidige vormgeving bestaat al een tijdje en echt baanbrekende vernieuwingen heb ik niet meer gezien. Begrijp wel dat het heel moeilijk is om weer iets uit de kast te toveren maar Steve Jobs kon dat altijd wel hahaha. Verder ben ik bijzonder in mijn nopjes met deze telefoon. Heb geduld en wacht op de aanbiedingen die vast nog wel gaan komen. Voor nu is het voorlopig weer een bijna onbetaalbare telefoon. Veel plezier!

KoenVit 17-12-2013

Een geweldig product! Hierboven las ik iemand die zei dat het internet sloom was, maar hij is juist sneller dan de S4 daarin. Heb het zelf getest en het is fantastisch. Hij is snel, mooi, ligt heerlijk in de hand. Mijn beste telefoon tot nu toe.