Apple iPhone 5c 32 GB / roze

Renewd Refurbished iPhone SE - 32GB - Goud 32 GB / goud / refurbished
Bekijk alle Smartphones

Esssy 21-06-2015

6,8
Een fijn en goed telefoon, altijd er van genoten. Behoorlijk goed kwaliteit van kleur en scherm. En heel compact en straks ziet hij er uit :)
Geschreven voor: Apple iPhone 5c 32 GB / groen

kkqs 18-01-2016

Nadat ik een IPad had aangeschaft was het snel duidelijk wat mijn volgende telefoon zou worden een IPhone alleen welke, de 4s viel af omdat deze geen 4G ondersteunde. Na lang zoeken vond ik een gele 5c met 32gb voor de prijs van 8 gb. De telefoon, die ondanks dat deze voorzien is van een plastic behuizing, voldoet aan al mijn verwachtingen, niet te groot (kan in mijn borstzak), snel, betrouwbaar en een batterijduur waar menig samsung jaloers op zou zijn. Een aanrader voor mensen die een goede telefoon willen hebben zonder daar extreem veel aan uit te geven. Samen met mijn IPad een gouden duo.
Geschreven voor: Apple iPhone 5c 32 GB / wit

Skip 11-06-2018

Iphone 5c

Ik ben zeer tevreden over deze mobiel, ten eerste is het geluid erg fijn om te horen al is het soms wel een beetje zacht.
De beeldkleur is ook erg goed maar het is zelf ook een beedje klein ook wel een beetje klein. In vergelijking met de prijs is dit dus een prima mobieltje.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Wel klein
  • Geluid is soms iets te zacht
Geschreven voor: Apple iPhone 5c 32 GB / wit

Romy99 29-08-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb de iPhone 5C nu een paar maanden, ik ben er ontzettend blij mee. Hiervoor had ik een iPhone 4, die ging ook snel kapot en was na een tijdje ontzettend langzaam, geluid werd slecht. Vanwege de ruimte die je op je mobiel heb, kan je ontzettend veel. De mobiel is ook supersnel, en de internet verbinding ook ! top apperaat
Geschreven voor: Apple iPhone 5c 8 GB / geel

martijnte83 12-12-2013

Laatst de iPhone 5c aangeschaft, had de iPhone 5 al een jaar en kon mijn abonnement verlengen.
De iPhone 5c is niet een hele verbetering vergeleken met de 5. Alleen is de batterij iets verbeterd verder zijn er geen veel verbeteringen vergeleken met de iPhone 5. Wil je een echter upgrade hebben dan zal je de iPhone 5s moeten aanschaffen.
Geschreven voor: Apple iPhone 5c 16 GB / blauw