Apple iPhone 4S 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4S 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

engelsP 11-10-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 8 GB / zwart

ik heb zowel de apple iPhone 4s 8 gb als de nokia lumia 625 en kan dus opmerken dat het scherm van de 4S zeer helder en scherp is. ik kan eigenlijk geen minpunten aanhalen want alles aan deze gsm is kwalitatief van een uitstekende kwaliteit. het geluid bij het bellen is perfect, over muziek kan ik niet oordelen want dat gebruik ik niet. de 8 MP camera levert zeer mooie foto's af en de beeld stabilasator helpt bij het maken van scherpe foto's bij een kleine beweging. op internet valt er niets aan te merken, je merkt wel dat hij minimaal trager is dan de 4 G van de lumia. safari is een eenvoudige maar degelijke browser. het enige minpuntje is de batterij. je moet zelfs niet intensief bezig zijn om iedere dag te moeten laden maar dat gaat gelukkig snel. er zijn veel apps beschikbaar, ik denk niet dat je daar op moet inleveren. de iPhone 4 s is een vlotte en degelijke smartphone. nog een niet onbelangrijk minpunt is voor mij het kleine scherm.

LCS 26-05-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 8 GB / zwart

Leuk toestel, totdat je probeert bestanden te uploaden naar je PC. Dan blijkt hoe waardeloos de Iphone i.c.m. Itunes is.
Ik gebruik zelf Android op een Samsung Galaxy S3. Heerlijk hoe dat werkt en samenwerkt met de verkenner van de PC. En vooral dat je controle hebt over hetgeen gebeurt.
Met de Iphone is dat onmogelijk. Itunes weigert foto´s te uploaden en met andere programma´s is het ook niet veel beter.
Ik ben blij dat ik een Android toestel gebruik en mijn vrouw een Iphone.
Wat mij betreft zal ik nooit overgaan tot de aanschaf van een Iphone... ikben er klaar mee.
Zoals uiteindelijk in reviews blijkt: Iphone en Itunes waardeloos, Android perfect.

jacob01 05-04-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 8 GB / zwart

goede gsm mooi beeld en geluid is ook snel en goed besturingssysteem accu was int begin goed maar wordt nu wel iets minder is voor de grote vant scherm wel vrij kostbaar beetje duur maar de kast is bijvoorbeeld wel degelijker dan int algemeen van een samsung

eriols 01-04-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 8 GB / zwart

Ik heb over een jaar een Apple 4S en het is een groot drama!
Na een aantal weken werd het volume in de oorluidspreker minder.
Het toestel is opgestuurd en ik kreeg een nieuwe. Op zich goede actie.
Na weer een aantal weken begint de speaker te kraken!
Weer opgestuurd en gerepareerd.
Nu weer een aantal weken later begint de speaker weer zachter te spelen, nauwelijks verstaanbaar!
De firma Kreuze Mobiliteit die de Iphone 4S heeft geleverd verteld mij dat apple zegt dat het toestel prima werkt. Men steekt dus de kop lekker in het zand. Ik gebruik al sinds 1990 een mobile telefoon, maar heb nog nooit zoveel problemen gehad als met deze Iphone...
Maar intussen ben ik er klaar mee, voor mij dus nooit meer een Iphone.

Eagle0106 24-04-2014

Hier ook problemen met de 4S. Alleen is dit een meer bekender probleem namelijk het wegvallen van de wifi. Als je op internet kijkt kom je heel veel probleemgevallen tegen. Het wil niet zeggen dat alle 4S toestellen dit probleem heeft maar het zijn er wel heel veel. Apple steekt ook met dit probleem zijn kop in het zand.
Op eigen initiatief maar naar een reparateur gegaan maar die trok er gelijk zijn handen vanaf. Hij zag het probleem vaker en zegt dat dit niet op te lossen is. Volgens hem zit er een fout in het ontwerp maar Apple ontkent het uiteraard. Voor mij ook geen iPhone 4S meer!

jan pop 12-03-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4S 8 GB / wit

al een paar jaar op de markt. Blijft echter een topmachine! Werkt goed en eenvoudig. Mooie foto's. IOS systeem werkt erg soepel en is altijd up to date.
Ben er na 2 jaar nog steeds heel erg blij mee!