Nokia Lumia 925 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia Lumia 925 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BenRietveld 28-03-2015
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Heb dit toestel inmiddels een jaar en nog steeds vrijwel geen krasje te ontdekken (wordt wel in een hoesje bewaard).
Hiervoor een Lumia800 gehad, daarvoor de N72 en daarvoor de "best mobile ever": de 6310. Kortom eens een Nokia altijd een Nokia :-) Windows 7 op de 800 was leuk maar 8.1 is beduidend beter en heeft meer Apps in de Store. Vergelijk ik dit toestel met de Samsungs van vrouw en dochter (S3/S4) vind ik de Nokia op alle fronten beter. In de Samsungs zitten bijv. nu al nieuwe batterijen.
Het groter of kleiner kunnen instellen van de tiles op het startscherm: ideaal en dé reden waarom ik Windows toestellen ideaal vindt voor ouderen.
Internet/mail/fotograferen/navigate: het werkt allemaal top.
Geluid: voorheen op vluchten een aparte MP3 speler, nu al een jaar alleen maar de Lumia gebruikt: geluid is goed.
Het enige minpuntje wat ik nu kan bedenken is de helderheid in het donker wanneer automatisch dimmen staat ingesteld, dan is 'ie toch nog te fel. Dit was eerst niet zo maar pas gekomen na de update naar 8.1

teuntjeteuntje 19-08-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Heerlijke telefoon. heb hiervoor een samsung note en een iphone 4 gehad maar vind deze mobiel het plezierigst. Makkelijke in de bediening. Kan ook gebruiken zonder bril op sterkte op door de grote tiles, dat kon bij de andere twee niet. Licht in het gewicht en fijn om fotos mee te maken. Alle apps die ik nodig heb zijn aanwezig.

Erik W 07-08-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Ben overgestapt van HTC Android4 naar Win 8 telefoon, en gekozen voor deze Lumia 925.
HTC was een prima telefoon, nooit geen problemen mee gehad, maar ik was Android met al zijn Google dingen zat, je kon alleen de updates verwijderen, maar dingen als Google, Google+, Google Music, Google Play, google Books. etc...onzin.
De Nokia is een super telefoon, mooi scherm, reageeerd precies en snel, hele telefoon is snel, al vinden sommige experts dat zijn hardware al veroudert is. ??. ja, vergeleken bij een Samsung S5 die 2x zo duur is ja.....
Speel er al de hele dag mee, en accu is nog 70%, helemaal goed.
Windows 8.1 verschilt niet zoveel van de 7.5 (Lumia 710) van mijn vrouw, maar het is wel uitgebreider. Win *.1 werkt prettig met live-tegels, die je mooi zelf kan instellen.
camera van 8.7mp zou volgens de experts ook niet zo super zijn...who cares, als ik echt mooie foto's wil maken dan heb ik een Canon in huis die daarvoor gemaakt is. de Nokia moet kunnen bellen/sms/app's en beetje internetten. want als ik echt ff wil strunen op intenet dan hebben we een PC en tablet wat gewoon fijner werkt indien je langer dan 30minuten op internet wilt zijn.
Nokia is een toptoestel, en Win 8.1 werkt beter dan Android4.1. helemaal blij.

AlfaRomeoRules 05-07-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 16 GB / wit

Geweldig toestel, had hiervoor de Lumia 800. dit was al een fijn toestel maar deze is echt super. Camera maakt zeer mooie foto's ook als het donker is. Scherm is mooi donker en superscherp. Navigatie werkt ook lekker snel en secuur. Zou hem iedereen aanraden, zoals de consumentenbond dat ook doet. Ben echt al jaren een tevreden gebruiker van de Nokia toestellen, maar met de Lumia hebben ze echt een stap voorwaards gemaakt. Snap echt niet waarom mensen zo zweren bij een Samsung of een veel te dure I-phone. Mischien omdat Samsung aan een niet geheel eerlijke concurrentie doet. En de verkopers zoals in een BCC te veel overstimuleeert om je iets van Samsung aan te smeren.

Ed_Molenaar 03-07-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Daar de Navigatie van mijn Nokia Lumia 800 niet meer bijgewerkt werd, was ik aan een nieuwe telefoon toe.
Dit is de Nokia Lumia 925 geworden. Deze telefoon werkt met Windows Phone 8 en is te upgraden naar de versie 8.1
Inmiddels heb ik dit nu gedaan. De upgrade kost een uur en is bij mij probleemloos verlopen.
Ik ben zeer tevreden met deze telefoon.
a) Hij is momenteel betaalbaar
b) Hij heeft een slanke en lichtgewicht aluminium behuizing
c) Hij heeft een helder HD+-scherm van 4,5 inch

Het 16 GB geheugen (niet uit te breiden) is voor mij meer dan genoeg.
Eerste ervaringen:
1) De telefoon is best snel en makkelijk.
2) Het geluid van de navigatie wordt nu ook via de radio van de auto afgespeeld.
(Ik heb een bluetooth koppeling met de auto)
3) Upgrade naar Windows Phone 8.1 is simpel. Alle instellingen blijven bewaard.
4) Er zijn voor Windows Phone 8.1 meer apps dan voor Windows Phone 7.5

Gebruik draadloos opladen.
Helaas wordt het toestel dikker, wanneer je er een cover voor draadloos opladen gebruikt.
Het toestel past dan niet meer in bv. de Brodit houder van mijn auto.
Voor mij is dit dus geen optie.

riiicky55 07-04-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 grijs

Geluidskwaliteit:

Hiervoor een iPhone 4s gehad, het speakertje hiervan was toch echt wel beduidend beter dan van deze Lumia 925. Echter merk je dit alleen met muziek luisteren (via koptelefoon is de geluidskwaliteit vergelijkbaar met de 4s en misschien zelfs beter).

Mogelijkheden:

Alles wat je nodig hebt is mogelijk met deze telefoon. Het aantal Apps in de Store is naar mijn mening ruim voldoende en kan niet 1,2,3 iets verzinnen wat ik mis. Voor de originele apps die niet in de Store van Windows Phone staan, bestaan alternatieven (die soms nog beter zijn). Bluetooth, WiFi etc. werken prima. En de camera maakt werkelijk schitterende foto's, met name in het avondlicht valt het verschil met andere toestellen erg op.

Gebruiksgemak:

Twee jaar geleden een Lumia 710 gekocht, deze draaide op Windows Phone 7.5.. Omdat ik het toen nog niet optimaal vond werken ben ik overgestapt op iOS. Nu terug bij Windows Phone en ik moet zeggen dat het een stuk prettiger werkt dan het besturingssysteem van de iPhone. Alles wijst voor zich en het systeem werkt zeer vloeiend. Met de aankomende update (8.1) kan het alleen maar nóg beter worden (onder andere het notificatiescherm zal hierbij worden toegevoegd).

Vormgeving:

De telefoon is werkelijk prachtig afgewerkt! En voor de prijs van €350,- verdient de vormgeving wat mij betreft een 10. De aluminium behuizing maakt dat het toestel degelijk en stevig aanvoelt (in tegenstelling tot de duurdere toestellen van Samsung (S3 en S4), die van plastic zijn. Ook is het toestel lekker licht, zeker vergeleken met zijn voorganger (Lumia 920).

Degelijkheid:

Zoals eerder vermeld voelt het toestel zeer degelijk aan (iets waar Nokia bekend om staat). De accuduur is ook zeer goed te noemen. In een (klein) aantal reviews las ik dat mensen hier niet tevreden over waren. Ik ben een gemiddelde gebruiker (normaal whatsapp gebruik, facebook regelmatig checken, surfen, nu.nl etc.) en de accu gaat met gemak 18 uur mee. Met zwaar gebruik moet de telefoon het dus gemakkelijk een werkdag vol kunnen houden.

Al met al een prima telefoon waar ik nog een tijd van hoop te kunnen genieten! Voor mij staat nu al vast dat mijn volgende telefoon ook op Windows Phone zal draaien:)

msjt 31-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Erg fijne mobiel! Hiervoor had ik een Lumia 800, deze hield er helaas mee op. Door de ervaring met de 800 is de 925 op alle fronten een verbetering. Het scherm is zeer scherp en werkt heel direct. Het geluid is goed. Zelf vind ik de 925 mooi vorm gegeven, zeker met de alumnium rand rond het scherm. Jammer vind ik dat er standaard geen cover meegeleverd wordt. Zonder cover is de 925 erg glad. Verder blijft het helaas een punt dat WP achter loopt met apps, ik hoop dat WP daar toch een inhaalslag in gaat maken. Verder wat de 925 betreft niets dan lof!

marjanella 26-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Ik ben gewoon heel erg tevreden en blij met mijn Lumia 925! Heb hiervoor ook al een Lumia 800 gehad, dus de keus voor een nieuwe mobiel was niet moeilijk.

jangro 25-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Zoals uit mijn cijfer al blijkt ben ik zeer content met de Nokia 925. Ik heb lang getwijfeld aan de Windowsphone maar nu ik die heb wil ik nooit meer anders. Een fantastisch besturingssysteem in een heel mooi apparaat. Ben bekend met ios en android maar voor mij is dit het systeem. Aan de uitbreiding van apps moet nog wel wat gebeuren maar daar wordt hard aan gewerkt.
De 925 zelf is een toestel met een heel prettig touchscreen. Na 3 maanden nog helemaal krasvrij en de behuizing verder blijft er als nieuw uitzien. Kortom kwa bediening en uitstraling wat mij betreft niet te overtreffen.

Marco-Gorinchem 25-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Top toestel. Werk altijd. Alleen jammer dat draadloos opladen niet meer geïntegreerd zit. Heb het nu opgelost met de losse unit die je op de achterkant klikt. Voordeel hiervan is wel dat je meer grip hebt en het toestel niet snel uit je handen glipt, wat zonder deze unit me wel eens gebeurde omdat hij voor mij te plat is...

ferdikink 24-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Het windows besturingssysteem werkt prima. Makkelijk zelf in te stellen.
Handige hulp programma's aanwezig. Er gebruiksvriendelijk, voor je het weet wil je niet meer zonder.
Is gewoon weer een Nokia zoals een Nokia hoort te zijn.

marbru1964 24-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Perfect apparaat wat precies doet wat ik wil. Foto's maken en bewerken gaat zo makkelijk. Het versturen van berichte of foto's gaat supersnel. De hele bediening van het toestel gaat zo makkelijk en snel.

Repelzteeltje 24-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Prima toestel! ... Snel en makkelijk in gebruik.... Een echte aanrader voor wie zakelijk en ook prive met zijn toestel wil omgaan!

gerryoprins 24-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Goed toestel en makkelijk in gebruik, ik ben e
r zeer tevreden over. Windows werkt goed en genoeg mogelijkheden.

GuustFlater 24-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

De Lumia 925 is een mooie lichte telefoon. Het Windows Phone 8 OS is een verademing door de eenvoud van bediening.

Hoewel ik geen Social Media junkie ben, vind ik de integratie van Facebook en Twitter in de personen hub een fantastische feature. Met de daarbij behorende live updates op het scherm zie je in een oogopslag wat er gebeurt.

De integratie met andere Microsoft diensten verloopt vlekkeloos. Foto's kun je automatisch laten uploaden naar je OneDrive/SkyDrive. Je document die op OneDrive staan kun je openen met de geinstalleerde Office applicaties.
OneNote is ideaal om je notities overall bij de hand te hebben.

Daarnaast is het grote aanbod aan Nokia applicaties een ideale aanvulling. Vooral de navigatie software Here Drive+ waarbij je ook de kaarten op je telefoon kunt zetten is super.
Ook de camera apps bieden alles wat je van een moderne telefoon mag verwachten.

Nadeel is echter wel dat bedrijven 'vergeten' om app versies voor Windows Phone te maken.
Daar staat tegenover dat dit niet de apps zijn waar ikzelf nu zo op zit te wachten.

De store bevat voor mij de belangrijkste applicaties.

raal81059 23-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Ik vind het een heerlijke telefoon,hij is veel beter en sneller dan de Windows 7. Ik kan er meer mee b.v.: film 's kijken ,mijn favoriete muziek luisteren en nog mooiere foto's maken. Flash player draait er op en adobe reader,echt Super.

rfd67 23-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

De Apple telefoon is niets anders dan een media hype! Na de blackberry, Samsung en Apple voor mijn werk gebruikt te hebben, ben ik geweldig onder de indruk met welk gemak je de Nokia 925 kunt gebruiken. De Nokia 925 is voor mij het ultieme bewijs dat Nokia het nog helemaal heeft en raad hem dan ook zonder meer aan. Tuurlijk helpen de tegels van windows 8 de telefoon gemakkelijk te bedienen, maar de Nokia 925 voelt ook robuust en vertrouwd aan. Niet te licht en ook niet te zwaar. Het scherm is fantastisch en bewegend beeld van video's of uitzending gemist zijn zonder inspanning te volgen. En heeft u ook zoveel moeite met het lezen van uw email op een Apple telefoon? Met de Nokia 925 is dat echt verleden tijd. Ook het typen van een bericht gaat op de Nokia 925 veel beter. het kan aan mij liggen maar na ook de Samsung gebruikt te hebben kan ik zeggen dat de toetsenbord interface van Nokia velen malen beter werkt. De app store is nog niet zo uitgebreid als bij Apple of Samsung maar om nu te zeggen dat ik nu al echt iets mis. Niet echt.

Media is vaak misleidend. Ook ik heb dat ervaren na het gebruik van met name de Apple telefoon. Wat is dat een hype. De Nokia steekt er echt met kop en schouder boven uit.

Een echte aanrader.

Roger Decker

wolf50 22-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

een fantastisch toestel met een goede vormgeving en makkelijk in gebruik. het geluid is prima. nog niet alles uitgeprobeerd maar dit komt vanzelf. wel mis ik een aantal apps die wel op mijn Androïd waren te downloaden maar naar ik aaneen komt deze ontwikkeling er wel aan.

Eelco G. 22-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

De Nokia Lumia 925 wordt regelmatig met bug geleverd. Zie 'Ghost in Lumia' op YouTube. Mijn toestekl heeft die bug, waardoor het toestel slecht te gebruiken is. Zowel Vodafone als Nokia hebben hun reparatie-organisatie niet goed op orde, waardoor het toestel drie keer ongerepareerd retour is verzonden. De bug beperkt de mogelijkheden, vernaggeld het gebruiksgemak en doet je twijfelen aan degelijkheid van zowel toestel als organisatie. Ik beschik vaker over het leentoestel van Vodafone, een HTC One Mini, dan over de Lumia 925. Een prima toestelletje, die HTC. Gegeven het feit dat Vodafone en Nokia mij nu al meer dan drie maanden met de bug laten zitten, zou ik u een Nokia Lumia sterkt afraden. Het is hoogst frustrerend een slecht te gebruiken, van fabriek met defect geleverd, toestel drie keer ongerepareerd retour te krijgen. Mijd Vodafone, mijd de Nokia Lumia 925 als je wilt genieten van je nieuwe toestel.

Gerard1801 23-03-2014

Jammer voor jou en Nokia zou meer moeten doen om het op te lossen, maar gezien de aantallen goede reviews lijkt het mij niet aannemelijk dat dit heel vaak gebeurt,
Nogmaals jammer, maar Lumia 925 mijden is een wat erg drastisch advies.

ninafleur 22-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Hiervoor de 800 gehad die net als deze 925 uitstekend voldoet. Voordeel is dat de 925 nu op mobile 8 draait. Sluit perfect aan op mijn zakelijk Outlook/exchange account. Haal tevens mijn gmail account op. Het wat grotere scherm werkt heerlijk en past nog steeds goed in broek- of binnenzak. Enkele verstokte iPhone collega's zijn zichtbaar onder de indruk van het vlotte en intuïtieve werken met deze 925 maar doen dit dan uiteindelijk af met de loze kreeg "fijn toestel inderdaad maar is geen Apple". Say no more....

tmcparts 21-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Dit is echt weer een Nokia product straalt een stuk kwaliteit uit voelt degelijk aan en licht lekker in de hand. Ik heb er wel een cover van Krusell bij gekocht het boek model is de telefoon goed beschermt tegen vallen en beschadigen van het scherm. Het scherm is van uitstekende kwaliteit en daar wil je toch geen krassen op hebben dat zou het heldere en goed leesbare scherm te kort aan doen. Als je een Windows phone gewend bent wil je niet meer anders het werkt prettig en is super snel. De camera maakt super foto's en Nokia heeft mooie app's om deze te bewerken en standaard het Here navigatie program geinstalleerd. En niet vergeten het Office pakket voor een zakelijke smartphone is dit echt een must altijd alles bij de hand en eenvoudig synchroniseren met je PC.
Plus: Design, Camera, Scherm, Navigatie, Extra Nokia software o.a HERE PANORAMA, NOKIA MIX RADIO.
Min: Accu duur als je veel programma's op de achter grond aan hebt staan. En mis App's zoals Minikeepass

gdormans 21-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Eerlijk waar. Ik vind het een geweldig toestel. Qua alles: vormgeving, gebruiksgemak, beeldscherm, camera-kwaliteit. Het enige niet uitmuntende is de kwetsbaarheid. Als ie valt, dan alt ie bijna meteen ook stuk. Niet laten vallen dus!!!!

frissenm 21-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Na iPhone 5 overgestapt op de Lumia 925. Een wereld van verschil op gebruiksgemak en camera kwaliteit. Uiteraard is de Windows app store niet zo uitgebreid, maar ik mis slechts een paar apps nog op dit moment.

De bouwkwaliteit van de Lumia 925 is op zijn Nokias oerdegelijk, dat bewees mijn vrouw haar Lumia die de derde dag na aanschaf al over de stenen vloer stuiterde. Geen krasje.
De mogeljkheden van de camera zijn erg uitgebreid en de vele Nokia camera apps zijn erg fijn om mee te werken, mijn favo is wel Nokia Camera, heel veel mogelijkheden voor creatieve resultaten.

Enige minpuntje is het gebrek aan microSD slot, maar tot nu toe niet tegen capaciteit issues aangelopen.

Prima tostel voor goede prijs.

buitengewoon 21-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Mooie degelijke smartphone. Als een van de eerste gebruikers van het windows platform was ik al vroeg verkocht . Begonnen met de Lumia 800 die vergeleken bij de 925 vrij compact was via de 920 naar de 925 gegaan. Het verschil met de 920 is bijna te verwaarlozen vergeleken met de 925.
Het grote verschil zit in de omvang en de looks van het toestel.
De 925 voelt en doet net iets luxer aan dan de 920. Ik gebruik het toestel zowel zakelijk als prive.
De foto's zijn over het algemeen van uitstekende kwaliteit. Met de vele mogelijkheden die Nokia biedt in software is er voor iedereen wel iets te vinden om de foto naar eigen inzicht te verkrijgen.
Een ander welkome aanvulling zijn de navigatie en muziek apps van Nokia. Op de 925 loopt dit allemaal super vloeiend.
Enige nadeel van het toestel is dat die vrij glad is en de hoeken van de omlijsting raken vrij snel beschadigd

Voor mij is de 925 op dit moment het beste toestel verkrijgbaar

oompje 21-03-2014
Geschreven voor: Nokia Lumia 925 zwart

Als echte Nokia gebruiker, moet ik toegeven dat Nokia aardig aan de weg heeft getimmerd. Mooie vormgeving, snel en erg gebruiksvriendelijk. En als je net als ik niet met de meute wil meelopen (Iphone / Samsung) een echte AANRADER en waar voor je geld!!!
Erik