Samsung Galaxy A51 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Teresa1965 26-06-2021

Wat een winst!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Als postbezorger heb ik een betrouwbare mobiel nodig, ook al omdat ik een werkapp heb waar ik brievenbuspakketjes mee moet scannen. De A51 laat mij niet in de steek en is altijd up to date. Regen, kou noem maar op, betrouwbaar en degelijk en een dikke 10 is hier zeker op zijn plaats!

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Rian67 01-08-2021

Geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Ik ben een samsung fan. Het gebruiksgemak, de opslagcapaciteit en vooral de camera op dit type zijn geweldig. Chapeau.

KeesL 30-07-2021

Samsung A51 doet wat 'ie belooft en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Na een 'uitstapje' naar de concurrent, weer terug bij Samsung. Dat is meteen vertrouwd en blijkt ruimschoots waar voor je geld te bieden. De A51 is geen 'flagship model' maar komt prima mee in dagelijks gebruik. Het toestel is handzaam, het scherm is responsief en beeld en geluid zijn prima (de camera is meer dan prima!). Ik hoop nog een tijd van de A51 te mogen genieten.

Hendrica 27-07-2021

Subliem toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Het scherm is heel duidelijk. De camera maakt echt scherpe foto"s en filmpjes.
Ook een fijne mobiel voor als je al wat ouder bent !Bediening is makkelijk.
Vind deze nog beter als zijn voorganger de Galaxy A50.Die ik hiervoor had.

Anoniem 25-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Ik had voorheen een andere telefoon, maar dit is zeker een aanrader. En dat voor zo een goedkope prijs! Het toestel werkt prima naar behoren. Ik raaf het aan

Erica xx 22-07-2021

Mooi

Leuke mooie gsm
1 tegenvaller snel kapot. Hoorde ook 1 druppel en hij doet niks meer das wel jammer

Bram2004oost 22-07-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Het is een hele fijne snelle telefoon die makkelijk te gebruiken is en redelijk wat functies heeft en het voelt gewoon vertrouwt. En hij gaat niet zo snel kapot als je de telefoon laat vallen. Oftewel goeie kwaliteit voor een goeie prijs want hij is ook echt niet duur voor wat je eigenlijk krijgt

Enis 21-07-2021

Bevalt heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Ik heb sinds kort de Samsung A51 hij bevalt me nu al goed terwijl ik nog niet eens alles over de gehele telefoon weet zelf vind ik de camera zeer goed verder ben ik ook te vreden over de widgets en andere functies daarom raad ik deze telefoon aan iedereen de leeftijdsverschil maakt namelijk niet heel veel uit.

Bobby29 21-07-2021

Hele fijne telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

De telefoon doet alles wat die moet doen heel goed. Ook hele goeie camera kwaliteit. Ik raad deze telefoon aan!!

Carla55 20-07-2021

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51

Prachtig scherm en zeer goede features waaronder dual sim. NFC aanwezig, dus zowel betalen als overheids apps werkt prima. Snelle processor.
De vingerafdukscanner in het beeldscherm is echt handig. Kwaliteit vs prijs is uitstekend.