Samsung Galaxy S9+ - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ op Kieskeurig.nl.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 22-07-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik ben groot Samsung fan. Al minstens 10 jaar een Samsung. Nooit problemen. Goede kwaliteit voor goede prijs.

AJ1261 19-07-2021

Prima telefoon voor iedereen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

De Samsung Galaxy S9+ is een geweldige telefoon voor zowel business als privé gebruikers. De telefoon is gemakkelijk in te stellen, en te personaliseren. De telefoon komt met de nodige accessories en is vrij universeel met zijn USB-C en headphone jack aansluitingen. Hoewel de Galaxy S9+ wat aan de grote kant is, is hij makkelijk vast te houden en te bedienen met 1 hand. Wi-Fi pakt hij heel snel op, met Bluetooth is hij soms wat traag. Wat ook tegenvalt zijn de contante updates die de telefoon uitvoert. Hoewel dit niet aan de telefoon ligt maar aan Samsung, kan dit als vervelend ervaren worden. Vooralsnog een prima telefoon.

OmerJ 17-07-2021

Mooi vormgegeven en degelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

De S9 + is een fijn toestel dat ik al enige tijd in bezit heb. Een moderne look en het ligt lekker in m'n handen. Sterke processor, kan makkelijk switchen tussen apps, apps tegelijkertijd gebruiken. Ook heel blij met het heldere geluid dat eruit komt als ik m'n muziek opzet. Het kan (als je dat wilt) ook vrij luid. Een klein minpuntje (voor mij) is dat de aansluiting voor de oplader aan de onderkant zit. Dus bijvoorbeeld verticaal op tadel leggen terwijl het opgeladen wordt is in feite niet mogelijk. Overigens, zeker niet onbelangrijk, is het mooie scherpe beeld als ik er weleens een film op kijk. Het is een wat groter scherm, dus kan het allemaal duidelijk zien. Al met al heel tevreden dus!

Andy1krijthr2 02-07-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Deze telefoon bevalt me heel geod, ik heb hier heel veel plezier aan, hij is snel, gaat lang mee, en heeft een goede geheugen capiciteit
Ook is de geluidskwaliteit hoed en be im erg tevreden

Maurits17 29-06-2021

Beste smartphone ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik heb nu 4 jaar de Samsung galaxy s9+ en na 4 jaar werkt alles nog perfect er zijn gewoon geen slechte dingen aan deze smartphone

Anoniem 15-06-2021

s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

het bevalt me heel goed want het is een goede telefoon en je hebt goede opslag ik vind dit een 9.5 van de 10!!

Piet077 25-05-2021

There is no I in Galaxy S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ben al jaren een Samsung telefoon gebruiker. En zelfs de kleine problemen die er vroeger nog wel eens waren (zoals het vastlooen van de telefoon of het spontaan opnieuw opstarten) zijn nu opgelost.

Anoniem 23-05-2021

Overall good phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

The s9+ is a good,fast and easy to use phone. Never had a real issue with it and i will give my tips and tops below:

+ fast phone
+a lot of feautures
+edge screen
+wireless charging
+good camera

- glass back looks really nice but shatters quicker than for example aluminium ofcourse

I've had the phone for a while and after 2 years it was getting slower because of all the files but as soon as you reset your phone i'ts brand new!

Willemien 20-05-2021

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik ben erg tevreden, ik snap vaak niet zoveel van de functies, maar deze is makkelijk te bedienen zelfs voor mij dus.

Anoniem 07-05-2021

Good quality phone and excellent camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Bought as excellent condition refurbished.
Likes: the screen (size, resolution, responsiveness), quality camera, fast charging, good response times with the processor, multi tasking.
Dislikes: hate placement of volume button on the left (very inconvenient as using wallet/book cover.
Android not clean and extra time to setup default Apps if you don't want to use the Samsung ones.
In the first week dropped phone (in casing) and shattered display. Replacement screen nearly as costly as the phone.

Ron56 29-04-2021

Genieten verplicht.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Wilde al heel lang een S9. we hebben nu allemaal een samsung 2xS9 een s10 en een s20.
Zo kan ik ook mooie foto's maken.

Klaas59 29-04-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Toestel doet wat ik verwachten is even kijken hoe de camera werk maar dan heb je prachtige foto's en scherp

Rick1998 19-03-2021

Een tijdloze telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Vanaf ik deze telefoon kocht heb ik er geen problemem mee ervaren, maakte mooie foto's en was super goed te gebruiken.

arthurs9plus 16-03-2021

mooi en goed ..... en vooral leuk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik ben heel erg tevreden met de Samsung Galaxy S9+, Bellen kwaliteit is perfect! De resolutie van het scherm is prachtig, de foto's die je ermee kunt maken zijn mooi van kwaliteit, Dan de verschillende opties voor films te maken helemaal geweldig!
Ook heerlijk te gebruiken om te gamen, zie foto's

Ed76 09-03-2021

Alles in m'n hand!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Ik had een S9... helaas kwijt.
Nu een S9 plus en ben nog blijer dan eerst.
Heb echt alles ineen. Van agenda tot #googlealles

Han25 09-03-2021

Makkelijk en duidelijk ,

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Hij is makkelijk ,zeer tevreden er mee. Ik mag al een andere na 2 jaar maar deze keer ga ik verder met de zelfde telefoon.

Dwayne22 26-02-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Super telefoon alleen jammer de bixby knop is wel jammer vederest echt een aanrader fijne lens perfect verder

Anoniem 23-02-2021

Fijne betrouwbare telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Deze smartphone is een betrouwbare gebruiksvriendelijke telefoon, die ook in 2021 nog steeds niet misstaat.

FlorisHimself 21-02-2021

Waarom deze telefoon het allemaal heeft!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+

Deze telefoon krijgt van mij een dikke 10 als beoordeling, deze Samsung galaxy s9 plus is heerlijk in gebruik!! De camera is mega goed, en de batterij is ook nog eens prima. Kortom geen twijfel mogelijk, dit is de absolute winnaar voor mij.