Samsung Galaxy S4 Mini GT-I9195 wit / 8 GB

Samsung Galaxy A5 (2016) SM-A510F wit / 16 GB

Samsung Galaxy A5 (2016) SM-A510F wit / 16 GB

Dea 18-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
Ik heb mijn telefoon nu een jaar, en hij stoort steeds meer. Als ik bv. bel kan het zijn dat ik die gene niet hoor of hij mijn niet.Hij wordt ook steeds langzamer. Voor dit jaar was ik erg tevreden over deze telefoon maar nu zou ik hem niet aan raden.

minoesjka 09-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Al heel snel na aankoop liep ik tegen het probleem aan dat het toestel bij gebruik erg heet word. Navigatie, internet uit bundel, locatie instelling, als je dat allemaal uit houd, word hij minder snel heet, maar dan nog ........... de batterij is erg snel leeg.
Jammer, want het formaat van het toestel is fijn.

teckeltjefinn 07-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Na het product ongeveer een half jaar in mijn bezit te hebben gehad begon ik problemen te krijgen. Omdat samsung zo vol staat met standaard geinstalleerde dingen is er weinig ruimte voor de apps die je zelf wilt, buiten instagram, facebook en pinterest heb ik er dan ook niks op staan omdat dat qua geheugen vrijwel onmogelijk is. De camera werkt als je foto's maakt en filmpjes niet langer maakt dan 15 seconden, zodra ik een filmpje maakte van 20 seconden liep mijn telefoon vast en moest ik zeker 5 minuten wachten voordat alles weer naar behoren ging werken. Ik krijg ook zeker 1 keer per week de melding dat mijn telefoon 'te vol' is en niet meer naar behoren kan werken. Ik heb altijd maximaal 250 foto's erop staan die ik regelmatig overzet via dropbox. Waarom samsung het nodig vind om allerlei nutteloze dingen erop te zetten die niet iedereen wil gebruiken is mij de vraag. Buiten dit alles om heb ik weinig tot geen problemen gehad en omdat ik erg zuinig ben met mijn spullen is hij na bijna 2 jaar nog steeds krasvrij. Als samsung wat meer geheugen vrij zou maken en je zelf zou laten kiezen wat je er wel of niet op wil hebben dan zou het een fantastische telefoon zijn!

klaashel 25-07-2015 Product half jaar in bezit

goed toestel maar ik heb een paar keer gehad met de warmte dat het toestel heet werd dan deed hij het niet meer dan haal ik de battery er even uit dan doet hij het weer

berths 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

zeer goede aankoop prijs/kwaliteit en zeker gebruiksvriendelijk.

Mijn eerste smartphone en heb er zeker geen spijt van.

Wim.50 04-06-2015 Product jaar of meer in bezit

6,8
Bij mij was het scherm vanaf het begin traag. Na er een nieuw scherm op te laten zetten (100 euri) werkte hij weer.
Alleen de batterij duur is schrikbarend slecht. De accu loopt ook zonder gebruik binnen een dag leeg. Een nieuwe accu hielp ook niet. Ik loop nu met een telefoon en daaraan gekoppeld een opplader rond. Belachelijk toch? Voor deze prijs zou je toch wat meer mogen verwachten. Ook het geluid van het bellen is slecht.
Jammer, want ik had gehoopt dat ie even zo goed zou zijn als mijn ipad, en computer van Samsung.
Wim

martini1986 15-04-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ruim een jaar deze telefoon in bezig. Hoge verwachtingen na alle goede reviews, maar het toestel valt toch een beetje tegen. Er zijn weinig gsm's die ik binnen een jaar alweer de deur uit wil doen maar dit is er toch één van. Het toestel heeft een mooi design en de foto's zijn mooi (mits je niet zoomt tijdens het maken), maar verder kom ik dan ook niet met mijn pluspunten.
Het toestel is binnen een jaar al heel traag geworden, touchscreen reageert niet goed meer, het toestel wordt érg warm (heet) bij gebruik (langer bellen, navigatie) en de batterij is erg snel leeg zelf bij minimaal gebruik. Kortom: een galaxy s4 mini wordt het niet meer voor mij.

diego figaroa 29-03-2015 Product jaar of meer in bezit

de samsung galaxy s4 mini is een heel leuk en gemakkelijk toestel ik heb hem ruim anderhalf jaar gehad en ik ben er heel tevreden over en heb veel plezier gehad aan deze telefoon. de camera is zoals het hoort gewoon prima. de grote van het toestel is goed. de telefoon past goed in je hand. alleen drie minpuntjes zijn: het glanzende plastic wat niet prettig aanvoelt en de hoeveelheid onnodige apps wat voor geinstaleerd word en je telefoon vol maakt en een klein minpuntje nog is de batterij duur gaat niet heel lang mee bij zware games of veel applicaties achter elkaar.

ymv920 27-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Erg fijn toestel, lekker snel, betaalbaar, batterij gaat bijna 2 dagen mee bij flink gebruik, mooie foto's, lekker flink werkgeheugen, intern geheugen is wat krap(4 gb) dus wel sd kaart erbij. Aanrader.

natmaryin1 19-11-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb de s4 mini nu een paar maanden in bezit. Het is een fijne telefoon. Licht in gewicht en handzaam in gebruik. Na 1 week in bezit liet ik hem al een keer vallen op asfalt. Precies op de hoekpunt. Op wat kleine beschadigingen op de hoek na, geen ernstige schade. Dus een degelijke telefoon. Accu gaat bij "normaal" gebruik ca. 2 a 3 dagen mee. Hoe meer je met de telefoon doet, hoe sneller de accu leeg is.. logisch. Tot nu toe zeer tevreden met deze telefoon.

LareenS 07-11-2014 Product paar weken in bezit

Batterij = TOP! Ik verbaasde me over sommige reviews over de batterijduur.
Ik had hiervoor de Samsung Core.. en daar haalde ik precies de dag mee. Maar deze gaat mij momenteel 2 dagen mee! Ik was zeer verrast.

Mooie foto's! Prima geluid, lekker snel toestel! Ik ben er super blij mee! En hij ziet er ook nog eens geweldig uit!

BobV1 19-10-2014 Product kwartaal in bezit

Mijn telefoon heeft 2 maanden ongebruikt in de kast gelegen omdat de batterij idioot snel leeg liep. Hij hield het amper 26 uur uit met alleen GSM ontvangst aan, geen Wifi, GPS, NFC, apps, bellen, niks. Ik schrijf 'liep' omdat het probleem met de KitKat update opgelost lijkt te zijn. Deze update kwam netjes automatisch binnen toen ik hem weer eens wilde proberen en Wifi aandeed.

Pelagatti 02-10-2014 Product half jaar in bezit

6,6
Pluspunten van dit toestel zijn: mooi scherm, handzaam, licht gewicht en smal design.

Nadelen zijn echter: batterij gaat sneller leeg dan bij gemiddelde smartphones, wifi verbinding niet altijd even goed en stabiel, touchscreen is enorm gevoelig, zodra er al een regendruppeltje op valt gaat de telefoon zijn eigen gang of reageert helemaal niet meer. Ook in vochtige ruimte (douche) is hij vaak stuurloos. Al regelmatig gehad dat de telefoon in mijn broekzak ook zijn eigen gang ging en bijv. datum/tijd ineens aanpast. Zeer frustrerend!

Robin van Rijnsoever 22-07-2014 Product maand in bezit

Sinds 1 maand ben ik in het bezit van de S4 mini. Een geinig telefoontje, die op bijna alle punten voldoet aan mijn wensen. Het is handzaam, snel, het oogt mooi. Ik heb tot nu toe slechts 1 minpunt weten te ontdekken en dat is een groot minpunt, namelijk de batterijduur. Afgelopen 23 uur is de batterij gegaan van 100% naar 27%, terwijl ik niks geks heb gedaan. Ik heb kort een spel gespeeld en een half uur de wifi aan gehad. De spaarstand staat aan en de GPS en alle app’s uit. Bij de instellingen vind ik de volgende specificaties t.a.v. de batterij:
41% Mobiel Standby (radio; welke dus niet aan staat, want ik zet alle app’s uit, altijd), 20% Scherm (telefoon zit voornamelijk in broekzak), 18 % Apparaat in Standby, 8% Spel, 7% Android system (gebruikt door applicaties), 3% Android system (gebruikt door applicaties)
De batterijduur is teleurstellend. Ik gebruik de telefoon met name om bereikbaar te zijn. Op vakantie wil ik niet elke dag de telefoon opladen. Misschien dat ik mijn oude telefoon gebruik voor de vakantie.

piet_1943 21-07-2014 Product paar weken in bezit

Overgestapt op de mini vanuit een ACE 2. Qua snelheid en intern geheugen een enorme vooruitgang.
Op 1 punt echter een probleem-mobiel: de WIFI die spontaan uitvalt en even later weer terug is. Op diverse internet-fora zie je dit probleem terug, zonder echt DE oplossing. Suggesties om de eigen router qua instellingen aan te passen vind ik zinloos; immers wifi wordt overal aangeboden op plekken waar je geen routers kunt aanpassen. Elke smartphone moet daarmee om kunnen gaan. Deze problemen zijn er al sinds vorig jaar, zo lees ik; echter nog geen samsung-update voor gezien. Uiteindelijk ben ik een tip tegengekomen die me logisch leek en heb deze uitgevoerd. Daarmee lijkt het probleem vooralsnog omzeild te worden:
- doe alsof je een nieuw nummer wilt bellen, doch type daar het volgende: *#0011# dan krijg je een systeem-scherm te zien.
- druk dan op de "settings" toets (links naast de centrale button), en kies voor wifi.
- dan is er een aan/uit button op het scherm zichtbaar bij de tekst wifi-power safe mode. Deze staat default "aan" . Door op AAN te drukken kies je voor UIT.
- vervolgens ga je terug.
Het lijkt erop dat (wellicht bij fluctuerende signaalsterkte) de AAN-stand al snel kist voor het hinderlijk afsluiten van wifi.
Om energie te sparen gebruik ik dan de juice-defender app; deze regelt dan de wifi situatie naar eigen behoefte.
Ik hoop dat het probleem daarmee definitief voorbij is. Want verder doet de mini het prima. Mooi helder scherm (niet te helder zetten, want dat vreet stroom).
In elk geval heb ik, vanwege dit probleem het gebruiksgemak en degelijkheid afgewaardeerd.

Boy de Waal 20-07-2014 Product paar weken in bezit

6,8
Ik had eerst de galaxy s2, super telefoon. Nu de s4 mini en die valt me zwaar tegen.
Zeer slechte wifi ontvangst. slecht geluid, toetsenbord reageerd niet hoe het hoord en de camara is niks.
Ik hoop dat het aan deze foon ligt en niet aan het model want dan komt het niet goed.

robertnn 14-06-2014 Product maand in bezit

Ik vind het een heel goed toestel behalve dat mijn zoon hem een keerje heeft laten vallen en toen was het scherm kapot. ik had er nog wel een hoesje omheen gedaan

bertha 2 08-06-2014 Product half jaar in bezit

De volumeknop aan de Li-kant zorgt ervoor dat ik regelmatig niet bereikbaar ben doordat je deze knop, bij het vasthouden van de telefoon, heel makkelijk en ongemerkt op nul zet.
Verder is het een gewoon goed telefoontje.

Beromo 12-05-2014 Product paar weken in bezit

Na een aantal jaren met van die grote topmodellen te hebben gelopen, had ik er ineens genoeg van. Ik wilde gewoon weer een handzaam en licht toetsel maar wel met genoeg power. Als je geen Iphone wilt is de keuze beperkt. Deze Samsung was voor mij een complete verrassing. Een toestel nauwelijks groter dan een Iphone, maar wel met een groter scherm en zonder de scherpe hoeken. Lekker compact en licht en prettig in de hand te houden en met één hand te bedienen. Probeer dat maar eens met die 5 inch modellen. Met een bijbehorende flip cover is het helemaal super. Je toestel wordt er niet lelijker en zwaarder door en is toch beschermd. Geweldig handig dat het scherm door de cover vanzelf aan en uit gaat. En genoeg power voor alle apps. Kortom, eindelijk weer een praktische 'mobiel' in plaats van een zware grote 'mini tablet'.

henstt 26-04-2014 Product paar dagen in bezit

3,4
De S4 mini is een mooi toestel in een handig formaat.
Er is echter één punt waarop dit toestel buitengewoon tegen valt en dat voor mij zwaar weegt. Dat is een vrijwel onbruikbare camera. Die maakt een ongelooflijk kabaal, dat niet kan worden verminderd of kan worden uitgezet. Jammer, want de camera wordt vaak gebruikt. Deze alleen niet. Voor mij de eerste en meteen ook de laatste samsung.