Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim)

• JUL 2021
Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome violet / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

RuudWe 30-07-2022

hele fijne telefoon

mooi en snel toestel, makkelijk te bedienen, simpel te installeren, overzetten data van oude samsung naar de nieuwe heel eenvoudig.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • mooi duidelijk beeld

Minpunten

• foutje in de installastie omschrijving

hummer1972 04-07-2022

samsung galaxy A52

heb de samsung galaxy A52 128gb nu 1 maand in gebruik het is snelle telefoon camera is super mooi zelfs een portret kun je er mee maken
echt een aanrader voor het geld
en het beeld is heel mooi van kleur.

Pluspunten

• goede accu die heel lang mee gaat
  • super snel
  • goede beeld

Minpunten

• het plastick achterkant

h*********@u********* 02-07-2022

bevalt goed

het is een fijn toestel, maar moet nog een hele hoop leren gebruiken, maar de camera doet het goed en is heel duidelijk.

Minpunten

• er zitten te veel mogelijkheden op.

Joop 25-04-2022

Goed toestel... Maar....

Goed toestel. Kan zig meten met een hogere klasse, mede gezien de kwaliteit van de camera. Echter, bij wat zonlicht valt t het scherm door de mand. Niet te doen en onbruikbaar.

jae pand 26-10-2021

Kan nog wel wat aanpassingen gebruiken

Een redelijke prijs was de reden van aanschaf. Gebruiksgemak is ok, persoonlijk vind ik m prettiger dan de iphone apple die ik eerst had. Nadeel, je zet al snel per ongeluk het toestel uit. de uitknop zit vlakbij de volume knop en ongewild heb je beide in 1 x te pakken, waardoor je opnieuw moet opstarten. Het beeld is goed, maar in zonlicht niet meer te lezen/zien. Ook kan je niet in 1 opslag zien hoeveel er nog op je batterij zit. eerst inloggen. rete irritant. Datum mag ook wel wat duidelijker aangegeven worden op je start scherm. tijd is goed leesbaar. Ook heeft hij net zoals de iphone rete irritante meldingen zoals bv. wordt Samsung lid. De agenda ook wat minder handig dan de iphone. . contacten ook niet zo prettig omdat je eerst naar de I moet gaan voordat je de naw gegevens van je contact ziet. Door de lage prijs is er mee te leven maar er kan wel het e.e.a verbetering gebruiken

Pluspunten

• prijs
  • hele goede camera

Minpunten

• onleesbaar i d. zon
  • knop aan/uit/ volume te dicht bij elkaar

h*********@h****** 18-08-2021

Kwaliteit/prijs verhouding prima

Vriendelijk in gebruik,
Overzichtelijk
Ligt lekker in de hand
Mooie heldere foto's

Pluspunten

• Vriendelijk in gebruik
  • Overzichtelijk

m*******@l****** 10-07-2021

Niet twijfelen, doen! Geweldig ding.

Beter prijs kwaliteit verhouding is er niet in de galaxy A serie. Bekijk de specificaties en je twijfel tussen dit en andere toestellen is meteen weg. Deze A52 is super.

Een 9. Net geen 10 omdat de achterkant het toestel onterecht een "speelgoed achtige look" geeft. Maar er gaat altijd een hoesje omheen. Je krijgt er een hoop performance voor terug.

n*******************@g******** 18-05-2021

Heel goede telefoon voor relatief weinig geld

De ......... is momenteel het vlaggenschip van Samsung. Maar dat zie je terug in de prijs. De A52 is zeer vergelijkbaar, qua prestaties, batterij enz. En kost nog niet de helft.
5G is nog lang niet overal beschikbaar en de vraag is of je het nodig hebt? Meeste downloads doe ik op WiFi, dus waarom zou ik 5G moeten hebben?
Als dat ook jouw overweging is, dan is dit een bijzonder goede telefoon, voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Veel foon voor weinig geld
  • Goede camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps die niemand wil