Samsung SM-G991B

Bekijk 9 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-G991B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j*********@g******** 24-10-2022

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung SM-G991B

Fijn en vooral snel en stevig toestel. Mooie beelden en scherpe camera. Had niks anders verwacht.

Bert2004 12-09-2021

Ook weer een top toestel met wat maren

Geschreven voor: Samsung SM-G991B

Ik kom recent van een Samsung S10 af en ook dit is weer een top toestel ondanks scherm wat minder is dan bij de S10 heeft het ook zijn voordelen en dat is dat lezen van de krant of scrollen door het menu wat duidelijker afleesbaar is. De camera is een klein fractie beter.
Jammer vind ik het ontbreken van de jackplug (hoofdtelefoon) aansluiting, evenals de adapter.
Ik snap niet wat de gedachtegang van Samsung hierachter was, misschien van dat de consument al veel adapters thuis heeft liggen. Hier heb ik een antwoord op, je moet toch wel een Samsung adapter aansluiten om de laadperformance eruit te halen, want met elk ander merk zal hij niet snel laden. Ik heb de originele 25 watt lader erbij gekocht via China, maar hier is hij niet heel veel duurder.
Het aan en uit en opnieuw opstarten is er ook niet vriendelijker op geworden zoals bij de S10 wel het geval was.
Gelukkig gaat de accu wel wat langer mee dan van de S10.
Ondanks negatieve dingen, toch ook weer een top toestel en zal hem niet laten liggen om wat ik negatief vind.

Pluspunten

• Snel
  • Scherm
  • Duo Sim

Minpunten

• Ontbreken van 25 watt lader
  • Ontbreken van hoofdtelefoon aansluiting
  • Aan en uit toets niet super vriendelijk