Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jurgen1606 04-10-2022

Geweldige kenmerken en functies

Ik vind het apparaat top vooral de functies van het apparaat en gemakkelijk in gebruik. Ook de apps werken top.

Reebos 03-10-2022

Geweldig zoals alle toestellen van Samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijk toestel, mooi design, ligt goed in de hand, maakt zeer mooie foto's. Een topper!!!

Anoniem 03-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima telefoon voor de prijs, echter wel redelijk snel traag geworden. Daarnaast is de camera erg wazig en heeft (bijna) altijd moeite met scherpstellen. Verder genoeg opslag en niet schadegevoelig.

Anoniem 02-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne telefoon. Groot scherm, lange accu duur, en een helder beeldscherm. Fijn toestel voor dagelijks, intensief gebruik. De snelheid is prima. Dat is het fijne van een nieuw toestel! Zeker een aanrader!

Anoniem 02-10-2022

Ik heb deze telefoon nu circa een week en ben er echt enthousiast over! Batterij houdt het goed vol, foto's zijn prima en alles werkt gewoon goed. Kortom: een perfecte telefoon!

IngridB77 02-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij mee.................................................. ...........................................

Ajam 08-09-2022

Gebruiksvriendelijk. TOP

Het is een top toestel werkt perfect zonder ingewikkelde procedures
Zeker aan te bevelen.
Alleen het gewicht zou iets minder kunnen.

Samir Herdic 06-09-2022

Mooi telefon handig betaalbaar en nog 5g . Kwaliteit van foto's geweldig . Voor werk wat ik doe beste kwaliteit

Anoniem 05-09-2022

lekker scherp beeld ben er goed op vooruit gegaan

Ben erg tevreden over de Galaxy A32 mooi qua grote en scherpte van het beeldscherm
Heb hier voor ook Galaxy gehad A40 een stuk kleiner en veel minder scherp, het formaat A32 is een mooie formaat voor een vrouw.

Rob kok 05-09-2022

Super mobiel.
Ook weer zeer handig in gebruik.
Ik zweer bij samsung.

Even wennen aan de grote
Had een samsung A40 deze is wel.een stukje grote

edwinjan1968 01-09-2022

een geweldige telefoon met heel veel mogelijkheden , goede camera , mooie foto ,snel en is heel makelijk te gebruiken

Marian F 25-08-2022

Nooit een andere telefoon...alleen Samsung!

Al jaren heb ik een Samsung telefoon en tablet? Eerste telefoon gebruikt tot hij hoogbejaard was, daarna geen seconde getwijfeld over de opvolger...weer een Samsung! Net als de tablet, makkelijk in het gebruik en heel betrouwbaar. Viva Samsung!!

Jair Leocaria 24-08-2022

Het heeft een lange batterij + snel oplader, het kan 20 keer vallen van 5 meter en het gaat niet breken,

Anoniem 22-08-2022

De eerste look van de telefoon is zeer aangenaam, het straalt een mooie en luxe vibe uit. De accu is zeer goed, je kan best lang met de accu doen. Leuk alle features van de camera, maar als je inzoomd worden de foto's snel pixelerig. Over het algemeen zeer tevreden.

Nick Enschede 19-08-2022

Fijne Telefoon, voor mooie prijs

Fijne telefoon, voor een juiste prijs. werkt zoals hij zou moeten, camera werkt ook super. en batterij gaat lekker lang mee. Kortom top. zeke een aanrader

Anoniem 18-08-2022

Fijn toestel, moest even wennen na 6 motorolatoestellen. Maar erg prettig. Appstore lade zou iets sneller kunnen

Michel Ebbing 25-07-2022

Mooie, niet te grote en betaalbare smartphone

Ben erg blij met mijn instapmodel en supersnelle internet..uiteraard zeer tevreden met mijn A32 5G!.

Anoniem 18-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi groot scherm, met 1 hand te bedienen (mijn persoonlijke mening)
Lange batterijduur bij normaal gebruik 2dagen.
Makkelijk te installeren
En niet te vergeten het is een Samsung voor mij persoonlijk het beste merk en zeker iets te duur.

Koen Ypma 17-07-2022

Goede snelle mobiel , genoeg opslagruimte

Goede mobiel , alles doet naar behoren, laad goed op , genoeg opslagruimte maakt mooie foto's en geeft goed geluid en is snel dankzij 5g

Safouan 14-07-2022

Ik vind deze telefoon geweldig en is 10 keer beter dan een iPhone iedereen ik adviseer je om een samsung te halen ben echt blij met mijn samsung