Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ajam 08-09-2022

Gebruiksvriendelijk. TOP

Het is een top toestel werkt perfect zonder ingewikkelde procedures
Zeker aan te bevelen.
Alleen het gewicht zou iets minder kunnen.

Samir Herdic 06-09-2022

Mooi telefon handig betaalbaar en nog 5g . Kwaliteit van foto's geweldig . Voor werk wat ik doe beste kwaliteit

Anoniem 05-09-2022

lekker scherp beeld ben er goed op vooruit gegaan

Ben erg tevreden over de Galaxy A32 mooi qua grote en scherpte van het beeldscherm
Heb hier voor ook Galaxy gehad A40 een stuk kleiner en veel minder scherp, het formaat A32 is een mooie formaat voor een vrouw.

Rob kok 05-09-2022

Super mobiel.
Ook weer zeer handig in gebruik.
Ik zweer bij samsung.

Even wennen aan de grote
Had een samsung A40 deze is wel.een stukje grote

edwinjan1968 01-09-2022

een geweldige telefoon met heel veel mogelijkheden , goede camera , mooie foto ,snel en is heel makelijk te gebruiken

Marian F 25-08-2022

Nooit een andere telefoon...alleen Samsung!

Al jaren heb ik een Samsung telefoon en tablet? Eerste telefoon gebruikt tot hij hoogbejaard was, daarna geen seconde getwijfeld over de opvolger...weer een Samsung! Net als de tablet, makkelijk in het gebruik en heel betrouwbaar. Viva Samsung!!

Jair Leocaria 24-08-2022

Het heeft een lange batterij + snel oplader, het kan 20 keer vallen van 5 meter en het gaat niet breken,

Anoniem 22-08-2022

De eerste look van de telefoon is zeer aangenaam, het straalt een mooie en luxe vibe uit. De accu is zeer goed, je kan best lang met de accu doen. Leuk alle features van de camera, maar als je inzoomd worden de foto's snel pixelerig. Over het algemeen zeer tevreden.

Nick Enschede 19-08-2022

Fijne Telefoon, voor mooie prijs

Fijne telefoon, voor een juiste prijs. werkt zoals hij zou moeten, camera werkt ook super. en batterij gaat lekker lang mee. Kortom top. zeke een aanrader

Anoniem 18-08-2022

Fijn toestel, moest even wennen na 6 motorolatoestellen. Maar erg prettig. Appstore lade zou iets sneller kunnen

Michel Ebbing 25-07-2022

Mooie, niet te grote en betaalbare smartphone

Ben erg blij met mijn instapmodel en supersnelle internet..uiteraard zeer tevreden met mijn A32 5G!.

Anoniem 18-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi groot scherm, met 1 hand te bedienen (mijn persoonlijke mening)
Lange batterijduur bij normaal gebruik 2dagen.
Makkelijk te installeren
En niet te vergeten het is een Samsung voor mij persoonlijk het beste merk en zeker iets te duur.

Koen Ypma 17-07-2022

Goede snelle mobiel , genoeg opslagruimte

Goede mobiel , alles doet naar behoren, laad goed op , genoeg opslagruimte maakt mooie foto's en geeft goed geluid en is snel dankzij 5g

Safouan 14-07-2022

Ik vind deze telefoon geweldig en is 10 keer beter dan een iPhone iedereen ik adviseer je om een samsung te halen ben echt blij met mijn samsung

Partlor 13-07-2022

Makkelijk te bedienen simpel alles overzetten goede telefoon A32 5g, prijs is redelijk, sterke accu, comfortabel

Bard 10-07-2022

Galaxy A32 Samsung gemak, comfort en uiterlijk

Prima toestel, mooie vormgeving, gemakkelijk in gebruik en zeer veelzijdige smartphone zowel voor werk als privé.
Niet eerder (Samsung en I Phone) zo een goed toestel gehad afgelopen 15 jaar

RJD D 09-07-2022

Perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Mooi formaat, super compleet
Top!
Het scherm is niet te groot en niet te klein. Dual simm, nu nog maar 1 telefoon nodig voor prive en zakelijk.
Een echte aanrader.

Diego022 06-07-2022

Snel, mooi en goedkoop!

Nou de boven genoemde titel zegt eigenlijk al de belangrijkste punten! Deze telefoon is perfect voor iedereen die een smartphone wil of nodig heeft maar het graag bij de basics houd, of iemand die een goeie 2e telefoon wilt!

Deze A32 5g bevat een snelle (maar zuinige) snapdragon chip en een grote batterij deze combi tussen power, zuinigheid en accu vermogen zorgen er voor dat zelfs met intensief gebruik je makkelijk een Screen On time van 15(!) Uur gehaald!

Het scherm is mooi groot en snel dit zorgt voor soepel en fijn gebruik!

Dus raad ik deze telefoon aan?

Volmondig JA!

Harjan De vries 2008 05-07-2022

Beste,samsung
Ik heb d'r galaxy a32 5g en dit is mijn beoordeling. Ten eerste ga ik op de prijs in 250-300 dit is mooi te doen voor een telefoon met 128 gb en veel batterij net mooie camera,''s. Dat is echt wel te doen en dus voor zo'n telefoon heel netjes. Dan de camera, zelf vind ik foto,'s maken heel leuk maar ik heb er niet zo veel verstand van.
De camera,s zijn echt prachtig je kunt er mooie foto,s en video,s mee maken maar er is wel een minpuntje, mijn camera stelt niet goed scherp na ja ik zit er wel eens 2 minuten mee bezig om de camera scherp te zetten.
Dan nu de batterij, de batterij is echt best wel groot met z'n 5000mah oftewel 5ah dat is heel veel en kan je er dus ook wel een dikke dag mee doen, maar je moet wel lang opladen. En als laatste nog de look, de telefoon is best wel groot en is echt groot wel handig. maar de camera opstelling en de aluminium rand is echt heel mooi. de vinger print werkt altijd en is mooi verwerkt in de knop daarom handig.

Anoniem 01-07-2022

Super telefoon ben er zeer blij mee. Maakt zeer mooie foto's en reageert heel snel. Ben mijn oude telefoon al snel vergeten, wat een verschil