Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Type simkaart
nanoSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw op Kieskeurig.nl.

Harm27 26-01-2021

Prachtige telefoon! Super scherm en extreme accu!;

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Deze telefoon aangeschaft nadat ik al jaren de S serie gebruikte. Enige verschil van deze A serie ten opzichte van de S serie is dat de A serie iets minder snel is. Verder ben ik meer dan tevreden! Ik gebruik de telefoon heel veel, voor series kijken op het prachtige heldere grote scherm, muziek luisteren, appen en andere sociale media. S avonds wanneer ik naar bed ga doe ik hem aan de lader, de accu zit dan altijd nog voor meer dan de helft vol! Dat heb ik nog nooit eerder gemaakt. De camera's maken geweldige foto's en filmpjes in goede kwaliteit. Zelfs met weinig licht. Ook de selfie camera is erg goed. Geluid uit het toestel is helder en mooi. De grootte van het scherm is ook fantastisch! Dat kijkt zoveel fijner films en series dan een kleiner scherm. Ook voelt en oogt het toestel degelijk en kwalitatief goed en stevig aan. Geen goedkoop uiterlijk, maar een serieuze smartphone. Ik heb het toestel nu een maandje en heb nog geen minpunten ontdekt. Overigens is de prijs ook grandioos! Voor deze prijs zo'n groot en geweldige telefoon, dat had ik echt niet verwacht. Ik ben blik verrast. Samsung maakt mijn inziens altijd goede producten, maar dat zelfs de "budget" smartphones dusdanig goed zijn en zoveel kunnen, dat vind ik echt een compliment waard!

Anoniem 02-11-2020

Voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Ik ben niet zo technisch met een telefoon maar deze werkt heel makkelijk en zelfs voor een leek als ik

Daantjuhh2 20-10-2020

Beoordeling A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Mooi ding, is wel erg groot maar daar wen je wel aan. Hij heeft ook een prachtige camera. Hij is ook erg snel. Het enige nadeel is dat hij een lcd scherm heeft

Anoniem 02-11-2020

Mooi groot scherm doe er hetzelfde mee als die hel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Echt een toestel waar je blij van wordt mooi licht prima in de hand, veel mogelijkheden,
Dit toestel zal ik zeker aan prijzen. Prachtig groot en duidelijk scherm mooie fotos top!

Wicked witch 30-10-2020

Met een beetje geduld een vaardige vervanger voor

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Na 2 jaar intensief gebruikt gemaakt te hebben van een S9 heb ik de overstap gemaakt naar de A21s. Als eerste heb ik een vergelijk gemaakt tussen de A21s en de A51. De A51 is iets duurder maar omdat de verschillen nihil waren heb ik toch voor de A21s gekozen omdat ik hiermee niets hoefde bij te betalen bij het abonnement. Vanwege mede het zakelijk gebruik van het toestel heb ik 2 simkaarten in de telefoon. Dit werkt prima zonder problemen. Verder werkt de telefoon hetzelfde als mijn vertrouwde S9. Wat mij wel direct opviel was dat de A21s duidelijk merkbaar langzamer is dan mijn 2 jaar oude S9. Inmiddels heb ik enig geduld opgebouwd en geaccepteerd en ben ik erg blij met de A21s. Vooral de camera met de live focus optie is zeker een verbetering ten op zicht van de S9. De beeldsabilisator ontbreekt op de A21s dus hierbij is ook weer geduld nodig. Verder is de telefoon wel minder uitgebreid dan de S9 maar ik denk dat 9 van de 10 mensen met een S toestel maar 40% van het toestel gebruiken. Een voorbeeld van een optie die de A21s niet heeft ten op zicht van de S9 is bijvoorbeeld het lampje rechts boven wat brandt tijdens het opladen en het maken van een screenshot met een swip met de hand en het waterdicht zijn. Desalnietemin mis ik aan de A21s geen mogelijkheden die ik wel had met de S9. Voorheen voelde de A modellen budget achtig aan ten opzichte van de A modellen maar dat is bij dit toestel zeker niet het geval.

Anoniem 30-10-2020

Alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

De Galaxy a21s gekregen als bedrijfstelefoon. Dus het beheer ligt bij de IT afdeling. Maar de apps die zij geinstalleerd vertragen de telefoon niet. Hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Anoniem 28-10-2020

mijn samsung A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Ik ben er super blij mee.. het bevalt mij prima en de kleur van.mijn toestel Super gaaf..en alles doet het goed, makkelijk en licht in de hand

Jos 40 27-10-2020

redelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Toestel 2x volledig uitgevallen . Naar de winkel die resetten hem.Opgstuurd naar Samsung.Ik heb aangegeven dat ik graag een ander toestel wil, de A 41. Dat kon niet.
Zeer gebruik onvriendelijk is dat je hem in de hand moet houden en niet op tafel kunt leggen om de toetsen te bedienen. Links boven op het scherm is het toestel zeer ongevoelig voor aanraken, meestal 4 a5 keer drukken voordat het scherm reageert. Dit is ook bij mijn vrouw haar toestel, ook een A21s even oud. Ik wacht u antwoord af.

Anoniem 25-10-2020

vreemd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

ik heb een a21s 64 gig gekregen leuk apparaat om te zien maar vind het vreemd dat ik met mijn oude s8 gewoon 4g+ krijg en veel sneller internet heb via tmobile en met dit toestel alleen 4g en geen + en ook veel trager internet klopt dit want als ik de specs vergelijk (netwerk) dan hebben beide toestellen de zelfde band ondersteuning

Matthijs8 28-02-2021

top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

echt een top telefoon! wel na een keer te laten vallen gelijk helemaal kapot en kan er nu niks meer mee. voor de rest is ie top

Fn49 27-02-2021

Mooi uiterlijk en werkt erg goed. Snel en betrouwe

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Snel. Makkelijk apps en data opzetten. Werkt beter dan verwacht. Duidelijk beeldscherm: helder en scherp. Batterij snel volledig opgeladen.

Lourens2007 26-02-2021

Geweldige kwaliteit, geen problemen mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Alles aan de smartphone bevalt me, het uiterlijk het design, ik zie dat overal aan deze smartphone is nagedacht.

Jan 52 25-02-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Nu een paar weken met telefoon aan het werk. Voor mij prima formaat, goede foto's, zeer snel en uitstekende batterij.
In een woord een aanrader.

HvdB 24-02-2021

Goede prijs-kwaliteit phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Voor het aankoopbedrag erg complete telefoon met ruime opslag. Blij mee. Soms wel ietsje trager dan mijn oude S8+. Verder tevreden!

Anoniem 21-02-2021

De beste telefoon die er is

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

De accu gaat super lang mee na 1 dag nog 80 procent en hele goeie camera's en de hoofdscan en vingerprint doe het altijd goed top telefoon.

Gijs65 21-02-2021

Super handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Ik ben een wat oudere man (65) en op aanraden van mijn dochter deze Samsung aangeschaft , ik ben er erg blij mee , zeker voor deze prijs

Anoniem 20-02-2021

Geweldig super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Bevalt mij uitstekend heb er veel plezier mee en de mogelijkheden zijn uitstekend blijf mij nu nog steeds verbazen ook blij f ik nog steeds nieuwe dingenontdekken

Jarnii08 20-02-2021

Mooie en fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Heel fijne telefoon eerst had ik een apple. maar ik vind dat samsung een betere camera heeft en je wendt ook snel aan de functies.

Evert1960 20-02-2021

Galaxy A21s

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / blauw

Het is een zeer mooie en goede telefoon, ben zelf niet erg handig met de telefoons maar als je er even voor gaart zitten gaat dit heel goed maakt zeer mooie foto's ben zeer tevreden. Ik raad aan om dit toestel te kopen, ook de luidspreken ben ik zeer tevreden over klinkt goed en hoort niet blikkerig wat je vaak hebt bij andere telefoons. moet wel zeggen weet er nog niet alles van maar dat komt omdat ik hem net heb, maar dat komt helemaal goed. heb er de volste vertrouwen in een pracht toestel.

Anoniem 20-02-2021

Prefect

Niets aan toevoegen ..
Eén geweldig prachtig mooie toestelletje Galaxy A21s ...
Maakt prachtig mooie foto's filmpjes..