Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G op Kieskeurig.nl.

Leon2vV 22-07-2021

Uitmuntend goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Hele fijne telefoon. Ik had hem kleiner verwacht, maar vind het niet erg dat hij wat groter is. Gebruik is makkelijk, zoals je gewend bent van Samsung.

Kruy1 22-07-2021

Mooi helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik heb deze gisteren ontvangen maar t voelt alsof ik m al heel lang heb. Tot nu toe een heel fijn toestel

Luxorinn 22-07-2021

Stelt niet teleur!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Was toe aan een nieuwe telefoon. Na een beetje onderzoek kwam ik bij dit model uit. Mooi scherp beeld, veel intern geheugen (En uit te breiden met een microsd) en heel belangrijk een lange accuduur. Mooi afgewerkt, oogt heel strak.

Top koop dus.

Twinshock 22-07-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Wat een snelheid tov mijn oude telefoon. Lange accu duur, mooie foto's, en supper snel door de menu's heen. Een echte aanrader voor wie een degelijke telefoon wil.

Persoonlijk doe ik wel lang met telefoon's dus indien je iemand bent die vooraan wil lopen dan zal je de S21 moeten nemen. Zelf kom ik van een S4/S8 af en dan nu de S20 :)

Leoniek84 22-07-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Het is een perfect toestel, ligt fijn in de hand mooi formaat!
Gewoon het ideale toestel ben er ontzettend happy mee.
Maakt onwijs mooie foto's veel bewerkings mogelijkheden.
In 1 woord top!!!

Anoniem 21-07-2021

Fantastische en makkelijk te bedienen telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik als Samsung fan ben ook over de S20 super tevreden. De foto's die het toestel maakt echt prachtig. En makkelijk en duidelijk in gebruik. Voor mij nooit meer anders dan Samsung.

GOEDE TELEFOON

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Met de Samsung Galaxy S20 Fan Edition is er nu een toestel wat eigenschappen heeft als een telecamera met 3x optische 'zoom' en draadloos opladen. Systeemprestaties en accuduur zijn prima voor deze prijs klasse.

S20 FE

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Fijne telefoon, prijs kwaliteit vergelijking is erg goed. Het scherm bevalt mij erg goed, vooral de 120Hz instelling. 5g is ook een mooie toevoeging.

Peacesleepers 21-07-2021

Groot scherm, goede batterij, prima camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik wilde een telefoon die klaar is voor het 5G netwerk, met een goede camera en een goede batterij. Al snel kom je dan uit op deze telefoon. Hij heeft een mooi groot scherm en heeft alles wat je van een Samsung mag verwachten. Het enige redelijk grote nadeel is dat je er geen oordopjes in kunt steken. Je bent dus al snel aangewezen op draadloze oordopjes die werken via bluetooth (ook geen straf overigens).

Sem Hup 20-07-2021

Geweldige Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De telefoon heeft een mooie uitstraling en is ook nog eens supersnel en je scrolt fijn door pagina's heen door de snellere verversingssnelheid. top telefoon als je het mij vraagt!

Tammie1303 20-07-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Heb de samsung galaxy s20 fe nu alweer 2 weken in huis en wat een top telefoon.
Het werkt snel, je scrollt makkelijk door je sociale media pagina's en wat maat die mooie foto's!
Ook de batterij gaat lang genoeg mee. Zelf ben ik heel actief op mijn telefoon.

Wat mij betreft zeker een aanrader!

Nikoz76 20-07-2021

Top Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Mooie telefoon met een geweldige camera. Hij s erg snel en de baterij gaat lang mee. Kortom een echte aanrader!

Arisha29 20-07-2021

Super camera en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Wat een super telefoon ik ben van de S9 edge naar de S20 FE gegaan wat een upgraden is dit. De camera is echt heel goed zowel de selfie stand als de gewone camera kraak heldere foto's. De besturing is super gebruiksvriendelijk. Ik hoef nooit te wachten tenzij er een update is in de playstore maar dat is logisch. Ik ben erg blij met deze telefoon lekker muziek luisteren onder de douche gaat heel goed met deze telefoon :)

Ark93 19-07-2021

Positief verrast!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De achterkant ziet er geweldig. Mat plastic van zeer goede kwaliteit, dat niet zo veel vingerafdrukken verzamelt, ziet er echt heerlijk uit. De camera werkt met grote lichtheid en legt beelden vast onder alle omstandigheden, plus korte, bijgesneden video's in een versneld tempo of ingekort zodat ze perfect zijn voor een aantrekkelijke GIF. Veel mensen zullen waarderen dat de Galaxy S20 FE 5G matrix wordt ververst op 120 Hz, al is er natuurlijk een optie om over te schakelen naar de standaard 60 Hz. Dit zijn rigide instellingen, dus de frequentie is vast, niet adaptief, dat wil zeggen, het verandert niet afhankelijk van wat je doet. De kers op de taart is een goed werkende batterij.  het houdt geweldig en één cyclus is genoeg voor ongeveer twee dagen. Voor de meest economische kan 4500 mAh natuurlijk een nog langere werktijd bieden. Ik vind het niet leuk dat de Galaxy S20 FE (5G) geen 3,5 mm jack-connector heeft.  Erger nog, de adapter wordt niet meegeleverd.

Hettie 19-07-2021

Super snelle mobiel

Pas ontvangen, helder beeld en sneller dan mijn A9 2018
Kan er verder nog weinig over zeggen omdat ik de S20 gisteren ontvangen heb.

Anoniem 19-07-2021

Goeie verbetering t.o.v. vorige Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Fantastische batterijduur, ook als het scherm helder staat en je veel schermtijd hebt gemaakt. Draadloos opladen gaat supersnel en het draadloos opladen van andermans telefoon is een fijne toevoeging!

Sander92 19-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Zoals (bijna) alles van Samsung top is, is de Galaxy S20FE een topmodel. Goedkoper dan de normale S20 en/of S21, maar zeker niet slechter.

Toestel voelt luxe aan, het beeld is perfect en ook over de camera kan ik alleen maar goede dingen vertellen.

Nu een maand in bezit en tot op heden geen seconde spijt gehad!

Daphne91 19-07-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Al jaren niets anders dan samsung gehad en nog steeds ontzettend tevreden
Supersnel, gebruiksvriendelijk en erg blij met het grote geheugen
Enige minpunt is dat er geen oordoppen bijj geleverd worden en aangezien er geen 'aux' poort meer op zit is dit best storend

Emiel2211 19-07-2021

Prima Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Goed toestel. Ligt lekker in de hand en is makkelijk te installeren. Scherm is goed alleen de achterzijde is van plastic, maar dat was ook vermeld in de omschrijving. Als je de telefoon straks toch in een hoesje doet dan merk je daar niets van. Een verbetering vind ik wel dat de aan/uitknop en de volume knop nu aan de zelfde zijde zitten(maar dat is een persoonlijke ervaring). De S20 FE draait op het bekende systeem en dat is prima de meeste functies zijn bekend met de gebruikers. Prijs technisch S20 FE goedkoper dan zijn broer de gewone S 20 maar dat zit hem in het materiaal wat is gebruikt. Voor de rest doet de S 20 FE niet onder voor de gewone S20 serie. Al om al Intern zijn beide telefoons aan elkaar gewaagt alleen de buiten kant is wat minder en daar bedoel ik de achterzijde mee.

Gerwinvl 19-07-2021

Snelle smartphone met uitstekende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De Galaxy S20 FE 5G nu enige tijd in bezit. Camera maakt mooie foto's en heeft ook prima aanvullende opties zoals filters, portret, panorama en nightview.
Telefoon werkt ook erg snel met de Snapdragon 865.
De vingerafdrukscanner in het scherm werkt bij mij wat moeilijk. Hier is het vrijwel nooit in 1x raak. Gelukkig werkt de gezichtsherkenning erg snel. Veel beter dan mijn vorige Galaxy S9+.
Al met al tevreden met deze aankoop!