Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 128 GB / groen / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 128 GB / groen / (dualsim)
6,4

Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush green / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush green / (dualsim)
6,4

Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

BurakG 24-04-2020

Geweldige telefoon!!! Dikke WoW 10/10!

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Deze telefoon is geweldig!
Een fijn scherm waar ik zonder moeite naar kan kijken. Youtube videos zonder enig ruis en gehaper op hoogste beeld kwaliteit. Fijne touch. Heel soepel. Maar toch even ergens een hoesje en screen protector zoeken. Dat vind ik dan wel zo fijn. En de batterij!! 6000 mAh! Prestatie: 10/10!!!!!!
Ik heb hem nu 2 dagen en de batterij doet het heel goed moet ik zeggen. Nog 60%! En ik heb al wat youtube, brawl stars, door de telefoon surfen, op het web surfen, en apps downloaden, achter de rug! De camera mag er ook wel wezen. Maak ik niet veel gebruik van. Maar wel een leuk klik geluid als je de camera aanzet. Een aanrader! Ook als cadeau!! Ik zie dat de M-series meer dan gewild zijn en nu ik er zelf een heb begrijp ik waarom ^^! Kon ik al soort van doen voor ik er een had. In en uit geweldig ook kwa specs.. Een budget telefoon met high-end specificaties! En de nieuwste android 10! Ligt lekker in de hand. En kan niet genoeg nadruk leggen op de batterij. 6000 mah!!! Brawl stars ging ook heeeeel soepel. Binnenkort mobile legends op hoogste settings checken. Maar ik twijfel er niet aan dat deze toestel ergens tekort zal komen!
Mvg, Burak
80o_o08

gerard2 15-05-2020

geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

ik heb dit toestel nu 2weken geweldig toestel ,moet wel even wennen maar fotos zijn geweldig en lekker grote accu.jammer nog geen hoesje voor dit toestel .Ik raad dit aan .

Hilbrand Zuidema 27-01-2021

Amoled scherm plus zeer grote batterij.

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik sta versteld van deze geweldige Samsung Galaxy M 21 smartphone, en dat voor 176 euro wat ik betaald heb.
Prachtig Amoled scherm, zeer grote batterij, maakt prachtige foto's in de hoogste kwaliteit met veel beeldinstellingen.
In een woord een geweldig toestel. Ik sta echt paf zoveel kwaliteit voor zo weinig geld.

Pluspunten

• Mooi groot Amoled scherm
  • Mooie kleuren
  • Maakt fantastische foto's
  • Mooie grote opslag van 64 GB
  • Geluidskwaliteit geweldig goed.

Minpunten

• Nog niet ontdekt
  • Nog niet ontdekt

Rimmert 06-04-2021

Mooi ding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Mooi ding, wat erg prettig was dat alles van de oude telefoon zeer vlot op de nieuwe stond.
Enigste hele kleine minpuntje vind ik blik een knopje onderaan het scherm mis om de telefoon aan te zetten, maar dat is erg persoonlijk

Anoniem 06-03-2021

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Het toestel is makkelijk in gebruik.
Alles is snel over gezet van je oude mobiel.
Mooie foto's.
Alleen vind ik dat de batterij, voor een nieuw toestel, niet lang mee gaat, 1 dag (16 uur).

EnginDurmaz 28-12-2020

Hele lange batterij duur

super toestel
Ik heb nooit zo goede baterij gezien
Bij mijn S9plus moest ik elke dag opladen
Dit gaat 2 dagen mee
De rest werkt ook heel goed

Warsteiner 22-12-2020

Super accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Hiervoor altijd telefoons uit de S of note serie gehad. En ja je merkt iets verschil in prestatie maar niet zoveel wat voor mij met mijn gebruikte programma's het prijsverschil verantwoord. Daarnaast heb ik voor dit specifieke toestel gekozen voor de grote van de accu. Heerlijk weer eens bijna 2 dagen met je accu te kunnen doen

Agnes6355 17-12-2020

fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Ik heb altijd een Apple gehad en dit is mijn eerste Samsung, moet zeggen dat alles overzichtelijk is.

Samsung galaxy m21 03-11-2020

Samsung galaxy m21

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / zwart / (dualsim)

Lekker snel
Enorme accu
Aanrader lekker goedkope telefoon
Ziet er goed uit
Aanrader
Goede handleiding
Prima mee te werken

Pluspunten

• Dikke accu
  • Ziet er ook nog prima uit

Minpunten

wenmp44 15-04-2021

lange batterijduur en mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

fijn apparaat! zeer goede prijs kwaliteit verhouding! op enkele puntjes inleveren met deze versie (opladen via snoer bijvoorbeeld) maar niet erg. wat een mooie foto's maakt deze telefoon! super heldere kleuren! formaat van grote scherm ook fijn. wel een redelijke zware telefoon maar ook dat is verder geen probleem mij. kan iets sneller switchen tussen programma's, maar wanneer je niet al teveel open hebt staan, geen problemen. zou deze aanraden die een iets kleiner budget heeft om te besteden. top toestel!

Roosenboom 19-03-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Ik ben zeer blij met mijn M21, batterij gaat lang mee en het grote scherm is super fijn. Makkelijk in gebruik. Maakt hele mooie foto's. Meer dan tevreden. Ben overgestapt van apple naar Samsung en heb er geen spijt van.

Anoniem 12-03-2021

Goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Ik vind het een goede telefoon de camera is goed en de accu gaat lang mee je hoeft je telefoon bijna niet meer op te laden ik ben er heel blij mee

Anoniem 05-03-2021

Fantastische prijs/ kwaliteitverhouding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Ontzettende fijne telefoon. Wilde bij prijs/kwaliteits verhouding meer sterren invullen maar dit kan niet. Mooie duidelijke telefoon. Zelfs voor een digibeet als ik. En maakt fantastische foto's. Kortom erg blij mee.

Otte2010 03-03-2021

Hele mooie telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Fijne telefoon en lekker groot formaat camera vind ik ook best wel scherp beter Dan mijn oude telefoon. Ga zo door Samsung!!

Imre123321 28-02-2021

Goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Deze telefoon kan ruim een dag mee als deze intensief wordt gebruikt. De functies op de telefoon werken goed. Verder is het scherm van goede kwaliteit.

Pat987 27-02-2021

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Galaxy M21 is een heel fijn toestel. Makkelijk in gebruik, een goede camera, een batterij die 2x zo lang mee gaat dus je kunt makkelijk 2 dagen met je telefoon werken...ook dan nog niet leeg. Mooi design. Niet te duur. Kortom een echte aanrader!

Arendien 23-02-2021

Goede koop!

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Ik gebruik de telefoon ruim een week en ben soms nog wat aan het zoeken, maar zal aan mijn leeftijd liggen (66) en niet aan de telefoon. Mooie foto's, weinig aan de lader . Heel blij met de aankoop!

Rayval 23-02-2021

Strak design, batterij goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Met name de lange gebruiksduur van de batterij is prettig. Gebruik de telefoon gehele dag door. Snel overschakelen van de apps

JPS59 22-02-2021

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Prima toestel. Mooi groot beeld en giga handig door via smart switch gegevens van oude toestel over te zetten. Alles werkt direct goed.

Anoniem 22-02-2021

Ideale gebruikersgemak!

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / groen / (dualsim)

Mijn ervaringen met de M21 zijn alleen maar positief! Ik vond get al ideaal dat je bijna geen moeite hoefde te doen om alle gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon te krijgen!
Het bedieningsgemak is ook heel erg goed! De instellungen om de telefoon voor jezelf makkelijker in te stellen zijn ook perfect. Dit is de eerste telefoon waarmee ik direct goed kon werken en aangezien mijn leeftijd van 55 jaar heb ik er al meerdere versleten.
Ben al jaren fan van Samsung en daar blijf ik bij!
Samsung! Ga zo door!