Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)
6,1

6,7

6,7
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Mailin88 18-06-2021

Geweldige telefoon voor deze prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb altijd voorheen de nieuwste en duurste telefoons gehad. Maar deze ronde had ik daar het budget niet voor. Bij veel zoeken en vergelijken is mijn keuze op deze gevallen. Dit is top toestel , vrij snel en ook groot. Dat deze groot is vindt ik fijn om netflix te kijken maar ook om de spelletjes die is speel, een mooi groot beeld. Ook heeft deze veel geheugen en dat vind ik heel erg fijn, want ik maak altijd veel foto's. Dit toestel maakt ook hele mooie foto's doormiddel van meerdere camera's. Het enige nadeel wat ik wel vind is dat dit toestel niet waterdicht is en daar moet ik heel veel rekening mee houden. Ik ben super blij met dit toestel en zou hem niet meer willen missen.

Anoniem 16-06-2021

Samsung A71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel. Kon makkelijk mijn gegevens overzetten naar de A71. De grote met film kijken is ook fijn omdat je je scherm full screen kan. Muziek is goed mooi geluid. Fijne camera's 1 goede front camera en 4 back camera's kan heel gedetailleerde foto's maken. De besturing is ook prettig van het toestel. Verder batterij heeft een lang levensduur van 2 dagen zit je veel op je telefoon gaat hij 1 dag mee de batterij.

Romfei 16-06-2021

Valt tegen voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

T werkt allemaal weinig intuïtief, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Op mijn vorige inmiddels 3 jaar oude telefoon was ik binnen een dag thuis, maar dat lukt mij nu niet.

Aram2008 11-06-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Het product is heet perfect en ik ben heel blij met de aankoop van hem.
Alle functies werken goed!
En het is heel fijn om hem te gebruiken!

Anoniem 10-06-2021

Fijn en modern

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Prima telefoon voor dagelijks gebruik. Mooi scherm/achtergrond de baterij gaat langer mee. Camera en fingerprint scanner vallen tegen op, ook snelheid van de telefoon is soms matig.Video's en games komen zo veel beter over en zien er realistischer uit. Prima product. Camera valt me toch nog een beetje tegen, maar werkt prima met veel licht. 128 GB aan opslag in de telefoon is ideaal voor als je Spotify of Netflix wilt downloaden.

Minpunten:
Matige vingerafdrukscanner
Niet de krachtigste hardware
Geen stabilisatie 4K-video’s
Aan de dure kant

Anoniem 08-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijke smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Multimedia koppeling is zuper zelfs van een ander merk overstappen naar de samsung ging heel gebruiksvriendelijk

Tjerry 07-06-2021

Groot scherm, super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Na 4 jaar weer terug bij Samsung. Een geweldig product ( net als de koel/vriescombinatie van Samsung) .Handzaam snel maakt mooie foto's voor Strava. De stopwatch voor het planken. Nooit meer een ander merk. De volgende TV wordt ook Samsung.!!

Femmie79 03-06-2021

Super fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Moest even wennen. Hiervoor een S10 knoppen zitten net wat anders als bij de A71. Maar de A71 doet niet onder bij een S10. Het is een fijn snel toestel