Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Type simkaart
nanoSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Ik heb altijd een samsung telefoon gehad en dan altijd uit de S lijn. Voor het eerst een A71, maar ik kan niet anders zeggen dan dat deze fantastisch is! Helder van beeld, mooie foto's, snel en noem maar op.

Kire62 28-02-2021

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

De budget telefoon van Samsung is vergelijkbaar met de Apple SE 2020, maar is goedkoper en heeft bovendien betere features. De camera is uitstekend en het beeldscherm heeft een perfect formaat.

All in telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Zit vol met functionaliteiten, voor elk wat wils. Mooi groot scherm waardoor alles duidelijk weergegeven wordt, echte aanrader. Maakt prachtige foto's!
Beste keus ooit

Wyb B 28-02-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Prima telefoon die alles doet wat ik van een telefoon verwacht. En voor een redelijke prijs. Klasse.

Nathan2005 28-02-2021

Scherm Accu Helderheid Camera Vingerscanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Mijn ervaring met deze telefoon is heel erg goed tot nu toe. Ik heb geen nadelen gevonden sinds ik deze telefoon heb gekozen en mij oude Galaxy s8+ weg te doen. Ik vond deze upgrade het echt waard het is een snelle telefoon heeft een mooi scherm en de camera's doen ook wat ze moeten doen ik ben helemaal tevreden. Ik zou graag feedback willen geven maar ik heb nog niks slechts gevonden. Ik zie alleen maar goeie dingen,De telefoon is ook goed beveiligd met de vingerscanner onder het scherm. En het is ook vrij groot scherm maar dat vind ik juist prettig dat is ook een van de redenen waarom ik dit toestel heb gekocht

Anoniem 28-02-2021

Geweldige kwaliteit voor een goede prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Het bevalt mij heel erg goede kwaliteit foto's en het geluid kan super hard en ook heel snel goede functies en gewoon een lage prijs betaal je voor dit topproduct.

Jastepa 28-02-2021

Van s7 naar de a71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Stapje terug qua serie ivm prijzen van de S serie. Goed display. Kan geen nadeel vinden dat het een A serie is..werkt top

Anoniem 27-02-2021

Gebruiks vriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver

Doet wat in de advertentie staat.als een oudereman van 74 jaar er mee om kan gaan dan moet het iedereen toch lukken!