Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Marielle 1 01-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super telefoon gemakkelijk te bedienen en niet al teveel poespas erop duidelijk beeld en maakt goede foto's

Anoniem 21-11-2022

Zeer goede prestaties

Deze telefoon download snel en heeft veel opslag. Ik heb deze telefoon sinds kort en het bevalt me goed.

Sverre van der feen 20-11-2022

Ik heb mijn Samsung galaxy a51 al best lang en ben er best wel blij mee, je betaalt niet zo veel maar toch krijg je een best redelijke telefoon.

Anoniem 17-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig product , fijne bediening , aanbevolen aan kennis sen ,iedereen vind hem mooi , slank toestel

Bvit 17-11-2022

Super ben zeer tevreden 1 opmerking de meldingsplicht geluiden zijn te zacht. Ik zou verder niet weten hij is gewoon super

Joop Pommerel 16-11-2022

Fijne niet al te grote smartphone

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne telefoon ligt lekker in de hand!!!!!. )apps werken allemaal prima.Batterij voldoet heel goed!!@

Anoniem 14-11-2022

De beste mobiele telefoon voor mij

Deze telefoon is precies wat ik nodig heb. Simpele bediening, goeie camera en ruim voldoende geheugen. Toen mijn vorige Samsung Galaxy A51 begin november werd gestolen, heb ik meteen weer exact dezelfde aangeschaft.

Anoniem 01-11-2022

Voor mensen met een budget, super

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor mensen met een budget, heeft samsung goed na gedacht voor de mensen al ik. heeft alles wat een bijna dure toestel nodig heeft

Max Jan 23-10-2022

Mijn 1ste Samsung en ben er heel erg content mee. Volgende word ook weer een Samsung. Wekt ook perfect samen met mijn Samsung Watch.

Pieter015 19-10-2022

Goede kenmerken en na updates sneller geworden

Makkelijk in gebruik, fijne opties en na update sneller geworden. Zeker een aanrader om aan te schaffen door de prijs kwaliteit verhouding

Rick_22 19-10-2022

Goede telefoon voor een kleine prijs.

Ik heb de galaxy A51 nu 3 weken, het toestel reageert snel en voldoet aan alle verwachtingen. Het fijnste van alles is dat de telefoon stopt met lade als de batterij 100% is

Anoniem 18-10-2022

Mooie foto's en Makkelijk in gebruik

Fijn in gebruik hij maakt mooie foto's de grote is ook fijn mailen gaat ook heel goed en ik gebruik de calculator vaak

LaarJ 14-10-2022

Voor een lowbudget telefoon is dit zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteitverhouding. De camera is ook prima.

KV1973 14-10-2022

Een mooie telefoon, super makkelijk in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb al jaren samsung telefoons, zou ook geen ander merk willen
Super makkelijk in gebruik, maakt goede foto's
Batterij gaat lang mee

Nigel Tonigold 13-10-2022

Mooie en snelle smartphone

De smartphone werkt snel en heeft een mooi groot scherm. Camera is wat aan de matige kant maar dit stoort mij niet. Batterijduur is goed en ik kom er 1,5 dag mee door.

Ricardo Pronk 08-10-2022

Hele goede telefoon voor een prima prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze telefoon nu ongeveer anderhalf jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee! De camera is echt heel goed voor een telefoon met deze prijs. Ook het formaat bevalt me prima, niet te groot maar ook niet te klein. Doordat de telefoon een goede opslag heeft, hoef je eigenlijk geen rekening te houden met een vol fotogeheugen of iets dergelijks. Ik heb eigenlijk nooit iets gehad van, dit is niet zo fijn of dat bevalt me niet, oftewel een hele fijne telefoon. Ik raad dit product zeker aan voor mensen die niet te veel geld willen uitgeven aan een prima telefoon.

Sylvie77 07-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden met het toestel, gebruiksvriendelijk, snel. Enkel de camera maakt niet zo'n duidelijke foto's (wazig) , heb het toestel nu 2 jaar en de batterij gaat nu wel snel leeg. Jammer dat je noet draadloos kan opladen

Anoniem 05-10-2022

Ik vind het een fijne goeie telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een goeie telefoon het werkt goed en de apps Zijn Goed en een goede kwaliteit camera ik geef Samsung een 10+++++++

Dalòng Bickes 02-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed design, mooi formaat en technisch goed in elkaar gezet.
App werken altijd goed en telefoon is ook na 2 jaar nog erg snel.
Goede camera voor mooie foto's, aan beide kanten.
Opstarten duurt wel aardig lang vergeleken met de Samsungs van eerder

Anoniem 02-10-2022

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Een prima toestel, doet wat je van een toestel in deze prijsklasse mag verwachten,
Goede prestaties, redelijke lange batterijduur, prima prestaies fvan de ingebouwdecamera's
Kan eigenlijkk geen negatieve aspecten aan het toestel ontdekken, ben er erg tevreden over