Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Anoniem 23-09-2021

Geweldig uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Super goed toestel, prachtige foto's met de 4 camera's ik wil niet anders dan samsung, het toestel kast mij nooit in de steek, de kers op de telefoon taart

HJ nu 21-09-2021

Voldoet helemaal aan verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Snel duidelijk, zoals beloofd. Prima voor mijn werk. Meertalig. Meerdere tijdzones geen probleem. Functies ruim voldoende.

Remeltje 20-09-2021

Prima toestel, super prijs/prestatie verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik had al een Samsung en ben heel tevreden met deze A51. Het overzetten van alle apps en gegevens ging heel snel. Jammer dat je dan wel nog een paar details zoals ringtonen etc en apart moet aanpassen die nam hij niet meer over helaas. Verder alles naar wens.

Pebepa01 20-09-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Overgestapt van A50 naar A51 dit is een hele verbetering o.a camera en bedienings gemak en scherm voldoende geheugen opslag

Anoniem 19-09-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Sinds in gebruik name alleen maar problemen.
* Schakelt aangevraagd uit,
* Samsung backup werkt niet optimaal
*De vorige mobiel de A71 beviel beter

Gietje 19-09-2021

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Prima telefoon, werkt perfect. Vele handige functies. Een telefoon met een hoog kwalitietsniveau, zoals je van een Samsung mag verwachten.

Anoniem 10-09-2021

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Het is uitstekend toestel met hoge capaciteit en vermogen. De knoppen aan één kant moet ik aan vinnen als het afsluiten met 2 knoppen tegelijk opdrukken

Ericj 19-08-2021

De A51 is geweldig, zo wel zakelijk al privé
Dual sim zeer mooie foto's mooi design.
Ik ben er zeer te vreden over.

jayjay2009 15-08-2021

De hele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Mijn telefoon deed eerst een keertje raar maar daarna werke hij weer fatsoenlijk het is een hele goeie telefoon hij heeft een goeie batterijduur goede kwaliteit ik raad hem zeker aan.

Anoniem 13-08-2021

Perfect toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ligt goed in de hand, niet zwaar, maakt mooie foto's, veel mogelijk heden. Was even wennen, erg blij mee. Wil hem niet ruilen voor de IPhone 11 van mijn man

Bert ji 12-08-2021

Heel erg slecht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Heel slecht toestel. Gebruiksonvriendelijk. Als ik vooraf had geweten dat het zo moeilijk te gebruiken is had ik hem nooit genomen.

micky7234 10-08-2021

top toestel, alleen ff wennen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

door omstandigheden 4 Jr geleden een Huawei moeten kopen. Ben blij weer een Samsung te hebben pfff terug bij the best

Carolienn 09-08-2021

Perfect comfort

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Fijne goed werkende smartphone voor een uitstekende prijs. De camera heeft een hele goede kwaliteit.

liyh 08-08-2021

Beste verandering

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik had jaren een hele oude iphone 5s en 6 en alhoewel de samsung a51 een "budget" telefoon is werkt hij toch als een "main series" telefoon. Mijn oude telefoon was zo verschrikkelijk ouderwets ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe telefoon. De batterij is echt super lang misschien geen anderhalve dag maar voor mij is een hele dag aan batterij wel meer dan genoeg. De camera heeft evenveel functies als een dure variant maar werkt echt super goed. De processor is hartstikke sterk en ik kan daarmee al mijn favoriete games in ultra settings spelen. Het scherm is super groot en ook nog eens 4k ik kijk nu echt al mijn videos perfect. Deze telefoon zal ik zeker lang houden anders is het nooit fout om over te gaan tot een nieuwere variant!!!

Umzula 04-08-2021

Eindelijk de goeie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben een hele poos bezig geweest met het zoeken naar een telefoon waarmee ik goed en snel mijn Libre 2 sensor (diabetes) kan uitlezen en die ook nog eens betaalbaar is. Gevonden in deze A51. Maar ook andere apps werken uitstekend. Na 2 maanden nog steeds de beste keus.

Kean26 04-08-2021

Geweldige details aan de telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De foto kwaliteiten zijn wonderlijk ik kon een foto maken van een vogel maken due aan het vliegen was en heel erg goeie kwaliteit

Rian67 01-08-2021

Geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben een samsung fan. Het gebruiksgemak, de opslagcapaciteit en vooral de camera op dit type zijn geweldig. Chapeau.

KeesL 30-07-2021

Samsung A51 doet wat 'ie belooft en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Na een 'uitstapje' naar de concurrent, weer terug bij Samsung. Dat is meteen vertrouwd en blijkt ruimschoots waar voor je geld te bieden. De A51 is geen 'flagship model' maar komt prima mee in dagelijks gebruik. Het toestel is handzaam, het scherm is responsief en beeld en geluid zijn prima (de camera is meer dan prima!). Ik hoop nog een tijd van de A51 te mogen genieten.