Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

TonBDe 18-01-2021

Top toestel voor een mooie prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Fijn middel groot toestel, helder scherm, veel geheugen en een goede snelheid.
Veel mogelijkheden met de camera. Fijn update beleid, we kunnen weer voor een paar jaar verder.

Bronno 18-01-2021

FANTASTISCH TOESTEL VOOR ZIJN PRIJS

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Waren opzoek naar een mid range toestel , en met de A51 hebben we deze naar onze mening gevonden. Met zijn mooie grote scherm en meer dan uitstekende camera kunnen we weer een paar jaar vooruit, en hebben een uitstekende vervanger te hebben gevonden voor de nog steeds prima werkende J3.

Marciano3 17-01-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Een heel fijn toestel. Ligt goed in de hand. Beeldscherm is helder met mooie kleuren. Camera is goed. Batterij gaat lang mee. Veel geheugen, wat fijn is als je veel foto's en video's maakt en veel apps wil downloaden.

Niekie67 17-01-2021

Mooie en geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Mooie vormgeving. Geweldige camera. Licht en scherp beeldscherm.
Geweldige telefoon echt een aanrader.

Adilba 17-01-2021

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Een heerlijke telefoon, lekker groot geheugen voor al mijn foto's, en de A 51 maakt ook prachtige foto 's,
Werkt lekker vlot, en ook de batterij gaat langer mee dan verwacht
Al met al een goede telefoon, blij met mijn keuze voor dit toestel

DDA51 17-01-2021

mooi glad en strak uiterlijk mooie materialen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Het is een mooi glad glazen toestel groot en scherp beeld mooi geluid. Eeen mooi ding voor relatief gunstige prijs

Bontmuts 17-01-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Heel fijne telefoon. Na een uitstap naar LG nu weer terug bij Samsung. Helaas geen budget voor de S serie, maar voor mij is de A 51 perfect. Had me geen betere telefoon kunnen geven.

Hugoclaus 16-01-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ben zelf als eerste overgegaan naar de A 51,na een zeer tevreden gebruik ook mijn dochter en vrouw er blij mee gemaakt. Ook beide tevreden gebruikers.

Anoniem 16-01-2021

geen email op telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Krijg mijn email ...@planet.nl niet op mijn telefoon ben een dag of drie mee bezig geweest toen maar gestopt. omdat winkels dicht zijn wacht ik er maar even mee.

Paulus6412 16-01-2021

Geweldig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Heb hiervoor een A7 gehad en mijn vrouw heeft een A50 allen merk ik dat deze A51 sneller is en is serie of film kijken een genot geworden met de scherpte van het scherm.
Ook zijn de camera's een genot om te gebruiken.
Vooral de nachtstand is een uitkomst.
Kortom prijs kwaliteit verhouding is ongekend en zal je nergens anders vinden in mijn mening

Mas83 16-01-2021

Mooie foto's, goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De telefoon op zich is goed, bellen/sms/appen gaat zoals het hoort.
Hij maakt mooie foto's en is handig in gebruik. Ook het volume op handsfree is erg goed, ideaal wanneer je even de handen vrij moet hebben.
Minpunt is wel echt de snelheid, de telefoon is zeker niet de snelste. Ook de batterij laat te wensen over, 1 dag en dan moet hij snachts echt aan de lading anders heb je halverwege de volgende dag een lege telefoon. Wat me ook verbaasde waren de oordopjes, ineens geen fijne in ear dopjes maar platte jaren 90 oordopjes.
De bixby functie kent slechts een paar talen, waar Nederlands niet bij hoort.
Wanneer je met oordopjes muziek luistert stopt de muziek regelmatig door een onduidelijke melding die niet terug te zien is.
Alles bij elkaar ben ik wel tevreden, maar vorige A types waren beter.