Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Anoniem 22-09-2022

Super fijne snelle en moderne telefoon, zeker een aanrader. Erg goed betaalbaar en goed formaat. Batterij gaat ook lang mee.
Top telefoon!

Anoniem 08-09-2022

Een mooie telefoon ik wil nu alleenmaar samsung een goed en fijne merk en een merk die ik eerdere zal aan raden

Anoniem 05-09-2022

Samsung Galaxy A51

Het is handig telefoon en het heeft prachtige camera.
Ik ben blij met samsung galaxy a51 ,want hij is al 2 jaar bij me en hij werkt heel goed.

Nineo 01-09-2022

De A51 is GEWELDIG

Ja hoor eindelijk heb ik de Samsung Galaxy A51!!
Ik heb de mobiel gekregen van mijn vader en hij doet het nog superrrr goeddd! Ik ben zó blij met deze mobiel, hij is NIET traag al heb ik er best wel veel apps op staan maar hij is dus NIET traag.

Ik zou zeggen: KOPENN

Ichedus 26-08-2022

Super fijn toestel voldoed volledig aan mijn verwachtingen.
De kleur is heel mooi. De grote is ideaal

Zaïr 20-08-2022

Beste telefoon voor de prijs

Dit is een hele snelle telefoon voor de prijs en dagelijks gebruik de Android 12 loopt heel lekker op dit apparaat zeker een aanrader

Anoniem 19-08-2022

Geweldig en mooi toestel

Makelijk en handig te bedienen, een goede camera, geen ingewikkelde instellingen, mooi vorm en formaat toestel

JolandaBV 18-08-2022

Wellicht inmiddels achterhaald door nieuwere modellen, maar ik ben erg blij met deze Galaxy A51. Alles werkt snel en goed, goede updates en goede camera

j**2@g**l.com 28-07-2022

Verschrikkelijke telefoon. Ontzettend langzaam en loopt snel vast ik heb hem nu een half jaar. De processor houdt er gewoon snel mee op waardoor hij langzaam wordt en vaak vastloopt. Het bereik van de telefoon is de eerste drie maanden goed en daarna gaat het bergaf. Ik kan niet eens meer bellen in mijn eigen huis omdat hij geen bereik heeft. Iedere keer dat de telefoon wordt opgestart dan gaat hij uit. Daarna automatisch uit en start dan automatisch na 4 a 5 minuten weer op.

Anoniem 24-07-2022

Een goed toestel die doet wat ik wil dat hij doet

Ik vind het een perfect toestel en zeker qua prijs want ik ben een tijdje gestopt geweest met de smartphone's en gewoon maar een simpel toestel gebruikt alleen maar voor te bellen en om sms mee te kunnen versturen, maar toen bleek wel weer dat je tegenwoordig gewoon niet meer zonder smartphone kunt en het bijna verplicht word.
Dus ik heb een Galaxy A51 en daar zit alles op en een mooi groot scherm en hij werkt voor mij perfect.
Heel goed toestel en ik kan hem iedereen aanraden! Goed gedaan Samsung!!!

Anoniem 19-07-2022

Very good phone with a good camera. Easy to use .

This product is incredibly good
Comparing its price. I recommend it for my family and friends.
And to clean

Eew22 11-07-2022

Ik vind het een goed werkend toestel. Het enige minpunt is dar de voor camera niet goed scherp stelt

Abdulatif 11-07-2022

Perfecten telefoon niet al te duur met goed camera

Ik vind het goed dat het zoveel gigabeid heeft en dat het niet makkelijk kpt gaat en dat de telefoon niet sloom is

Anoniem 10-07-2022

Ik ben zeer tevreden met samsung

De Samsung telefoons zijn altijd goed. Alles overzetten naar de nieuwe telefoon werkt goed. Ik weet zeker dat ik alleen maar samsung telefoons wil

Anoniem 10-07-2022

Goed prijskwaliteit voor deze telefoon

Deze telefoon heeft een goed prijskwaliteit voor wat je krijgt. Eigelijk is de prijskwaliteit te goed voor wat je krijgt, je hebt veel opslag, goed werkgeheugen waardoor de telefoon bijna nooit vast loopt en een mooi beeld en camera.

Anoniem 04-07-2022

Het is een goede telefoon als je een laag budget hebt. Hij werkt zoals behoren ook op langere tijd. Af en toe heb je een beetje last van dat hij na een lange tijd traag wordt maar verder is het top

gebruiksvriendelijk en duidelijk

Vooral voor gebruikers op mijn leeftijd (76 jaar) is dit het ideale toestel.
Duidelijk in goede instructies. Super foto"s

Maakt mooie foto's

Fijn toestel, maakt mooie heldere foto's. Makkelijk in gebruik. Gebruiksvriendelijk en niet al te lelijk

Anoniem 03-07-2022

Krijg klachten over mijn verstaanbaarheid

Ik ben erg tevreden over deze telefoon maar ik schijn niet lekker hoorbaar te zijn bij anderen (blikkerig)

Anoniem 01-07-2022

Super goede telefoon

De telefoon is goed en snel en het is fijn dat je veel opslag hebt. Er is 1 nadeel de batterij gaat wel sneller dan normaal leeg. Voor de rest super goed. Makkelijk te gebruiken.