Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Wallie 05-10-2020

Bijzonder goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een bijzonder goede telefoon met uitstekende prestaties, werkt soepel en snel met een uitmuntend scherm.

Pluspunten

• uiterst snel
  • goede accuduur
  • prachtig groot scherm
  • ligt goed in de hand
  • instellingen voor bediening met een hand

Anoniem 17-02-2021

Slecht kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Slechte kwaliteit vergeleken de s7 edge daar waar nog iets van kwaliteit zat. De s9 + was al vele malen slechter . Maar dit slaat alles 2x per jaar naar reparatie ivm of te koud was voor te laden of te warm voor te laden. Er zijn 2 keer de zelfde reparaties uitgevoerd maar heb er nu al geen vertrouwen in dat het nu de laatste jaar wel goed zal gaan.

Daiss 28-01-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Het is een fijne telefoon.
Ik ben nog maar tegen een ding aangelopen en dat is dat hij soms traag is. Voor de rest werkt alles perfect.

Wallie 23-01-2021

Groot erg duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik heb anders niet dan lof. Echter één klein minpuntje, het interne geheugen loopt erg snel vol zodat ik
vaak moet optimaliseren en opschonen. Over het geheel nomen erg tevreden. Het toestel is erg snel en maakt mooie foto's.

Pluspunten

• mooi groot en duidelijk scherm
  • erg snel
  • duidelijke menustructuur
  • veel mogelijkheden

Anoniem 22-01-2021

Schade

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Ik had de telefoon nog geen maand en het scherm was kapot doordat ik hem met hoesje en al op tafel had gelegt erg duur om hem te laten maken

Mis vis 19-01-2021

Niet alle aangegeven functies zijn werkzaam.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Op zich een aardig toestel met diverse functies, maar helaas werken diverse functies die aangegeven zijn niet. Voorbeeld gezichtsherkenning, scherm openen met vingerafdruk etc.

JTvdk 17-01-2021

Een geweldig en betrouwbaar app, comp en telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Maakt bijzonder goede foto's en films en de pen qua snelle notities maken.
Ik gebruik hem voor afspraken en als wekker. Ook voor films is hij goed bruikbaar!

Anoniem 07-01-2021

Mighty device

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

It has been a while since I purchased a note 10 plus mobile and I am very happy with the choice. The device is durable with a super battery and a screen with perfect colors with a large surface that allows you to enjoy games, watch movies and the pen plays a beautiful role in the device in controlling, writing and translating you are like someone carrying a laptop in his hands

Louwrens 03-01-2021

Perfecte student telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

De telefoon is perfect voor studenten ik kan dingen krabelen op mijn telefoon aantekeningen maken met de s pen het heeft een groot totaal scherm ideaal voor netflix verder kun je met de functies makkelijk tekst kopieren en je handschrift omzetten in tekst de s pen functie met de camera is ook super handig en de vingerprint op het scherm is zeler een mooie upgrade en niet te vergeten door hem 1 keer op te laden kun je de hele dag rond komen

Anoniem 01-01-2021

Super snel en erg mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Met een opslag van 512 GB en 12 GB ram, en uitstekend beeld is het een super snelle en fijne telefoon.

Anoniem 28-12-2020

Toestel van toekomst

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

I didn’t expect that.. it is so great mobile ,even beter than iPhone12..great design ,and ery speed mobile ..

Ivs34 25-12-2020

Beste telefoon die ik in tijden heb gehad!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

De ultieme telefoon voor wie graag multitaskt zonder in te hoeven leveren op prestaties.
En dit allemaal op een van de beste schermen die ik ooit gezien heb in een smatrtphone.
Batterij houdt het makkelijk een dag vol, en de spen is een ideale toevoeging om even snel wat te schrijven en te bewaren of een handig gadget als je bijvoorbeeld een foto van jezelf wilt maken op afstand.
Mijn conclusie? Beste allround smartphone die ik ooit gehad heb!

Ylou 21-12-2020

Tooooooppp

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Ik kan dingen met de note 10+ die niet eens met mijn laptop kunnen!
Het design, lay-out van de homepage en optie binnen de instellingen zijn zo fijn!!! Dit is een telefoon voor de mensen die een mobiel op zak willen als een verlengstuk van hun zelf!
Ik heb mijn iPhone in iedergeval verkocht ;-)

hlingng75 15-12-2020

Trage telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Ik heb een Huawei Mate 20 pro naast de Samsung Note 10 plus gelegd. Open tegelijk een spelletje. Bij Samsung duurt het bij alle spel langer om te laden.

Anoniem 25-11-2020

Geef mij de Note 9 maar weer terug

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

BIXBY leeft haar eigen leven foto's zijn wazig als ik ze via WhatsApp verstuur. Gaat opeens bepalen wanneer ik slaap en wanneer de telefoon in een stille stand gaat.

YM97 24-10-2020

Kenmerken van een hoge kwaliteit Koptelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Uitstekend kwaliteit, Design en prestaties. Het past perfect in het oor met 3 verschillende omhulsels voor het oor. Stiekem heeft het een noise canceling mogelijkheid als de buds+ goed in je oor sluiten.

Anoniem 22-10-2020

Mijn favoriete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

De camera is prachtig, de pen is nuttig en maakt alles makkelijker te gebruiken om.
Resolutie is super goed .ik ben erg blij met het

Anoniem 24-09-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Deze telefoon is top hij werk heel goed je kan alles doen wat je wil doen. Het beeld is zo goed scherp en mooi. Camera is goed en is haar scherp ik ben heel blij met deze telefoon.

Het design is prachtig mooie grrot scherm geen grote randen om de telefoon.

Sonay 24-09-2020

Note10+ beste telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

Ik ben al mijn hele leven bij Samsung en het bevalt mij tot nu en heb ervoor gezorgt dat paar van mijn vrienden zelf bij samsung komen

Asterix 17-09-2020

Super Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura black / (dualsim)

De Note 10+ geeft een heel nieuw idee aan een telefoon. Wie een Note gebruikt zou ongetwijfeld weten dat het echte powerhousen zijn. Maar de Note10 combineert dit met een stijlvol uiterlijk, super net display en een luxe Layout.
Ik kan de note 10+ aanraden voor iedereen die een telefoon gebruikt voor meer dan bellen.
Het is mijn beste maatje van Agenda, Email tot dagelijkse oproepen!