OPPO A91 128 GB / lightening black

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OPPO A91 128 GB / lightening black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l************@g******** 30-12-2021

Goede smartphone

Nu bijna 1 jaar. Nog steeds blij mee. Werkt goed en snel geluid is goed. Beeldscherm is top. Mooie foto's. Alleen de batterij zou iets langer mee kunnen

Pluspunten

• Scherm
  • Snel
  • Veel werkgeheugen

Minpunten

• Batterij zou iets langer mee kunnen

r**********@u********* 25-10-2021

Oppo een echte aanrader

Ik heb 8 jaren een Huawei gehad. En nav de negatieve vooruitzichten moest ik een ander merk proberen en dat is Oppo geworden. Ik heb tot nu toe geen spijt van mijn aankoop . Het is een mooi groot toestel om te zien makkelijk en vrouwvriendelijk in gebruik ja ik ben zeer tevreden het is zelfs beter dan de Huawei en dat zegt genoeg . Ja de Oppo is een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie duidelijke foto's
  • Handig groot toestel

l************@g******** 11-09-2021

snel goed en mooi

gewoon een goede smartphone.
echt een top scherm ook in vel zon licht.
toestel is snel veel werkgeheugen 8gb. en 128gb. opslag.
hij draait nu op android11 en color os11.1 na de updates geen problemen met de instellingen,alles nog zoals het voor de update was.
toestel maakt mooie foto's
de accu is wel wat snel leeg maar meestal kon je de dag wel door.

Pluspunten

• fotos
  • android 11
  • scherm
  • werkgeheugen 8gb en opslaggeheugen 128gb

Minpunten

• accu

Vnix 14-06-2021

zonde van het geld

Mooi beeld is het enige goede wat ik kan melden.
-Vermogen van accu valt zéér zwaar tegen; zelfs met uitsluitend standaard apps gebruiken (dus geen livestream muziek of film) minimaal 2x per 24 uur opladen.
-Na elke software update groot deel van je instellingen opnieuw instellen: veel zijn ongevraagd gewijzigd.
-"niet storen" kun je uitzetten in instellingen echter bij om het even welke app openen springt het toestel automatisch op niet storen zodat je geen (geluids) meldingen krijgt. Het enige dat je soms te zien krijgt is het mini pictogrammetje boven in de statusbalk maar ook dat is niet altijd het geval.
-Je bent geen baas over het toestel, het toestel is baas over jou.
Deze aankoop was zonder twijfel de allerslechtste die ik ooit gedaan heb en dat is inclusief een auto met lekke koppakking!

Pluspunten

• mooi beeld

Minpunten

• teveel om op te noemen

Temes 09-12-2020

Super snel toestel

Ik ben tevreden met dit toestel. Maakt mooie foto. Het is Snel met 8gb werkgeheugen. Genoeg oplag ruimte 128gb. Meer mogelijkheden.

Minpunten

• Met batterij doe ik anderhalf dag mee.