Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 11-04-2021

Heerlijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De Samsung galaxy S10 is heerlijk in gebruik. De apps zijn overzichtelijk te plaatsen, het volume is lekker duidelijk en het afgeronde scherm zorgt ervoor dat ik maximaal kan genieten van mijn films en series.

Anoniem 08-04-2021

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Hiervoor een Samsung Galaxy S9 gehad en vanwege wijziging van werkgever overgestapt op de Galaxy S10. Met de Samsung app heel eenvoudig alle apps en gegevens snel over kunnen zetten. Besturing is heel intuïtief. Van mij hoeft de telefoon niet weer nog groter te worden. Dual SIM is voor een werktelefoon ideaal. Voor een privé-telefoon is de prijs wel aan de hoge kant.

Far26 05-04-2021

Snel mobil

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De telefoon crashte snel, ik had ook een crash-ervaring en de dealer heeft hem binnen 20 dagen geretourneerd door het moederbord te vervangen en ik heb nog steeds een goede mobiele telefoon en ik ben tevreden

Chloe12 03-04-2021

Geweldig, hou ervan!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Een prachtige telefoon en de kleur ook! Screenshots zijn perfect en een groot scherm. Ook is het leuk dat het scherm zo groot is. Als ik foto's maak heb ik meerdere keuze's hoe ver de afstand is en de camera's zijn gewoon perfect!

Anoniemmm 02-04-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Veel mogelijkheden, vingerafdruk is soms een beetje lastig om in te schatten, maar dat went. Voor de rest perfect! Split screen mogelijkheid, extra functies zoals apps edge en nog veel meer om t makkelijk te maken!!!!!

Alex180 01-04-2021

Geweldig en snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De galaxy 10 is een echt super toestel. Snelle bediening en switchen tussen de verschillende apps. En hij maakt super scherpe foto's. En heeft een lange baterij duur.

WSTE 30-03-2021

Geen verdere verwachtingen meer van een smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Je kunt eigenlijk niet bedenken aan welke nieuwe eisen deze smartphone in de toekomst nog moet voldoen. Misschien een langere duur van de batterij maar verder.....gewoon geweldig. Ook de connectiviteit is uitstekend en je wordt als gebruiker niet gedwongen om verplicht deel te nemen aan andere betaalde en aan dat merk gerelateerde platforms. Heel prettig dit.

Tokan 26-03-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Zeer tevreden . Toestel doet wat het moet doen. Gebruiksvriendelijk.
Foto's prima. Geen functies die nooit gebruikt worden. Een aanrader.

Anoniem 26-03-2021

Hele fijne telefoon! Wel problemen gehad.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben sinds de Samsung s4 al trouwe klant bij Samsung. Ik heb nu iets langer dan een jaar de Samsung s10. Hele fijne smartphone die veel geheugen heeft en reageert enorm snel. Het beeldscherm vind ik prettig en is makkelijk te besturen. Helaas heb ik in 3 weken tijd twee keer mijn toestel moeten repareren. De eerste keer werd de gehele onderkant van mijn toestel groen tijdens het opladen. Dat was enorm balen natuurlijk, gelukkig kon ik het direct opsturen en had ik een dag later mijn toestel weer terug. Ik was weer tevreden en de service was netjes. Ik had daarom direct de Samsung buds live besteld. Twee weken later had ik jammer genoeg weer problemen met mijn toestel, hij bleef hangen in het opstart menu en resetten was niet mogelijk. Ik moest het dus weer laten repareren. Even naar de Samsung store geweest en twee uur later was mijn toestel alweer gemaakt. Laten we hopen dat mijn smartphone het nu goed blijft doen! Want ik zou het enorm jammer vinden als mijn toestel voor de derde keer kapot gaat. Ik heb vertrouwen in Samung en hoop dat jullie iets met mijn review kunnen doen.

Aletta B 24-03-2021

Superfijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben superblij met mijn nieuwe Samsung. Een mooie kleur (parelmoer), heel helder beeldscherm en een goed kwaliteit geluid, foto's en video's.

Dindar 23-03-2021

Geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De camera ziet er goed uit veel opties die je kan gebruiken en de telefoon heeft ook goede kwaliteit als je video's bekijkt

Anoniem 21-03-2021

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben erg tevreden over de camera. Samsung geeft veel tips over het gebruik dat bevalt me zeer goed. Foto's zijn haarscherp.

Middagam 13-03-2021

Goed toestel

Functie s zeer goed na de update naar Android 11
Enige nadeel is het scherm dat kwetsbaar is gezien ik veel in de industrie werk
Prijs is wel aan de hoge kant maar het is het toestel zeker waard

Silly78 04-03-2021

Een geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb de s10 gekocht ter vervanging van de s9 en de upgrade is zijn geld meer dan waard. De s10 is beduidend sneller, apps en pagina's laden veel sneller en zonder haperingen, prachtig beeldscherm, het interne geheugen is met 128gb een keer zo groot, de mogelijkheid om de Bixby toets te veranderen in een sneltoets voor welke app dan ook, en het, voor mij althans, grootste en belangrijkste verschil is de camera, wat een prachtige foto's maakt dit toestel, en de toevoeging van de groothoek lens kan ik al niet mee zonder! Twijfel je om te upgraden? Niet doen... Gewoon aanschaffen! Een echte topper.