Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Ikke76 19-10-2020

Top foon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Mooi groot scherm, prettig in gebruik, makkelijk menu, goed geluid en goede camera. Een echte aanrader

HP85 19-10-2020

S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Heb nog geen dingen kunnen vinden die me nie aan staan, wat ik eerst op mn laptop deed, doe ik nu op mn gsm, erg tevreden en doet het goed.

Anoniem 19-10-2020

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

De telefoon is heel snel en fijn om te gebruiken, maar de batterij-duur is niet erg lang sinds dat ik wireless charching uitprobeerde, dit is helaas wel een klein nadeel nu dat mijn telefoon sneller leeg gaat laatste tijd.

Anoniem 18-10-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik hoe heel veel van de s10 en ik gebruik hem al een jaar en nog nooit kapot gegaan en het is een echt goed telefoon!

Tinusprive 18-10-2020

Prima telefoon, behalve de wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Wifi ontvangst is vergeleken met de note 9 erg onder de maat. Jammer van een telefoon van goede klasse

Emilyfemke 17-10-2020

Ik wil alleen maar samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Het is een heel goed toestel hoewel ik over de s 9 ook tevreden was vind ik dat ik hier nog mooiere foto's mee kan maken.

DanielKi 16-10-2020

Snel, duidelijk en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik kwam van een iPhone af en was bang voor de overstap. Maar het is een heel mooi product. Ook de overgang ging probleemloos.
Lekker snel en duidelijk en eenvoudig in de bediening. De fotos zijn veel mooier dan die van de iphone

Anoniem 16-10-2020

Voldoet helemaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ben heel tevreden met deze telefoon. Maakt mooie foto's en heeft al menig mooi moment vastgelegd.
Is makkelijk in gebruik.

Charvdm 16-10-2020

Erg goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu sinds juni en ben tot nu toe erg tervreden! Loopt nooit vast en de batterij gaat ook lang mee! Overigens merk ik wel dat ik had verwacht dat de camerakwaliteit in het donker over het algemeen net iets beter zou zijn. Ook maakt de camera vaak de foto heel erg donker als er 1 licht component in zit. Overigens is de camera nog steeds heel erg goed en maakt deze met de juiste belichting hele mooie en professionele foto's!

Aniek2711 14-10-2020

Geweldige telefoon

1. Het was heel makkelijk om alles om te zetten naar deze telefoon
2. Geweldige camera.
3. Groot geheugen
4. Goed bereik voor allerlei spelletjes
5. Makkelijk behandelbaar

Anoniem 13-10-2020

Hele veelzijdige en gebruiksvriendelijk telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb de galaxy S10 nu 2 maanden. Hij bevalt me enorm goed. Hij is snel en heeft genoeg interne geheugen om de apps te draaien die je graag wilt.
Daarnaast heb je zelfs ruimte voor een mini sd-kaart zodat je alle foto's niet in een cloud hoeft op te slaan.
De camera's hebben zeer goede specificaties.
Enige puntje vindt ik de kleuren waarin die uitgebracht is. Alleen zwart is echt iets voor mannen. Ze mogen wel wat aardsere en warmere uitvoeringen uitbrengen.

Anoniem 13-10-2020

Best Phone ever..

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

hoi fantastische telefoon, mijn vorige was een A5 2016 en dit is zo veel beter. schitterde foto's grootte opslag en zeer fraai scherm. al met al een aanrader om te kopen.

Anoniem 11-10-2020

Werelds

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim)

Telefoon heeft mooi helder beeld, reageert lekker snel, sneller dan mijn laptop :-), maakt mooie foto's het is gewoon een Samsung zoals je van een Samsung verwacht. Ik ben er blij mee.
Ik mis alleen de led meldingen, dat is wel een klein min puntje, sorry!