Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wilaup 19-05-2022

Eindelijk weer een Samsung

Ik had vorig jaar mijn s8 ingeruild voor een ander merk wat een drama hef was of ik terug in de tijd ging eeuwen wachten voor er een app was gestart of ineens zomaar iemand uit mijn lijst bellen zonder dat ik dat aan hem vroeg of hij ging spontaan uit.
Het enige minpuntje is dat de batterij niet zo lang meegaat van mijn s10 voor de rest eindelijk weer een Samsung

Gé Janssen 15-05-2022

Prima Telefoon

Prima telefoon die makkelijk te gebruiken is. De camera is van goede kwaliteit, het geluid is prima!

Anoniem 12-05-2022

Geweldig scherm

Helemaal top, ........................ . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..

Robbins 11-05-2022

Super goede telefoon, raad het echt aan!!

De telefoon bevat heel goed alleen de batterij is niet super maar wel gewoon goed. De foto's zijn heel mooi en de snelheid van deze telefoon is echt super loop nooit vast! Ben er echt blij mee

Anoniem 11-05-2022

Hele goede telefoon voor goeide prijs!

De specificaties zijn uitstekend, snell response, goede camera, enige wat wat onhandig is is de positie van de scherm kant camera. buiten dat pirma apparaat!

NielsRev 11-05-2022

Uitstekende telefoon

Mijn vorige telefoon was een s8 edge en ik ben blij met de verschillen. De s10 is veel sneller + meer settings + betere camera.

Anoniem 09-05-2022

Lekker snel en geweldig scherm

Het is super fijne telefoon die lekker snel is en een goed scherm heeft met fijne kwaliteit. En waarvan de batterij lekker lang mee gaat.

Anoniem 06-05-2022

Meer dan ik had verwacht

Deze telefoon heeft en is meer dan ik had verwacht. Ik ben hem nog steeds aan het ontdekken maar de functies die ik nu al tegen kom zijn waanzinnig goed. De camera, video opnames, geluidskwaliteit etc....

Wail 06-05-2022

Camera van s10

Ik ben heel blij met de camera's een mooi beeld kwaliteit en voor een redelijke goede prijs ik vind dit echt een aanrader

Jwolthers 05-05-2022

Geweldige telefoon!

Fijne telefoon, goeie accu. Kan meerdere dingen tegelijk doen op de telefoon, daarnaast is het beeld haarscherp.

Anoniem 04-05-2022

De Samsung s 10 bevalt mij super goed.
Handig om mee om te gaan. Maakt hele mooie foto's. Echt een aanrader

Au3girls 29-04-2022

Super veel apps van samsung te gebruiken

Ik ben echt super blij met mijn Samsung S10. Heb direkt alles geïnstalleerd en maak nu elke gebruik van de Samsung Health app. Met.behulp van gerichte sport trainingen kun je op elke level meedoen.
Kwaliteit van de foto's is echt prachtig.

Anoniem 29-04-2022

Makkelijk in gebruik

Geweldig toestel, heel makkelijk in gebruik.
Maakt geweldige foto's, en heeft een super helder en hard geluid, harder ten opzichte van andere merken smartphone.

Sebastian06 28-04-2022

Heerlijke telefoon

Ik ben zeer tevrede met mijn s10 ik heb hem nu een weekje en ben echt tevrede over de kwaliteit je merkt wel (want ik had de s9+) dat de telefoons lichter maar ook kleiner /groter worde want ik merk wel dat het scherm het zelfde is gebleven maar de telefoon zelf kleiner is verder war veel mensen aan ergeren is de camera ik vindt hem handig want ik heb een app en die doet een rondje er om heen die je baterij laat zien en de kleur ervan verandert als hij lager wordt en de circle kleiner verder de kwaliteit van de speakers vindt ik echt heel goed de bel/boven speaker is behoorlijk hard vergeleken met mn oude waardoor ik meer het gevoel heb dat t uit me telefoon in t midden komt tijdens film kijken als ik dobly atmos aan hebt en je telefoon horizontaal merk je wel echt dat t meer van links komt of rechts verder is hij heel snel en gebruikers vriendelijk de batterij is ook best goed ik zit de heletijd op tiktok en dat oakt best veel batterij maar hij houd echt kang vol

Anoniem 25-04-2022

Fijne telefoon

Ik heb het heel lang tegengehouden om en Samsung te nemen maar nu heb ik de s10 en ben er super blij mee .

Melita 18-04-2022

Zeer goeie telefoon!

Fijne telefoon. Goeie kwaliteit. Niet te groot.

Enige nadeel met de edge is dat een screenprotector niet blijft zitten.

Anoniem 18-04-2022

Ik vind hem geweldig

Ik heb de telefoon nu al ongeveer een week en heb alleen maar plezier mee gehad. Ik heb nog geen problemen er mee gehad. Hij heeft voldoende ruimte voor spelletjes en foto's. De camera die is geweldig.

izak967836 13-04-2022

Goede telefoon

Het is een goede telefoon, maar het is niet heel fijn dat het scherm ''curved" is.

voor de rest zeker een aanrader

fv1234 12-04-2022

Hele fijne telefoon

Ik heb de telefoon nu een week en ben er erg tevreden mee. Ik vind de dubbele simkaart en hij maakt goede foto's. Prijs-kwaliteit is super, met zo veel nieuwere telefoons op de markt was ik een beetje bang dat ie tegen zou vallen of dingen niet zou kunnen maar dat is absoluut niet het geval! Enige wat beter zou kunnen heb de batterij-duur, ik moet hem nu toch wel zo elke dag/1.5 dag opladen.

W3sse 11-04-2022

Geweldige telefoon

Heb hele goede ervaring met de samsung s10. Heb nu mijn 2de 1ste laten vallen was balen . Maar gelijk weer s10 gekocht. Is makkelijke telefoon met veel opties .