Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim) - Reviews

6.1 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

ellen11 26-07-2020

Kenmerken A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

goede telefoon, snelle wisselingen.

Het inzoomen van de camera valt tegen en helaas is hij niet op te laden via een externe schijf

NATIE 1968 20-07-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Mooi toestel, echt wat ik van Samsung gewend ben. Leuke extra opties, waar ik eerder nog nooit van gehoord had.

Anoniem 18-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

ik heb al jaren de Samsung. Ik ben altijd tevreden en de telfoons ook en tv. De A41 is goede telfoon was in het begin moeilijk te snappen ik kwam van de a5 2017 dus dit was wennen.

JohnV12 18-07-2020

fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Deze telefoon heb ik een paar weken in bezit. Het is even wennen ten aanzien van mijn oude telefoon, maar na even wennen werkt het prima. Zitten veel functionaliteiten op. Alleen vervelend dat apps al Facebook ik niet van mijn telefoon kan verwijderen en samsung daily werkt ook niet zo fijn als Google news. Die zou ik (als het mogelijk was graag willen vervangen). Dus hardware is goed. Software is minder fijn.

Spock0000 15-07-2020

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Formaat van toestel is precies goed, ligt goed in de hand. Opslag ruimte voldoende. Krachtige camera, maakt mooie en heldere foto's.

RB62 14-07-2020

Gemiddelde kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Telefoon valt met alles in het gemiddelde segment, behalve met het scherm, dat is zeer duidelijk en beter dan gemiddeld

Anoniem 14-07-2020

A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

sinds ik mijn mobiel aangeschaft heb, heb ik er geen problemen mee gehad en doet die alles perfect. Hij werkt snel en heeft goed bereik.

Anoniem 13-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

ik heb deze telefoon nu een tijdje en hij bevalt goed. Alleen ben ik niet heel tevreden over de vingerscanner die doet het niet altijd.

mirjan 1960 13-07-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

fijn toestel, compact, licht gebruiksvriendelijk. Maakt mooie foto's, snel. Nadeel, vingerscan werkt niet altijd even goed

Anoniem 12-07-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

De beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Mijn S8 plus was ook perfect maar ik wou een nieuwe en mijn oog viel op de a41.

Anoniem 12-07-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Prettige telefoon in gebruik. Helder en groot beeldscherm, scherpe camera, groot intern geheugen.
Enige nadeel is dat de volumeknoppen rechts zitten. Daarmee druk ik soms meerdere keren op de aan-en uitknop, waardoor een SOSsignaal wordt afgegeven. Maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan vinden.

hNs vankessel 11-07-2020

Dik tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

de zoveelste samsung en wederom dik tevreden, het hele gezin (8 personen) heeft een samsung, dus zal welgoed zijn.

Anoniem 10-07-2020

mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

kan iedereen aanraden die een handige overzichtelijke ,en functionele mobiel wil kopen en hij maakt ook nog eens prachtige foto's, zeer scherp beeld !

claudia1975 09-07-2020

Mooie heldere foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

ik heb deze telefoon vorige maand gekocht, en hij bevalt prima, mooie heldere kleuren, leuk begin scherm nieuwe gadget bij startscherm vind ik weer is wat anders. Mooie foto's en handig in gebruik

Dylanj123 06-07-2020

Geweldige Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

4 weken geleden gekocht, in één woord fantastische budget telefoon die zeker niet onder doet voor de duurdere smartphones.

Anoniem 05-07-2020

uitstekende merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met mijn Samsung Galaxy A41.
Via de handleiding alles goed en duidelijk gelezen en mijn instellungen aangepast.

Henry G 05-07-2020

Great value

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Goede prestaties voor deze prijs. Ligt goed in de hand. Goede camera. Mooie scherp scherm. Nieuwste UI.

Anoniem 27-06-2020

SUPER telefoon voor geweldige prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en hij bevalt super goed. Reageerde snel op de toetsen en makkelijk in gebruik. Ook met overzetten nummers en apps geen probleem

Evgenios 26-06-2020

Goede betaalbare telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / wit / (dualsim)

Vanaf het moment dat de telefoon leverbaar was in mijn bezit. Zocht een goede opvolger van mijn J5. Een toestel voor een gemiddelde gebruiker die niet te hoge eisen stelt en toch een degelijke telefoon met voldoende opslag en intern geheugen nodig heeft. Tevens mocht het toestel niet te groot zijn en dat is dit toestel niet.