Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Lottje 08-04-2021

Video's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik maak het geregeld mee dat als ik een video zit te kijken op de tablet het beeld na een tijd op zwart gaat en ik weer opnieuw naar de video moet gaan om op te starten

Mafkees123 19-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Heel blij met dit toestel, het heeft drie camera's die fijn werken en hij ziet er ook nog eens goed uit. Ook is het fijn dat het hele scherm benut word en er geen zwarte vlakken zijn.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

Lecss22 13-06-2021

Geweldige kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

De galaxy a41 is een heel handige en goede telefoon, het loopt niet vast alles doet het geweldig de scherm is wel stevig en je kunt van alles doen met de galacy a41 ik hou ervan en zou geen ander model willen hebben!

PeterDo29 11-06-2021

goed systeem en goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Het is buitengewoon gebruiksvriendelijk en alles wat je nodig hebt staat er op.
Ik vind het een geweldig produkt, en mocht het ooit versleten zijn, dan wil ik een nieuwe A41

xCh3etahx 08-06-2021

Erg tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Na lang nadenken ben ik voor de Samsung galaxy a41 gegaan. Ben erg tevreden over dit toestel. Makkelijk in gebruik mooi helder scherm van vergeleken met mijn vorige. Maakt mooie foto's. Ik ben erg tevreden

JolandaT 06-06-2021

Betrouwbaar toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Fijne telefoon. Hij heeft voor mij een perfect formaat: Niet te groot en volledig beeld. De opties bij het maken van foto's zijn heel uitgebreid en het toestel maakt mooie, scherpe foto's. Geluid bij muziek is mooi en de batterij gaat heel lang mee. Is de batterij eenmaal (bijna) leeg, dan is het toestel binnen no time weer opgeladen met de snelle lader. Dit toestel is een aanrader.

Anoniem 31-05-2021

Goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ligt goed in de hand mooie foto's loopt nooit vast helder scherm en, ontgrendelen gaat makkelijk door vinger print en gezicht herkenning

Anoniem 28-05-2021

Erg fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik ben erg blij met mijn telefoon, ik gebruik hem nu meer dan een maand en hij bevalt me wel. Ik ben erg tevreden over de vingerafdruk scanner dat is echt leuk! Ook de camera is erg goed, ik kan erg scherpen fotos maken en als ik inzoom zijn de fotos nog steeds goed!! Ook is het werkgeheugen goed genoeg voor af en toe een spelletje. 64 gb als opslag is erg fijn want hij raakt nauwelijks vol met het geheugen. Ook ben ik erg tevreden met het scherm!! Wat is dat scherp zeg! Wel zouden er wat meer leuke features in het besturingsprogramma kunnen! Voor de rest echt een top telefoon, echt een upgrade voor mij!

Tjeerd 1953 25-05-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ben zeer blij met de samsung A41, handzaam, mooi scherm, maakt super mooie foto's, reageert snel, al met al een dikke aanrader voor een betaalbare telefoon, met zoveel functies, echt super

Anoniem 23-05-2021

Goed en sterke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik had nog nooit een telefon die zo snel is, maar de verlichting van de randen kan iets beter.
Voor de rest is het een heel goede telefon.

Anoniem 22-05-2021

Samsung a41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik vind mijn nieuwe telefoon super hij doet wat ik wil en de batterij duur super lang mee ik heb al een paar weken ik ben nog steeds gek op mijn nieuwe telefoon ik heb geen probleem gehad zo tot telefoon ik raad het aan

Merel1 21-05-2021

Werkt prima maar kan veel beter!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Het is een goede telefoon alleen mag het nog wel wat meer functies hebben. Er mogen ook wat meer emoties bij vind ik zelf. Voor de rest is het een fijne telefoon die niet vaak vastloopt.

Miravh 17-05-2021

Klein snel en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Het is gewoon een heel fijn toestel. Lekker licht en makkelijk te bedienen. Heb altijd Samsung gehad top!

Anoniem 17-05-2021

Ideaal toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik ben 80 jaar en dit is mijn 1e startfase. Heel goed te hanteren (past prima in broekzak/borstzak ) en is heel duidelijk. Ben er heel blij en is ook voor ouderen aan te bevelen.
En gemakkelijk in het dagelijkse gebruik. Ik ben er heel blij mee.

Deesje59 16-05-2021

Lekker vertrouwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik heb mijn A40 in het toilet laten vallen en was gedwongen een nieuwe mobiel aan te schaffen en met deze A41 heb ik een fantastische opvolger. Lekker makkelijk en iets groter.

Lola75 15-05-2021

Superfijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Hele fijne telefoon! Niet teveel toeters en bellen. Doet wat ie moet doen. Gebruik 'm zelf om te appen, mails te lezen, spelletje te doen en af en toe te bellen. Schermgrootte is perfect.

StarScratcher 14-05-2021

Erg goede telefoon voor de prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Deze telefoon is erg handig voor mijn school. Het werkt perfect voor de prijs! Ook werken spelletjes zoals Minecraft en Brawl Stars goed met de 1080p resolutie en 60fps beeld. Alleen bij spellen met wat meer 3D modellen wordt de achterkant nogal warm. Verder is de oplader snel maar werken mijn oortjes niet(met kabel).

Nicolenco 14-05-2021

Fijn toestel makkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Heel prettig toestel wat makkelijk te bedienen is.
Erg fijn formaat. Werkt prima en heeft veel mogelijkheden.

Anoniem 07-05-2021

Blij met mijn Samsung Gallxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Prettig in de hand., 64 GB geheugen, al mijn vorige apps overgeschreven naar de A41, goede foto kwaliteit