Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim) - Reviews

6.1 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

Sunny84 10-01-2021

Prima model met mooie features

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Had hiervoor de a70, was voor mij net te groot. Voormaat van de a41 is ideaal voor me. Dual sim, betere camera, alleen intern geheugen is minder 64gb en het reactievermogen is wat trager bij pin/face/fingerscan

Anoniem 08-01-2021

Fijn, niet te groot toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Heb een positieve ervaring met het toestel. Moest wel wennen aan sommige functies die anders zijn dan bij m'n vorige telefoon, t.w. A5 1016, maar al doende leert men.

jaapaschaap 07-01-2021

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Hele fijne telefoon je kan er lekker op appen en spelen de levensduur van de batterij is goed je kan er makkelijk een hele dag mee door gemmideld per gaat er maar 20% vanaf. Ook is de camera prima kwaliteit je kan er hele mooie foto's mee maken.

Jan74 06-01-2021

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik geef de Samsung a41 zeker wel een 9 want het is een goeie telefoon met een goeie camara en de telefoon laadt heel snel op

hen88 06-01-2021

Mooi helder beeld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ten eerste erg blij met m'n nieuwe telefoon. Prachtige heldere camera, vergeleken met me oude telefoon (4jaar oud dingetje) hihi ook blij met het bekende menu en applicaties. 1 ding vind ik wel minder en ook al heb ik de gevoeligheid al op het hoogste staan, reageerd hij soms wat minder snel op mijn vinger dan wat ik gewend ben van m'n vorige telefoon! Verder heerlijk prima en blij!

Anoniem 05-01-2021

Gemiddeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Geluid is redelijk slecht. Ik vind hem redelijk traag.
Maakt wel mooie foto's.
Maar ik zou hem niet zomaar aanbevelen bij vrienden

Anoniem 05-01-2021

Samsung Galaxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik heb de samsung Galaxy A41 gekocht en ben heel erg tevreden. Hij werkt snel loopt niet snel vast en heeft een grote opslag ruimte. Het scherm is op een fijne grote maar niet te groot. Kortom een prima telefoon

DanilloM 04-01-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

De telefoon bevalt me uitstekend. Minpuntje de foto’s. Die zijn van mindere kwaliteit dan van mijn Samsung A8. Verder heel tevreden!

Anoniem 03-01-2021

Prima apparaatje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een paar maanden en ik vind hem perfect. Ik had eerst een iPhone maar nu ik deze heb wil ik nooit meer terug naar apple

Anoniem 03-01-2021

Geweldig voor 1 hand gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

ik ben ontzettend blij met deze telefoon geweldige prijs kwaliteit verhouding fijne camera`s ook en eigelijk is alles top

Hugh 02-01-2021

Makkelijk en functioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Werkt prima. Batterij gaat lang mee en laadt snel op. Jammer alleen dat er geen flashlight op zit, die waarschuwt als je een appje hebt.

Piotter 02-01-2021

Galaxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Zeer duidelijk, snel, mooi scherm (groote), apparaat koppelt goed en snel met randapparatuur. Enige minpunt is de accuduur.

Anoniem 01-01-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Alles werkt tot nu toe buitengewoon fijn. Heel duidelijk en gegevens overzetten vanaf oude telefoon was een appeltje eitje

Dionekke 31-12-2020

Erg langzaam met reageren

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Telefoon is erg traag verzocht dit in de veilige modus te checken helaas blijft een drama.
Excuus dat het via 3e partij app komt is weer de makkelijkste weg van reageren. Verbeter de wereld begin bij jezelf volgens mij, maar helaas zullen we het ermee moeten doen, jammer!

Roxa 30-12-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

De samsung is heel makkelijk gebruik. Het inrichten van je telefoon met apps, widgets etc is super. Er zitten zoveel verborgen gimmicks dat ik elke dag wel weer iets nieuws leer en alles is voorzien van gemaks gebruik.

Hapece 30-12-2020

Mooie look

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Voor mij is het toestel goed voor de doeleinden waarvoor ik het gebruik. Was wel even wennen om over te stappen naar een ander besturingssysteem, maar het toestel sec is uitermate geschikt en doet wat het moet doen.

Aadesh 30-12-2020

Is de beste van Samsung vind ik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Ik vind dit de beste telefoon van Samsung. De lengte/grootte is perfect. Niet te klein en niet te groot. Camera is heel goed en ik kan er perfecte selfies/ foto's maken. De camera qua look is uitstekend. De telefoon heeft veel kleur want ik had een a20e hiervoor en die kleur was een beetje grijs. Deze telefoon heeft meer leven. De telefoon is snel en heeft geweldige geluid

Syanne 28-12-2020

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Het is een telefoon die snel is als je er niet veel apps opzet hij is groter dan de a40 en ik vind het goed werken

Maureen1983 28-12-2020

Voor deze prijs een ontzettend mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush blue / (dualsim)

Na het unboxen , gelijk opgestart .
Het toestel heeft een mooie behuizing en voelt fijn aan in de hand , glazen display waardoor hij een luxe uitstraling heeft .
Prachtig beeld en maakt scherpe foto’s .
Makkelijk in gebruik en alles duidelijk uitgelegd in de handleiding .