HTC One X+ 16 GB / grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HTC One X+ 16 GB / grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

1kanters1 01-05-2014
Geschreven voor: HTC One X+ 16 GB / grijs

Ik heb de HTC One X nu ongeveer een kwartaal in mijn bezit en het is niet echt waar ik op heb gehoopt... Ik kon kiezen uit een HTC One X en een LG Optimus G en heb erge spijt..... De optimus G is een stuk goedkoper maar ook een stuk beter. Wil je weten welke smartphone je moet kopen? DEZE NIET!!!!!!! Ik zou eerder een goede kopen!
Min-en-(weinig)pluspunten:

Minpunten:
32gb is maar een schijn, je hebt eigenlijk maar 6gb om apps te downloaden.
De batterij is zo slecht als ik nog nooit eerder heb meegemaakt.
Het scherm is gebogen aan de zijkanten dus kan je er bijna geen screenprotector opdoen.
De camera steekt een halve centimeter uit.
Het design ziet er niet uit!
De frontcamera wordt heel snel vies en kan je bijna niet schoon maken.
Fm-radio werkt niet
Pluspunten:
Het scherm is erg helder.
De geluidskwaliteit is erg goed.
Het is een groot genoeg toestel.

Hier mijn overduidelijk slechte ervaring met deze telefoon.

mikeo 02-05-2014

Als advies moet je voortaan eerst verdiepen in een product voor je iets gaat kopen.

Het design ziet er niet uit! (En daar komt je na een half jaar achter????)
De camera steekt een halve centimeter uit. (idem dat weet je bij aankoop al)

Batterij van een smartphone is altijd snel leeg maar een dag met normaal gebruik is prima te doen. Je moet alleen niet de helderheid op Automatisch of Vol zetten want dan loopt elke batterij snel leeg.

(Als je een knappe protector koopt dan is dat geen probleem. Bi mij heeft hij er een jaar zonder problemen opgezeten)

Camera is gewoon schoon te maken met een wattenstaafje en wat alcohol.
Kortom.
Verdiep je in een product voor aanschaf dat voorkomt teleurstellingen en ga je geen dingen roepen die je bij aanschaf al had kunnen weten.

Berke1969 02-05-2014

Inderdaad Mikeo,

Verdiep je in een toestel !!!!

-Radio werkt nooit, als je er geen oordopjes in steekt want die werken namelijk als antenne (bij bijna elk toestel zo).
-Heb jij een andere meter als ik want "camera steekt een halve centimeter uit", bij mij zijn dit 2mm.
-Design is een kwestie van smaak maar dat kun toch zien voor je hem aanschaft.